Miksi meille tuli oikein kotiin postissa se euroviisujen äänestyskuponki?
Kommentit (72)
Pitääkö sinne yöllä lähtee äänestämään?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:16"]
[/quote]
Minä aijon äänestää ennakkoon.
ap
Onko tässä juontamassa taas se euroviisujuontaja Jaana Pelkonen? Vai saiko niissä toisissa vaaleissa riittävästi ääniä, ettei enää tarvitse?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:16"]
[/quote]
No ketä mun pitäs äänestää? Yhtään kappaletta en ole vielä kuullut :-( Nyt saa vaikuttaa!!
Minä aijon äänestää ennakkoon.
ap
[/quote]
Mä meen laskee niitä ääniä ja meen siis euroviisuvaalivirkailijaksi.
hahahah tää on ihan paras :D mistä te keksitte näitä juttuja? Ihailen tänkin jutun kirjoittajan mielikuvitusta, voikun mullakin olisi! Onneks sentään tajuan (kai) huumoria :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:23"]
No ketä mun pitäs äänestää? Yhtään kappaletta en ole vielä kuullut :-( Nyt saa vaikuttaa!!
[/quote]
Ajerbaizanilla on perinteisesti ollut vauhdikkaita melodioita.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Pääsitkö suhteilla hommaan?
En ole nähnyt MOL:in sivuilla tuota työtä
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:26"]
hahahah tää on ihan paras :D mistä te keksitte näitä juttuja? Ihailen tänkin jutun kirjoittajan mielikuvitusta, voikun mullakin olisi! Onneks sentään tajuan (kai) huumoria :D
[/quote]
Pilailetko sä mun kustannuksella vai?
ap
Minä aion äänestää Belgiaa. Olen kuullut sen olevan euroviisujen perustajajäsen ja kuulemma paljon organisaatiosta hoidetaan siellä.
Onpas taas pölkkyjä liikkeellä. EU-vaalit = EuroviisU-vaalit. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:14"]Onkohan ne sen takia kehittäneet tällaisen virallisen äänestyslippusysteemin, etteivät teleyhtiöt saisi enää niin suurta voittoa siitä äänestyksestä.
ap
[/quote]
varmaan. Pitää tutkia noi ohjeet viä kerran. Mieheltä sain urkittua että äänestää Serbiaa. Se on niin nolo ja vasemmalle kalleellaam :(
Tyhmät, ne on kaksi eri vaalia. Olette todella tyhmiä!!!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:26"]
[/quote]
On kato lääkitys kohdallaan
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:30"]
Minä aion äänestää Belgiaa. Olen kuullut sen olevan euroviisujen perustajajäsen ja kuulemma paljon organisaatiosta hoidetaan siellä.
[/quote]
Turha sitä on äänestää. Perustajajäsenet pääsee automaattisesti loppukilpailuun.
ap
Toivottavasti Suomen ehdokkaat putoaa pois koko kisasta ja tulis vuoden banni! On semmosta ulinaa niiden touhu, ettei riemulla rajaa. Ei ole ihan luovuus huipussaan :(.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Pääsitkö suhteilla hommaan?
En ole nähnyt MOL:in sivuilla tuota työtä
ap
Eivät ole vuosiin ilmoitelleet Mol:n kautta, mutta kuka tahansa voi ilmoittautua valitsijaraatien kautta. Ossi Runne oli henkilö, jolle laitoin meiliä. Kivaa hommaa, siitä,saa palkkaakin!
[/quote]
Tuo meidän jo ekan kerran äänioikeutettu teini ei kuulemma aio äänestää. Ei kuulemma kiinnosta koko euroviisut. Mitenkä saisi teinit vaikuttamaan? Kuulemma äänestää Venäjää, jos kerran pakotetaan äänestämään, joten emme halua painostaa. Meidän suvussamme ei ole perinteisesti kannatettu vasemmistoa.
Onkohan ne sen takia kehittäneet tällaisen virallisen äänestyslippusysteemin, etteivät teleyhtiöt saisi enää niin suurta voittoa siitä äänestyksestä.
ap