Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ei ole koskaan tuntunut hyvältä

Vierailija
01.05.2014 |

Kuinka kauan kestää ennen kuin seksi alkaa tuntumaan hyvältä? Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, ja seksi ei tunnu edelleenkään hyvältä. Ne kerrat kun se ei satu, niin ei tunnu miltään. Tai no ainoastaan silloin on tuntunut hyvältä, kun mies on pannut hitaasti ja olen ollut todella kiihottunut. Näin on käynyt ehkä yhden kerran. Neitsyydestä pääseminenkin oli kovan työn takana, koska immenkalvo oli ilmeisesti todella paksu ja kipu järjetön. Seksi ei vaan todellakaan tunnu edelleenkään hyvältä.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 6 vuotta ennen kuin opin nauttimaan seksistä.

Vierailija
62/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:21"]

Naisten välillä on huomattavia eroja sen suhteen miten nauttivat seksistä. Ihan synnynnäinen ominaisuus. 

[/quote]

Mites sitten selität sen, että mä löysin haluni 40-vuotiaana? Sitä ennen seksi oli yök, nyt kävisi vaikka joka päivä? Synnynnäiselle ominaisuudelle harvemmin käy näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintti tuli taas pilaamaan ketjun.

Vierailija
64/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:21"]

Naisten välillä on huomattavia eroja sen suhteen miten nauttivat seksistä. Ihan synnynnäinen ominaisuus. 

[/quote]

Mites sitten selität sen, että mä löysin haluni 40-vuotiaana? Sitä ennen seksi oli yök, nyt kävisi vaikka joka päivä? Synnynnäiselle ominaisuudelle harvemmin käy näin.

[/quote]

Totta! Minä aloin saada emätinorgasmeja vasta synnytyksen jälkeen. Klitorisstimulaatiolla tietysti olen saanut aikaisemmin ja saan toki edelleenkin. Etenkin naisen vartalossa tapahtuu suuria muutoksia läpi elämän, toisin kuin miehillä, ja nämä muutokset vaikuttavat myös seksuaalisuuteen ja seksistä nauttimiseen. Kuukautiset, raskaudet, synnytykset, imetykset, gynekologiset vaivat, vaihdevuodet...

Vierailija
65/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:42"]

Emätin on tarkoitettu synnytyskanavaksi, siksi siinä ei ole juurikaan tuntoa. On siis täysin normaalia ettei yhdyntä tunnu miltään.

[/quote]

Miksi mulla sitten yhdyntä tuntuu sairaan nautinnolliselta ja emätimmessä on tuntoa ihan joka puolella?

[/quote]

no kerropa sinä joka jankkaat tunnottimista pilluista, miksi mulla on emättimessä tuntoa ihan joka puolella?

[/quote]

Siksi koska sä et oo nainen vaan panomies, joka ei voi hyväksyä sitä faktaa että naiset ei tule panemalla

[/quote]

Huoh, olen kyllä ihan nainen. Mutta mulla ei todellkaan ole tunnoton emätin. Miksi se on vaikeaa hyväksä että joillakin on sielläkin tuntoa?

[/quote]

Sehän on niin päin, ettet sinä pysty hyväksymään sitä, että emätin on joidenkin mielestä tunnoton. SINÄ aloitit koko jankkaamisen sanomalla tällaisia ihmisiä että ei ole normaalia. Ymmärrätkö?

Vierailija
66/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vaan liian tiukka? Osta iso dildo ja koita venyttää paikkoja sillä.

Vierailija
67/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mene lääkäriin! Asiantuntevalle gynekologille. Jos syöt pillereitä, ne voivat usein aiheuttaa limakalvojen halkeilua eikä silloin edes liukaste auta tarpeeksi. Olen kokenut saman ja pillereiden lopettaminen auttoi. On olemassa myös monia muitakin lääketieteellisiä ongelmia mistä vaiva voi johtua. Lisäksi esileikki tuntuu todellakin puutteelliselta.

Ja hyvät naiset, lopettakaa nyt tuo älytön väittäminen ettei yhdyntä tunnu! Ihmiset ovat erilaisia eikö se aikuisille ihmisille mene kaaliin. Noloa. Jos sinulla ei tunnu, saat nautintoa sitten muusta. Ja on tässä huonojakin puolia, synnytyksessä ponnistusvaihe oli aivan karmean kivulias. Peace mammat.

Vierailija
68/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 03:00"]

Frigidit ja tunnottomat miinustaa, ei voi mitään. Se ei silti muuta tuntemuksiani.

[/quote]

Minä ainakin miinustan koko ajan sille, että puhut epäkunnioittavasti. Sanot sellaista epänormaaliksi, mille toisista tuntuu. Ei ole varmaan sinun ongelmasi, onko muilla tuntoa emättimessä vai ei. Olet nyt jankuttanut tästä täällä niin kauan, että eiköhän asiasi ole tullut jo tiettäväksi.

Vierailija
69/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:47"]

Kuinka kauan kestää ennen kuin seksi alkaa tuntumaan hyvältä? Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, ja seksi ei tunnu edelleenkään hyvältä. Ne kerrat kun se ei satu, niin ei tunnu miltään. Tai no ainoastaan silloin on tuntunut hyvältä, kun mies on pannut hitaasti ja olen ollut todella kiihottunut. Näin on käynyt ehkä yhden kerran. Neitsyydestä pääseminenkin oli kovan työn takana, koska immenkalvo oli ilmeisesti todella paksu ja kipu järjetön. Seksi ei vaan todellakaan tunnu edelleenkään hyvältä.

[/quote]Esileikittelyä ehdottomasti ja tunnet kyllä milloin olet valmis nk yhdyntään. Eihän se seksi tunnu miltään jos vaan jyystetään ja mies laukeaa aika pian. Joten ota sormet peliin ja fantasiaa. Loppuhuipennushan on orgasmi.

Vierailija
70/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enter emätinhullu :D

Vierailija
71/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:57"]

Emätin on tarkoitettu synnytyskanavaksi, siksi siinä ei ole juurikaan tuntoa. On siis täysin normaalia ettei yhdyntä tunnu miltään.

[/quote]

Miksi mulla sitten yhdyntä tuntuu sairaan nautinnolliselta ja emätimmessä on tuntoa ihan joka puolella?

[/quote]

no kerropa sinä joka jankkaat tunnottimista pilluista, miksi mulla on emättimessä tuntoa ihan joka puolella?

[/quote]

Siksi koska sä et oo nainen vaan panomies, joka ei voi hyväksyä sitä faktaa että naiset ei tule panemalla

[/quote]

Huoh, olen kyllä ihan nainen. Mutta mulla ei todellkaan ole tunnoton emätin. Miksi se on vaikeaa hyväksä että joillakin on sielläkin tuntoa?

[/quote]noinko vähän on tietoa. On mahdollista saada nk emätinorgasmi ja se on taivaallista. Sitä ei saa joka kerta.

Vierailija
72/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 02:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]noinko vähän on tietoa. On mahdollista saada nk emätinorgasmi ja se on taivaallista. Sitä ei saa joka kerta.

[/quote]Ja TAAS! Jos sinä et saa joka kerta, kukaan muukaan ei saa. Täällä on kyllä tyhmää porukkaa. Älytöntä yleistämistä, jokainen on näköjään samasta muotista tehty. Ihan kuin alakoulussa tää meno :D

Vierailija
73/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni minkäänlainen seksin harrastaminen ei herättänyt erityistä mielihyvää ennen kuin lopetin ahdistuneisuushäiriöön määrättyjen mielialalääkkeiden syömisen. Sama seksuaalinen harmaus oli ollut läsnä koko lääkityksen ajan, lääkkeen merkistä, annostuksesta ja vaikutustyypistä huolimatta. Kun lopetin lääkkeet, palautui seksuaalinen halu hiljalleen. Lisäksi seksuaalisuuteni ymmärtämisessä ja hyväksymisessä on auttanut kirjan "She comes first" lukeminen, sillä vasta sen luettuani oivalsin, ettei minun tarvitse lainkaan häpeillä ettei minuakaan se työntö-vetovaihe erityisesti kiihota. Uskon kuitenkin, että jollekin toiselle tuo vaihe on sitä oikeaa ja parasta seksiä. Jokainen tyylillään?

Vierailija
74/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten tämä sairas emätinjankkaaja tuppaa pilaamaan monet ketjut, kun ei tuollaista jankutusta jaksa lukea. Eiköhän se pointti selvinnyt jo; sinusta yhdyntä tuntuu ihan sairaaaaaaaaan hyvältä, ja pillusi on ihan fiiliksissä jatkuvasti pelkästä kyrvän ajattelustakin. Ei tarvitse enää kymmenettä kertaa toistaa, hyvänen aika että tällä palstalla pyörii seonneita jankkaajia!

Vierailija
75/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nautin ja saan päällä, alla, takaa, ihan vaan panemalla ja nuolemalla, sormilla, ihan melkein miten vaan. Enkä ole panomies. Mutta, minä kiihotun tosi helposti ja käytän aktiivisesti omia lihaksia seksin aikana. Kiihottumatta en suostuisi yhdyntään.

Nuorempana nautin seksistä vain yhdessä asennossa, mutta vähitellen olen oppinut nauttimaan muissakin asennoissa. Auttaa ehkä, että mulla ollut sama mies aina, joka kuuntelee mua ja haluaa ja jaksaa tuottaa mulle nautintoa. Kyllä miehellä on väliä näissä asioissa. Puhu miehellesi.

Vierailija
76/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys. Kyllä se ainakin omalla kohdalla tuntu hyvältä ihan siitä ekasta kerrasta lähtien. Jos ei tunnu hyvältä niin lopeta tai käy lääkärissä. Ei sen kuulu kumpaakaan osapuolta sattua.

Vierailija
77/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään tuntoo alapäässä oo niin miks edes annatte? Ite ainakin saan nimenomaan yhdynnässä ja jos se ois pelkkää miehen tyydyttämistä ni en todellakaa suostuis sellaseen!

Vierailija
78/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:19"]Erikoinen kysymys. Kyllä se ainakin omalla kohdalla tuntu hyvältä ihan siitä ekasta kerrasta lähtien. Jos ei tunnu hyvältä niin lopeta tai käy lääkärissä. Ei sen kuulu kumpaakaan osapuolta sattua.

[/quote]

Lääkärissä en käy, koska ei tarvitse. Kipua kun ei tunnu aina jos olen hyvin liukastettu, joskus tosin. Kuitenkin tuntuu siltä, kuin limakalvot olisi superherkät tai jotain. Jos sinulla on eka kertakin ollut nautinnollinen niin onnittelut, olet varmaan poikkeustapaus.

Ap

Vierailija
79/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:19"]Erikoinen kysymys. Kyllä se ainakin omalla kohdalla tuntu hyvältä ihan siitä ekasta kerrasta lähtien. Jos ei tunnu hyvältä niin lopeta tai käy lääkärissä. Ei sen kuulu kumpaakaan osapuolta sattua.

[/quote]

Juu on kyllä hemmetin erikoinen kysymys. Kun sinusta tuntuu aina hyvältä, niin tietty kaikista muistakin. On kyllä erikoista kerrakseen.

Vierailija
80/108 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 09:30"]

[/quote]

Lääkärissä en käy, koska ei tarvitse. Kipua kun ei tunnu aina jos olen hyvin liukastettu, joskus tosin. Kuitenkin tuntuu siltä, kuin limakalvot olisi superherkät tai jotain. Jos sinulla on eka kertakin ollut nautinnollinen niin onnittelut, olet varmaan poikkeustapaus.

Ap

[/quote]

Sinulla ei todennäköisesti ole mitään kroonista terveysongelmaa, vaan ihan vain parisuhdeongelma, joka johtuu siitä, ettei miehesi kuuntele sinun tarpeitasi ja toivo sinun nauttivan seksistä. Minustakin yhdyntä tuntuu ikävältä, jos en ole luonnollisella tavalla kostunut. Minun limakalvoni kuivuivat ehkäisypillerien aloittamisen yhteydessä. Halusin kuitenkin seksiä ja kiihotuin muuten paitsi juuri kostumalla, joten käytimme sitten liukuvoidetta. Liukkarin avulla yhdyntä sujui, muttei se kuitenkaan tuntunut ollenkaan samalta kuin silloin, kun olin itse kostunut. Onneksi vaiva helpotti, kun elimistöni oli tottunut pillereistä aiheutuneeseen hormoonimuutokseen. Vieläkin kyllä käytän joka toinen päivä alapään limakalvoilla Ceridal lipolotion -nimistä ohutta ihoöljyä, joka pitää ulkoiset limakalvot joustavina ja kosteutettuina. Samaa öljyä voi käyttää myös liukasteena, ja se on limakalvoille parempaa kuin vesipohjaiset liukkarit, jotka helposti pitkällä tähtäimellä vain kuivattavat lisää.

MUTTA. Tärkein asia, joka sinun pitäisi tilanteessasi tehdä, on yrittää saada mies ymmärtämään, ettet sinä voi nauttia seksistä, ellet ole kiihottunut ja että jos sinä et ole kiihottunut, et myöskään kostu, jolloin yhdyntä voi jopa sattua sinuun liukuvoiteesta huolimatta. Yhdyntä silloin, kun nainen on kuiva, rasittaa naisen intiimialueen limakalvoja todella paljon. Syntyy pieniä halkeamia ja hiertymiä, jotka entisestään pahentavat ongelmaa, ja äkkiä ollaankin kierteessä, jossa limakalvot ovat niin huonossa kunnossa, että ne tarvitsisivat oikeasti lepoa ja hoitoa palautuakseen.

Parisuhteessa seksi on yksi läheisyyden ja keskinäisen nautinnon muoto, rakkauden ilmaus ja osoitus. Aika rakkaudettomalta tuo teidän toimituksenne miehen puolelta vaikuttaa, jos hän ihan vain laiskuuttaan on valmis mahdollisesti vaikka sattuttamaan sinua omat tarpeensa tyydyttääkseen. Ei kai mies sentään halua, että sinuun sattuu tai tuntuu pahalta? Kai mieskin nyt haluaisi, että sinäkin nautit? Äläkä vähättele ongelmaasi sanomalla, ettei seksi satu joka kerta. Jos seksi sattuu joskus, on se joskuskin liikaa (kivusta kiihottuminen ja sm-jutut ovat sitten asia erikseen).

Kertomuksesi kuulostaa ihan kertakaikkisen järjettömältä ja tosi surulliselta. Sinä et ehdi kiihottua muutamasta suukosta etkä kiihotu suoraan yhdynnästä. Et siis ehdi ennen yhdyntää oikeastaan pääsemaan lainkaan vireeseen etkä kunnolla haluamaan yhdyntää. Emättimesi ei ole valmistautunut penetraatioon, koska sille ei ole annettu aikaa mukautua, laajeta ja kostua kiihottumisen myötä, joten sitten mies vain survaisee kuivat limakalvot hankaumille. Eihän sen noin pitäisi mennä! Miksi edes harrastat miehen kanssa seksiä, jos seksi teillä on yhtä kuin pelkkä yhdyntä etkä yhtään kiihotu siitä pelkästä yhdynnästä? Ethän voi millään tuossa kuviossa edes haluta seksiä?

On ihan absurdia sekstailla haluttomana ja tunnottomana ilman, että saa siitä itse mitään nautintoa ja tyydytystä. Sinäkin voisit nimittäin oikeasti nauttia seksistä, jos akti kokonaisuutena sisältäisi kunnollisen esileikin. Minkälainen moukka ja täysääliö sinulla on miehenäsi, jossei tämä jaksa tuottaa sinulle mielihyvää ollenkaan eikä halua sinun sen vertaa nauttivan, että käyttäisi aikaa esileikkiin? Sinä nyt kuitenkin olet ottanut miehen tarpeet huomioon ja myöntynyt yhdyntöihin, vaikka ne joskus jopa sattuvat. Huh-huh.

Ja kerron nyt esimerkiksi, minkälaista minun ja kumppanini seksielämä on, jotta saisit vähän käsitystä siitä, mitä on, kun kumppanit huomioivat toisiaan tasapuolisesti. Meille seksi on ihana yhteinen läheisyyden muoto. Tykkäämme saada toisemme kiihottumaan ja nauttimaan. Itse asiassa meistä molemmat ovat seksin aikana kaikkein kiihottuneimmillaan ja itsevarmimmillaan, kun tiedämme ja tunnemme, että toinenkin nauttii ja tykkää täysillä. Toisen hyvä fiilis lisää omaa nautintoa. Suhteessamme on paljon hellimistä ja läheisyyttä, ja myös seksiin kuuluu aina esileikki silittelyineen, hyväilyineen, suuteluineen, hieromisineen ja suusekseineen. Otamme molemmat tasapuolisesti osaa esileikkiin ja hellimme toisiamme. Mies osaa todella asiansa ja saa minut ihan täpinöihini esileikin aikana. Viimeiseksi ennen yhdyntää mies antaa minulle suuseksiä ja lämmittelee minua sormin. Samoin minä annan miehelle suuseksiä. Mies on yleensä valmis yhdyntään nopeammin kuin minä, mutta hän on hyvin tarkka siitä, että olen kiihottunut ja joko jo saanut orgasmin tai valmis saamaan orgasmin, ennen kuin aloitamme yhdynnän.

Yhdynnän jälkeen suutelemme, halailemme ja hyväilemme vielä paljon, ja jos aikaa vain on, jäämme toistemme kainaloon halimaan, hellimään ja silittelemään. Ja todellakin. Me molemmat haluamme tehdä tämän näin. En voisi kuvitellakaan, että mieheni edes tahtoisi panna minua, jos minä en haluaisi tai tuntisin oloni epämukavaksi. Fiiliksethän siinä menevät, jos juuri siitä, mistä haluaa toisen niin kovasti nauttivan, toinen ei tykkääkään lainkaan.