Miksi meille tuli oikein kotiin postissa se euroviisujen äänestyskuponki?
Kommentit (72)
Mutta miksi oikeusministeriöllä on omat vaalisivut? Ei kai nuo euroviisut nyt niin vakava asia ole?
Aiotteko äänestää euroviisukriittisiä vai euroviisumyönteisiä tällä kertaa?
Muistakaa kaikki Halla-ahon äänestäjät kirjoittaa ehdokkaan nimi lappuun väliviivalla kas näin:
Halla-aho
Muistathan että tavuviivoja ei saa käyttää.
Höhlä ap, se on euroviisuparlamenttivaalit. Viisut on silloin kun sovittiin, mutta nyt näistä ehdokkaista valitaan valitsijoita ja asiantuntijaraati seuraavan vuoden viisuihin.
Sveitsi on tosiaan neutraali valinta. Parempi kuin äänestämättä jättäminen. Sen voi laittaa jokainen joka ei oikein osaa päättää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:56"]
Sveitsi on tosiaan neutraali valinta. Parempi kuin äänestämättä jättäminen. Sen voi laittaa jokainen joka ei oikein osaa päättää.
[/quote]
Kyllä. Mieluummin Sveitsiä äänestää kuin Aku Ankkaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:55"]
Mutta saako tuohon lappuun nyt sitten kuitenkin laittaa sen uuden musiikin kilpailun voittajan? Vaikka se ei näy tuossa toisella listalla? Vai karsiutuko se pois kisasta ja nyt on uudet kisat? Miks nuita kappaleita ei voi kuunnella nuilta uusilta ehdokkailta? Minä oon ihan sekasin nyt :/.
[/quote]
KVG!
Minua vähän hämmentää, kun nuo euroviisuehdokkaat puhuvat mediassa niin rohkeasti ja avoimesti politiikasta. Eikö politikointi ole kiellettyä euroviisuissa? Se on kuitenkin laulukilpailu.
Siis onko se näin, että nämä nyt valittavat tyypit valitsevat ensi vuoden ehdokkaat ja siksi äänestys on vasta tämän vuoden viisujen jälkeen? Se kyllä selittää monta asiaa.
Voiskohan Ruotsin Undo:ta äänestämällä kumota koko euroviisujäsenyyden?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:59"]
Olen tullut siihen tulokseen, että kirjoitan siihen lappuun vain että "Sveitsi". Se ei loukkaa ketään. Sveitsin kilpailunumeron jos tietäisin, tietysti laittaisin sen. Ehkä se siihen mennessä selviää.
[/quote]
Kyllä siellä vaaleissa voi käyttää äänestysavustajaa. Kotiäänestyksenkin voi tilata, jos sen tekee ajoissa.