Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia suolahuoneesta?

Vierailija
01.05.2014 |

Kiinnostaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira kävi sellaisessa ollessaan koirakylpylässä.

Vierailija
2/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakylpylä... no ohhoh! Haeskelen tässä nyt ihmiskokemuksia, kiitos kuitenkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. On :) Tallnnassa kylpylässä mainostettiin olevan suolahuone. Joo. Lievästi lämmin saunankaltainen tila jossa oli muovilaarissa suolaa. Ihmiset siitä sitten laappivat nahkaansa ja istuivat löylyn "lämmössä" . Lauteet ihosta pudonnern suolan peitossa. Eka ja vika eestin kylpyläreissu. Yritän muistella paikan nimeä.

Vierailija
4/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:41"]

Voi apua. On :) Tallnnassa kylpylässä mainostettiin olevan suolahuone. Joo. Lievästi lämmin saunankaltainen tila jossa oli muovilaarissa suolaa. Ihmiset siitä sitten laappivat nahkaansa ja istuivat löylyn "lämmössä" . Lauteet ihosta pudonnern suolan peitossa. Eka ja vika eestin kylpyläreissu. Yritän muistella paikan nimeä.

[/quote]

Tuo ei ole se, mitä tarkoitan. 

Ap

Vierailija
5/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja auttoi hyvin kamalaan yskään ja poskiontelotulehduksiin.

Nytkin olisi hyvä käydä vaikka olen käyttänyt suolapiippua ja huuhtelukannua siitepölyaikana.

Vierailija
6/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:43"]

Nytkin olisi hyvä käydä vaikka olen käyttänyt suolapiippua ja huuhtelukannua siitepölyaikana.

[/quote]

Miten monta kertaa olet käynyt ns. kuurina, vai auttaako yksikin kerta? Mua kiinnostais suolahuone ihon takia... 

Ap

Vierailija
7/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Ostin sarjakortin ja kävin muistaakseni 5 kertaa. En huomannut minkäänlaisia vaikutuksia. Astmatyyppiseen oireiluun hain apua. Kokeilu jäi siihen. Ilmeisesti suolapitoisuudessa on suuria eroja, joten toki on mahdollista, että tässä huoneessa ei ollut suolaa tarpeeksi.

Vierailija
8/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokeillut himalajan kristallisuolaa iholle? Myydään luontaustuotekaupassa. Saippuan kokoinen kimpale noin 5e.

Vierailija
9/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:47"]

Oletko ap kokeillut himalajan kristallisuolaa iholle? Myydään luontaustuotekaupassa. Saippuan kokoinen kimpale noin 5e.

[/quote]

En ole, mutta just bongasin tuollaisen luontaistuotekaupasta ja mietin, ostaisko.

Mites muuten psori, mahtaakohan suolahuoneesta olla siihen apua?

Vierailija
10/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:46"]

[/quote]

Miten monta kertaa olet käynyt ns. kuurina, vai auttaako yksikin kerta? Mua kiinnostais suolahuone ihon takia... 

Ap

[/quote]

Taisin ottaa 5 kerran sarjan ja kävin päivittäin. Iholle saattaa tarvita enemmän käyntejä vaikuttaakseen. Iholle varmaan olisi juurikin tuo suolasaippua, on vain vähän aikaa vievä käyttää karkeutensa vuoksi.

Vierailija
11/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:46"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Taisin ottaa 5 kerran sarjan ja kävin päivittäin. Iholle saattaa tarvita enemmän käyntejä vaikuttaakseen. Iholle varmaan olisi juurikin tuo suolasaippua, on vain vähän aikaa vievä käyttää karkeutensa vuoksi.

[/quote]

Ehkä mä hommaan sen. Mun miehellä todettiin juuri jonkinlainen psoriasis (en nyt muista, mitä tyyppiä), ja suolasaippua voisi ehkä sopia hänellekin.

Ap

Vierailija
12/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikä on suolasaippua? Pala suolaa? Miten sitä käytetään, huuhdellaanko suola pois? 

Vierailija
13/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:12"]

Hei mikä on suolasaippua? Pala suolaa? Miten sitä käytetään, huuhdellaanko suola pois? 

[/quote]

Pala kristallisuolaa, missä on tosi teräviä suolakiteitä. Laitetaan iholle ja huuhdellaan, paitsi deona käytettynä jätetään iholle.

Vierailija
14/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan auttaisi tilapäisestivaikeaan astmaan ja hengitysieoireiluun, suola sitoo itseensa limaa ja vähentää hengityselimistön tulehdustilaa. Laulajat käy suolahuoneessa paljon kirkastaakseen ja huoltaakseen ääntään. Minkä hintaista tuo on? Voisi olla kiva kokeilla näin siitepölyaikana

Vierailija
15/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä infektioastmaatikko on saanut avun säännöllisistä suolahuonekäynneistä. Samoin korvakierteisen lapsen tuubitusaika pystyttiin perumaan suolahuoneen takia: säännölliset käynnit auttoivat korvatulehduskierteeseen ja lääkäri ei nähnyt enää syytä laittaa tuubeja.

Äänityöläiset hyötyvät suolahuoneesta, samoin atoopikot.

Vierailija
16/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni on n. 10 € / krt, mutta ostin jostain Citydealista 20 €:lla 5 kerran sarjakortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi