Seksi ei ole koskaan tuntunut hyvältä
Kuinka kauan kestää ennen kuin seksi alkaa tuntumaan hyvältä? Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, ja seksi ei tunnu edelleenkään hyvältä. Ne kerrat kun se ei satu, niin ei tunnu miltään. Tai no ainoastaan silloin on tuntunut hyvältä, kun mies on pannut hitaasti ja olen ollut todella kiihottunut. Näin on käynyt ehkä yhden kerran. Neitsyydestä pääseminenkin oli kovan työn takana, koska immenkalvo oli ilmeisesti todella paksu ja kipu järjetön. Seksi ei vaan todellakaan tunnu edelleenkään hyvältä.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:45"]
En kyllä käskisi gynellä käymään, jos ei tunnu miltään, ei siis kipuakaan. Se on melko yleistä, mutta toki SUURI TABU av:lla. Vaikea tuntea mitään jos ei ole kiihottunut.
[/quote]
Ei ole yleistä. Kannattaa ap mennä sinne gynelle, jotta hän voi sanoa, onko kaikki kunnossa. Kuitenkin suurin ongelma on ap:n mies. Jos kuitenkin kiihottuneenakaan et tunne mitään, niin ehdottomasti gynelle!
[/quote]
Kyllä se on yleistä. Gynet nauraa päin naamaa jos sellaisen "vaivan" takia menee ruikuttamaan.
[/quote]
Öh, ei gynet todellakaan naura! Kyllä gynen kanssa voi puhua ihan kaikista ongelmista. Ja onhan se todella iso ongelma, jos seksi ei tunnu miltään, koska suurimmasta osasta se tuntuu hyvin nautinnolliselta. En mä ainakaan näkis mitään järkee yhdynnässä, ellei se tuottais niin suurta mielihyvää.
Myös esimerkiksi seksuaaliterapia olisi asia jota kannattaa harkita. Seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat on usein niin monisyisiä että niihin ei yksiselitteiset neuvot auta. Esimerkiksi pelko kivusta voi aiheuttaa kipua ja haluttomuutta. Ja joskus auttaa kun asioita saa selvitettyä ulkopuolisen kanssa, myös siltä kannalta että miehen on vielä vaikeampi ymmärtää naisen kehoa ja tunteita kun ei sitä näemmä naisetkaan pysty ymmärtämään. Käy myös gynegologilla sillä myös vulvodynia sopii kuvaukseesi.
Myös esimerkiksi seksuaaliterapia olisi asia jota kannattaa harkita. Seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat on usein niin monisyisiä että niihin ei yksiselitteiset neuvot auta. Esimerkiksi pelko kivusta voi aiheuttaa kipua ja haluttomuutta. Ja joskus auttaa kun asioita saa selvitettyä ulkopuolisen kanssa, myös siltä kannalta että miehen on vielä vaikeampi ymmärtää naisen kehoa ja tunteita kun ei sitä näemmä naisetkaan pysty ymmärtämään. Käy myös gynegologilla sillä myös vulvodynia sopii kuvaukseesi.
Gynekologille en ole ajatellut tämän takia mennä. Ei kuitenkaan häiritse elämää niin paljon. Saan kuitenkin nautintoa toisenlaisesta seksistä ( eli oraali).
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:00"]
Gynekologille en ole ajatellut tämän takia mennä. Ei kuitenkaan häiritse elämää niin paljon. Saan kuitenkin nautintoa toisenlaisesta seksistä ( eli oraali).
Ap
[/quote]
Ehdottomasti kannattaisi mennä sinne gynelle. Jos yhdyntä ei tunnu mitlään silloin kun on kiihottunut, voi jotain vikaa olla. Kuitenkin sun pitäs harrastaa seksiä vain kiihottuneena. Käyttäkää esileikkiin ainakin 20 minuuttia, mieluumin enemmän.
Emätin on tarkoitettu synnytyskanavaksi, siksi siinä ei ole juurikaan tuntoa. On siis täysin normaalia ettei yhdyntä tunnu miltään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:42"]
Emätin on tarkoitettu synnytyskanavaksi, siksi siinä ei ole juurikaan tuntoa. On siis täysin normaalia ettei yhdyntä tunnu miltään.
[/quote]
Ei pidä paikkaasa, ettei siinä ole tuntoa. Useat naiset pitävät yhdyntäää nautinnollisena ja tuntevat miehen liikkeet sisällään. Emätinorgasmikaan ei ole niin harvinainen kuin luullaan. Emätin on kuitenkin naisen seksuaalielin.
[/quote]
Miksi mulla sitten yhdyntä tuntuu sairaan nautinnolliselta ja emätimmessä on tuntoa ihan joka puolella?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:57"]
[/quote]
Ei pidä paikkaasa, ettei siinä ole tuntoa. Useat naiset pitävät yhdyntäää nautinnollisena ja tuntevat miehen liikkeet sisällään. Emätinorgasmikaan ei ole niin harvinainen kuin luullaan. Emätin on kuitenkin naisen seksuaalielin.
[/quote]
jaahas, joku frigidi miinusti.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:06"]
[/quote]
Miksi mulla sitten yhdyntä tuntuu sairaan nautinnolliselta ja emätimmessä on tuntoa ihan joka puolella?
[/quote]
no kerropa sinä joka jankkaat tunnottimista pilluista, miksi mulla on emättimessä tuntoa ihan joka puolella?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:34"]
[/quote]
[/quote]
no kerropa sinä joka jankkaat tunnottimista pilluista, miksi mulla on emättimessä tuntoa ihan joka puolella?
[/quote]
Siksi koska sä et oo nainen vaan panomies, joka ei voi hyväksyä sitä faktaa että naiset ei tule panemalla
Ootko sä panomies koskaan muuten hoksannut että tuosta sun jankkauksesta palstalla on loppujen lopuksi vain haittaa sulle itselle. Sun tavoite on saada naiset muka kuvittelemaan että niissä on jotain vikaa jos ne ei tule panemalla, jotta voisit jatkaa elämääsi panomiehenä tyytyväisenä. Mutta näiden ketjujen avulla naiset ei suinkaan tule uskomaan että heissä on vikaa, vaan pikemminkin muut miehet tajuaa että suurimmalla osasta naisia on tunnoton emätin. Sitten ne muut miehet oppii niksit ja naiset kiinnostuu niistä, ja sulle panomiehenä jää vain vähemmän naisia. Tavallaan siis potkit vain itseäsi nilkkaan täällä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siksi koska sä et oo nainen vaan panomies, joka ei voi hyväksyä sitä faktaa että naiset ei tule panemalla
[/quote]
Huoh, olen kyllä ihan nainen. Mutta mulla ei todellkaan ole tunnoton emätin. Miksi se on vaikeaa hyväksä että joillakin on sielläkin tuntoa?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä ainakin tulen panemalla ja nainen olen? :D
Aika hassua, että on todella olemassa naisia, jotka väittävät että KAIKKIEN naisten emätin on tunnoton eikä kukaan tule panemalla...Itse tunnen yhdynnässä peniksen todella hyvin ja yhdyntä on seksin nautinnollisin osa. Miksi näin ei saisi olla? Pitäisikö kaikkien naisten inhota yhdyntää ja olla saamatta ettei joillekin tule paha mieli?
Frigidit ja tunnottomat miinustaa, ei voi mitään. Se ei silti muuta tuntemuksiani.
Siis onko teistä tunnottomista esim ihan mahdoton ajatus että joku voi nauttia yhdynnästä myös fyysisesti? Miksi olette niin vihamielisiä niitä kohtaan jotka siitä nauttivat?
Täällä myös yksi nainen joka tulee lähes joka yhdynnässä.
Ja toivo, että siinä ei mene 20 vuotta. Eli joskus on pakko harrastaa seksiä vaikka nuo kriteerit eivät täyttyisikään. Muuten olisin täysin miehetön. Ja lapseton.
t. 13
Olisko se niin paha olla miehetön? Tai lapseton.
Siis täh? Oletko aivan älytön? Kyllä seksistä nauttimatonkin kaipaa rakkautta. Mutta sain kyllä huomata sen, että kun sanot miehelle, ettei seksi kiinnosta niin kukaan ei jäänyt siihen norkoilemaan. Kannatti siis edes vähän suostua. Silti kyllä sanoin, ettei ole mun pala kakkua. Sillä jo sai miehen.
Oletko luullut siis, että miehet rakastuvat sinussa ihanaan persoonaasi? Kokeilepa olla suostumatta seksiin ja etsiä rakkautta, niin näet todellisuuden. Kyllä niitäkin miehiä on, mutta harvassa. Vai eikö rakkaus ole sulle ja muille yläpeukkua antaneille tärkeää?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:45"]
En kyllä käskisi gynellä käymään, jos ei tunnu miltään, ei siis kipuakaan. Se on melko yleistä, mutta toki SUURI TABU av:lla. Vaikea tuntea mitään jos ei ole kiihottunut.
[/quote]
Ei ole yleistä. Kannattaa ap mennä sinne gynelle, jotta hän voi sanoa, onko kaikki kunnossa. Kuitenkin suurin ongelma on ap:n mies. Jos kuitenkin kiihottuneenakaan et tunne mitään, niin ehdottomasti gynelle!
[/quote]
Kyllä se on yleistä. Gynet nauraa päin naamaa jos sellaisen "vaivan" takia menee ruikuttamaan.