Seksi ei ole koskaan tuntunut hyvältä
Kuinka kauan kestää ennen kuin seksi alkaa tuntumaan hyvältä? Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, ja seksi ei tunnu edelleenkään hyvältä. Ne kerrat kun se ei satu, niin ei tunnu miltään. Tai no ainoastaan silloin on tuntunut hyvältä, kun mies on pannut hitaasti ja olen ollut todella kiihottunut. Näin on käynyt ehkä yhden kerran. Neitsyydestä pääseminenkin oli kovan työn takana, koska immenkalvo oli ilmeisesti todella paksu ja kipu järjetön. Seksi ei vaan todellakaan tunnu edelleenkään hyvältä.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:36"]
Onneksi naiseni kanssa ei ole noin vaikea harrastaa seksiä. Ei tarvitse edes esileikkiä tai mitään muuta ylimääräistä aikaa vievää touhua.
Miesten kannattaa tarkkaan valita kumppani.
T: 11cm mies
[/quote]
Naisesi ei siis saa mitään iloa seksistä ja on hyvä teeskentelemään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:30"]
Naisesi ei siis saa mitään iloa seksistä ja on hyvä teeskentelemään.
[/quote]
Saa kyllä ihan parissa minuutissa. Minulle tuottaa ongelmia, kun vaadin vähintään sen 10min.
Seurustelin 5 vuotta ihanan miehen kanssa, mutta seksi ei oikeastaan koskaan ollut kovinkaan erityistä ja sattui aika usein vaikken mikään neitsyt ollutkaan (olen tosi kireä ja hänellä oli ehkää vähän keskivertoa isompi penis). Luulin, että sellaista seksi vaan on, ja ettei se koskaan tule olemaan kivaa ja etten koskaan tule kokemaan mitään uskomatonta kiihottumista. No, sitten me erottiin, ja ensimmäinen mies kenen kanssa eron jälkeen olin, sai jostain syystä minut aivan järjettömän kiihottuneeksi pelkästään avaamalla vyönsolkensa, ja seksikin oli luonnollisesti aika paljon parempaa (+ hänellä paljon paremmin kireisiin paikkoihini sopiva vehje). Kaikkien kanssa seksi ei vain toimi, meilläkin oli muuten hieno suhde tiettyyn pisteeseen asti ja olin todella rakastunut, yritettiin kyllä ja kokeiltiin vaikka mitä mutta kun ei niin ei.
Minäkin haluaisin tietää vastauksen tähän:
"Minä puolestani en ymmärrä, mikä siinä esileikissä voi olla niin tavattoman vaikeaa ja vastenmielistä. Se kuitenkaan ei satu, toisin kuin yhdyntä naista, jos nainen ei ole märkä. Eikö ole pelkästään kivaa suudella, hyväillä, hiplata ja hieroa kumppania? Vai onko tämä jonkun mielestä ikävää ja kurjaa?"
Siis miksei sitä esileikkiä voi olla edes sitä kymmentä tai viittätoista minuuttia? Onko partnerin lämmittely oikeasti niin tylsää ja kauheaa? Miksi se, että joku tykkäisi esileikistä ja kiihottuisi siitä, on jonkun mielestä merkki hankaluudesta? Mitä ihmeen hankalaa esileikissä on? Meillä ainakin esileikki on todella intohimoista ja kiihkeää puuhaa - kiivasta suutelua, nuolemista, hyväilyä, kourimista, hellästi hiuksista vetämistä, näykkimistä, sukupuolieliten sormeilua ja kiusoittelua. Vaikeaa ei ole ollut koskaan vaan tullut ihan luonnostaan ja johtaa useimmiten molemminpuolisesti äärimmäisen kiihottuneeseen ja nautinnolliseen yhdyntään. Eikä tuo meidän yhdyntää edeltävä sessiomme todella ole yhtään sen vähemmän kiimaista kuin itse yhdyntäkään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:12"]
Minä puolestani en ymmärrä, mikä siinä esileikissä voi olla niin tavattoman vaikeaa ja vastenmielistä. Se kuitenkaan ei satu, toisin kuin yhdyntä naista, jos nainen ei ole märkä. Eikö ole pelkästään kivaa suudella, hyväillä, hiplata ja hieroa kumppania? Vai onko tämä jonkun mielestä ikävää ja kurjaa? Kylläpä onkin hirveä elämä: "Kamalaa. Vaimoni haluaa, että suutelen häntä ja hyväilen hänen rintojaan ja peffaansa ennen yhdyntää. Minusta suutelu vain on todella inhottavaa ja vaimoni hyväileminen vastenmielistä!" Niinkö? Oi. Voi.
[/quote]
Kyllä tuota kerran viikossa voi tehdä. Ei ongelmaa. Ainut ongelma on että usein tuota harrastaessa aikaa menee tuhottomasti hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:33"]
Minäkin haluaisin tietää vastauksen tähän:
"Minä puolestani en ymmärrä, mikä siinä esileikissä voi olla niin tavattoman vaikeaa ja vastenmielistä. Se kuitenkaan ei satu, toisin kuin yhdyntä naista, jos nainen ei ole märkä. Eikö ole pelkästään kivaa suudella, hyväillä, hiplata ja hieroa kumppania? Vai onko tämä jonkun mielestä ikävää ja kurjaa?"
Siis miksei sitä esileikkiä voi olla edes sitä kymmentä tai viittätoista minuuttia? Onko partnerin lämmittely oikeasti niin tylsää ja kauheaa? Miksi se, että joku tykkäisi esileikistä ja kiihottuisi siitä, on jonkun mielestä merkki hankaluudesta? Mitä ihmeen hankalaa esileikissä on? Meillä ainakin esileikki on todella intohimoista ja kiihkeää puuhaa - kiivasta suutelua, nuolemista, hyväilyä, kourimista, hellästi hiuksista vetämistä, näykkimistä, sukupuolieliten sormeilua ja kiusoittelua. Vaikeaa ei ole ollut koskaan vaan tullut ihan luonnostaan ja johtaa useimmiten molemminpuolisesti äärimmäisen kiihottuneeseen ja nautinnolliseen yhdyntään. Eikä tuo meidän yhdyntää edeltävä sessiomme todella ole yhtään sen vähemmän kiimaista kuin itse yhdyntäkään.
[/quote]
Kyllähän tuo vie yöunista melkoisesti aikaa. Aamulla pitäisi olla työkunnossa ja kirjaakin olisi mukava lukea ennen nukkumaan menoa. Käsitätkö että aika on rahaa???
Kuulostaa siltä, että se ei ole seksi, mikä sinusta tuntuu pahalta, vaan yhdyntä. Jättäkää yhdyntä pois ja tehkää vain sellaista, mikä tuntuu hyvältä. Ei se aukkomekaniikka ole siinä välttämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 15:36"]
Onneksi naiseni kanssa ei ole noin vaikea harrastaa seksiä. Ei tarvitse edes esileikkiä tai mitään muuta ylimääräistä aikaa vievää touhua.
Miesten kannattaa tarkkaan valita kumppani.
[/quote]
Aika harvassa on ne naiset, jotka syttyvät sormia napsaauttamalla sekunnissa ja aika vähiin jäisi seksi miehillä, jos kaikki ajattelisivat kuten sinä.
Saisit luultavasti olla jakamassa naistasi aika monen miehen kanssa ;).
[/quote]
Peräänkuulutan että onneksi valitsin naisen pitkän ja tarkan etsinnän tuloksena.
Kannattaa etsiä niin löytää. Ihmettelen miksi moni tyytyy niin vaikeisiin tapauksiin? Ehkä heitä kiihottaa pitkä aikaa vievä esileikki?
[/quote]
Ai miten niin vaikeisiin tapauksiin? Vaikea tapaus olisi sellainen, jolla olisi jotain poikkeuksellista ja suorastaan epänormaalia hankaluutta kiihottumisessa ja kostumisessa. Sen sijaan on täysin tavallista, ettei nainen (eikä välttämättä mieskään) kiihotu hipaisusta, vaan tarvitsee lämmetäkseen ja kostuakseen esileikin. Väitän, että niin moni nainen on tällainen esileikkiä kaipaava, ettei esileikkiä kaipaamattomia naisia yksinkertaisesti riitä jokaiselle miehelle. Ja kun parinvalinnassa toivottavasti jotkin muutkin asiat kuin seksi vaikuttavat, olisi outoa, jos jokainen mies alkaisi yhtäkkiä hylkäämään muutoin kivoja deittikumppaneita vain sen vuoksi, että nämä tarvitsevat esileikkiä kiihottuakseen.
Minä puolestani en ymmärrä, mikä siinä esileikissä voi olla niin tavattoman vaikeaa ja vastenmielistä. Se kuitenkaan ei satu, toisin kuin yhdyntä naista, jos nainen ei ole märkä. Eikö ole pelkästään kivaa suudella, hyväillä, hiplata ja hieroa kumppania? Vai onko tämä jonkun mielestä ikävää ja kurjaa? Kylläpä onkin hirveä elämä: "Kamalaa. Vaimoni haluaa, että suutelen häntä ja hyväilen hänen rintojaan ja peffaansa ennen yhdyntää. Minusta suutelu vain on todella inhottavaa ja vaimoni hyväileminen vastenmielistä!" Niinkö? Oi. Voi.