Miksi meille tuli oikein kotiin postissa se euroviisujen äänestyskuponki?
Kommentit (72)
Mun yksi tutuntuttu on kuulemma ehdokkaana. Ihmettelen vain, kun olen aivan varma, ettei se osaa laulaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:32"]Tyhmät, ne on kaksi eri vaalia. Olette todella tyhmiä!!!
[/quote]
häh? Mikä jakomielivaivainen meitä nyt yrittää huiputtaa? Euroviisuvaalit ne on ja tiefän tasan tarkkaan kelle ääneni annan.
[/quote]
Olet idiootti!
-mies 29,1-
Tarviiko henkkareita vai riittääkö se viisuvaalilipuke? Se virkailija varmaan osais vastata?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:32"]Tyhmät, ne on kaksi eri vaalia. Olette todella tyhmiä!!!
[/quote]
häh? Mikä jakomielivaivainen meitä nyt yrittää huiputtaa? Euroviisuvaalit ne on ja tiefän tasan tarkkaan kelle ääneni annan.
[/quote]
Jättäkää te muut vain äänestämättä, niin katsotaan vain, niin seuraavat euroviisut pidetään takuulla jossain porttugalissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:39"]
Tarviiko henkkareita vai riittääkö se viisuvaalilipuke? Se virkailija varmaan osais vastata?
[/quote]
Onko sulla tuttuja siellä valamiehistössä?
Ehkä sitten ei tarvita henkkareita?
ap
Mutta miten se Israel on mukana vaikka se on Afrikassa? Vai onks se enää?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:38"]
Mun yksi tutuntuttu on kuulemma ehdokkaana. Ihmettelen vain, kun olen aivan varma, ettei se osaa laulaa.
ap
[/quote]
Sama! Ja kun katsoin tuota ehdokaslistaa, niin aivan takuuvarmasti monikaan niistä ei osaa. Mutta ei nuita kyllä näkynyt siinä uuden musiikin kilpailussa? Onko tuo joku kilpaileva lista vai? Kummasta listasta se ehdokas nyt pitää valita? Vai pitikö minun äänestää sitä Ruotsia esimerkiksi? On niin kivasti tuossa heti oikealla naapurissa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:39"]
[/quote]
Onko sulla tuttuja siellä valamiehistössä?
Ehkä sitten ei tarvita henkkareita?
ap
[/quote]
Ei ole tuttuja mutta riittääkö jos vannon sormet Raamatulla?
Täällä taas elämäm koululaiset sekoilee. Olette ihan wt.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:38"]
ap
[/quote]
Sama! Ja kun katsoin tuota ehdokaslistaa, niin aivan takuuvarmasti monikaan niistä ei osaa. Mutta ei nuita kyllä näkynyt siinä uuden musiikin kilpailussa? Onko tuo joku kilpaileva lista vai? Kummasta listasta se ehdokas nyt pitää valita? Vai pitikö minun äänestää sitä Ruotsia esimerkiksi? On niin kivasti tuossa heti oikealla naapurissa.
[/quote]
Mustia hevosia ne varmasti ovat.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Missä on Elämäm-koulu?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:41"]
Mutta miten se Israel on mukana vaikka se on Afrikassa? Vai onks se enää?
[/quote]
Ei ole enää, palestiinalaiset lähettivät Israelin Välimeren toiselle puolelle.
Jussi Halla-ahokin on ehdokkaana, osaako se laulaa? Mä en nyt tajua, onko nämä nyt kuitenkin vasta esivaalit, joissa valitaan Suomen edustaja? Mitkä kisat ne ensi viikonloppuna on? Anni Sinnemäkikin on listalla hän kai on jossain määrin musikaalinen? Ehkä pitää äänestää häntä. Mutta miksi kaikki ehdokkaat ovat jostain puolueesta? Vähän vaikuttaa siltä, että suhteilla sinne on päästy eikä lauluäänen perusteella. Mutta kuitenkin muut maat jo esittelevät omia ehdokkaitaan. Suomi on tainnut nyt jäädä kelkasta kokonaan?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Missä on Elämäm-koulu?
[/quote]
Katso vaan ympärillesi siellä asuntovaunussa niin löydät sen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:47"]
Jussi Halla-ahokin on ehdokkaana, osaako se laulaa? Mä en nyt tajua, onko nämä nyt kuitenkin vasta esivaalit, joissa valitaan Suomen edustaja? Mitkä kisat ne ensi viikonloppuna on? Anni Sinnemäkikin on listalla hän kai on jossain määrin musikaalinen? Ehkä pitää äänestää häntä. Mutta miksi kaikki ehdokkaat ovat jostain puolueesta? Vähän vaikuttaa siltä, että suhteilla sinne on päästy eikä lauluäänen perusteella. Mutta kuitenkin muut maat jo esittelevät omia ehdokkaitaan. Suomi on tainnut nyt jäädä kelkasta kokonaan?
[/quote]
Laulavatko he jotain diggi-loo-diggi-lei -tyylistä musaa?
Mutta saako tuohon lappuun nyt sitten kuitenkin laittaa sen uuden musiikin kilpailun voittajan? Vaikka se ei näy tuossa toisella listalla? Vai karsiutuko se pois kisasta ja nyt on uudet kisat? Miks nuita kappaleita ei voi kuunnella nuilta uusilta ehdokkailta? Minä oon ihan sekasin nyt :/.
Olen tullut siihen tulokseen, että kirjoitan siihen lappuun vain että "Sveitsi". Se ei loukkaa ketään. Sveitsin kilpailunumeron jos tietäisin, tietysti laittaisin sen. Ehkä se siihen mennessä selviää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:32"]Tyhmät, ne on kaksi eri vaalia. Olette todella tyhmiä!!!
[/quote]
[/quote]
Olet idiootti!
-mies 29,1-
[/quot
miten niin? Vai olisitko sinä itse tosikko?
OT, mä ihmettelin ihan tosissani yks päivä että HS on avannut euroviisukoneen... Että mitä kysymyksiä siellä voi olla, muita kuin että "onko tämä hyvä biisi?"
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:32"]Tyhmät, ne on kaksi eri vaalia. Olette todella tyhmiä!!!
[/quote]