Keksin pojalle juuri mainion nimen; Seppo!
Onko Seppo nimi nyt muodissa? Sehän on aika vanha. Mitä enemmän makustelen nimeä, niin sen mukavammalta pikku-Seppo nimi tuntuu. :) Minkälaisia ajatuksia muissa nimi herättää? Kuulostaako kivalta?
Kommentit (28)
Itse asiassa ihan mukava nimi. Vanhat nimet tuöevat muotiin uudestaan, kohta tuolla pihalla alkaa näkyä enemmänkin pikku Seppoja, Ritvoja ja Merjoja :)
Mulla oli myös Seppo niminen setä (kuollut jo) ja oli juoppo! Mutta oli myös ihana ja sydämellinen mies ja pidin hänestä kovasti, siksi pidän Seppo-nimestä :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:49"]Mulla tulee mieleen Seppo Seponseppo ja kolmen sepon patsas. En tykkää.
[/quote] Kolmen Sepon patsas? :D
aika monelle varmaan tulee ekana mieleen salkkarit. mut muuten ihan hauska nimi.
Seppo
Nimesi noussee suosioon
2040–2059
Nimesi oli suosituin 1940–1959.
Yhteensä Seppo-nimisiä on 39222.
Pojan päiväkotikaverin nimi on Seppo :D
Jotenkin suloista: vauva nimeltä Seppo :)
Sä et Seppoa ole keksiny, se on vanha nimi!
Sepot on iloisia, mukavia naistenmiehiä. :)
Rehellinen nimi :) Miksi koreilla nimellä!
Kaverin lapsen nimi on Seppo. Aluksi se kuulosti vähän hassulta mutta nyt kun on tottunut en voisi edes kuvitella poikaa jonkin muun nimisenä. Hyvä nimi kaiken ikäisille.
Ei ei ei! Herätys tähän päivään nyt. Ceppo on uusi Seppo!
Ensimmäinen mielleyhtymä nimestä on: Seppo, nimi muutettu.
Mutta siis joo, miksei. Hyvä nimi.
Toiseksi nimeksi sitten Filippo - eli Seppo Filippo.
Seposta ei voi tulla muuta kuin juoppo.
Mun kuudennen luokan ope oli Seppo. :D Helvetin rento ja mukava tyyppi. Tulee tuosta nimestä aina positiiviset mielikuvat.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:40"]
Mun pahin kiusaajani oli Seppo, mutta lankomies on kanssa Seppo ja se on hyvä tyyppi. Seposta voi tulla siis mitä vain.
[/quote]no shit. :D