Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lapsi vanhempien kotona.

Vierailija
01.07.2026 |

Meillä on ongelma se että kolmekymppinen tytär on vaan kotona eikä edes ole aikeissa muuttaa omilleen. Ei hae töitäkään. On vaan netissä ja käy ulkona kerran päivässä. Ei oleaina kiva ihminen. On varastanut ja muutenkin hieman epärehellinen.On ollut poliisienkin kanssa tekemisissä. Tyttären isä sanoo ettäeihän sille mitän voi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta tyttöä hommaamaan oma asunto. 

Vierailija
2/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhuttiin peräkammaripojista mutta kai ne voi olla tyttöjäkin.En osaa sanoa miksi eivät itsenäisty. Mun ystävällä on kaksi täysin erilaista lasta. Toinen on passiivinen ja toinen innostunut ja jo kesätyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on suhteita poliiseihin, niin voisiko joku poliisi ottaa hänet vaimoksi ja viedä asumaan omaan kotiinsa?

Vierailija
4/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu kotona 23v poika. Ei osallistu asumis- tai ruokakuluihin mitenkään. On kyllä urheilullinen ja käy töissä. On myös osakesäästäjä. Säästänyt jo yli 30 000 euroa. Toki meidän kustannuksellamme, muta mitä pienistä. Huonettaan en siivoa.

Vierailija
5/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veluri siinä kampanjoi, kuinka kamalaa on kun on lapsi. Pojat ovat olleet perseestä, nyt kampanjoidaan kuinka tyttö vielä pahempi. 

Vierailija
6/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikki kolme lasta asuvat nykyään kotona. Nuorin tuli takasin kotiin kun poikakaverin kanssa meni bänxs.Käyvät kyllä töissä mutta meillä on hiukan ahdasta kun mummukin asuu meillä.Ja ruokaan menee rahaa kun nuo lapset ei paljoa osta sitä vaikka olen sanonut että pitää ostaa ruokaa. Ei tämä varsinaisesti ongelma ainakaan toistaiseksi ole mutta olisi kiva jos itsenäistyisivät.Jossai eteläeuroopassa tällainen on tavallista.

Vierailija
7/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytär on yli 30 ja asuu kotona. Ei työtä ei kavereita. Ei vaan halua. Saisi kyllä. On laiska. Minä olen yrittänyt hoputella hakemaan töitä mutta sen isä on niin nynny. Aikuinen ihminen saa käyttäytyä miten haluaa.Isänsä lelli.

Vierailija
8/8 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu kotona 23v poika. Ei osallistu asumis- tai ruokakuluihin mitenkään. On kyllä urheilullinen ja käy töissä. On myös osakesäästäjä. Säästänyt jo yli 30 000 euroa. Toki meidän kustannuksellamme, muta mitä pienistä. Huonettaan en siivoa.

Säästääkö poika omaan asuntoon? Hyvän pesämunan on jo saanut noin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi