Lue keskustelun säännöt.
Vesijuoksu, olen viimeinkin löytänyt lajin josta tykkään
Kommentit (4)
Mäkin tykkään siitä. Ärsyttää vaan kun on vain yksi rata millä juosta ja siinä on usein ahdasta. Jotkut tulee vain seurustelemaan laumoina vesijuoksuradalle eikä pääse kunnolla edes ohi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahtavaa, että energiaa riittää. Kunpa sen voisi jotenkin hyötykäyttää.
sopii varmaan hyvin keskiverto AV-amman vartalolle. sehän on vedessä kuin ankka. takapuoli on niin iso, että sellanen kelluu hyvin sen varassa.
Hienoa :)
Itse vihaan vesijuoksua yli kaiken!