Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "vaatimuksia" sinulla on potentiaalisen kumppanin lähipiirille?

Vierailija
25.06.2022 |

Eli pitääkö kumppanilla olla ihana lapsuudenperhe, hyvät välit sisaruksiin, paljon kavereita ja läheisiä sukulaisia jne? Dumppaisitko deitin jos kävisi ilmi että esim lapsuudenperhe oli väkivaltainen/alkoholistinen/muuten omituinen, sukulaiset etäisiä ja kavereita vain vähän? Ei olisi mitään sukujouluja ja tapaamisia jne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Seurustelisin kumppanini enkä hänen lähipiirinsä kanssa

Vierailija
2/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyisi edes olemaan kriteereitä kumppanille.

Perhettään ei kukaan valitse. Sieltä tulee mitä tulee ja sitten laitetaan asiat toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tapailen sukunsa ainutta täyspäistä kun sukunsa ainutta väkivaltaista alkoholistia. Kumppani ei ole yhtä kuin sukunsa, ja jos ei selvästi ole perinyt isältään näköä, voi olla että ne hyvät geenit tulleet postin kylkiäisenä aikoinaan. Tietysti jos vaikuttaa liikaa sukunsa huonoja käytöstapaperinteitä perineen, niin silloin dumppaisin.

Sukujoulujen puuttuminen olisi muuten plussaa, en jaksa tiettyä määrää enempää ihmisiä pienessä tilassa, tai isommassakaan.

Vierailija
4/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oletuksena toki että deitti on itse kelvollinen mutta ilman ihania anoppi ja appi ja vävy ym kokelaita, näitten kanssa pyöriminen kuitenkin iso osa ihmisten elämää normaalisti, että mitäs jos niitä ei tulekaan kylkiäisenä.

Vierailija
5/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, et voi valita keiden lapseksi synnyt.

Vierailija
6/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa vaatimus on että ei ole sellaista sukua, jossa orjallisesti pitää viettää juhlapäivät yhdessä tietyllä kaavalla. Haluan viettää ne tulevan oman perheen kanssa.

Vierailija
7/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun päätee suunnilleen kaikki aloituksessa mainittu, joten mikä minä olisin toiselta vaatimaan.

Vierailija
8/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaikeaa löytää sopiva ihminen muutenkin että en pilaisi hyvää mahdollisuutta tuollaisilla kriteereillä

Vierailija
9/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivelista: 1. Anoppiehdokas pitää wc:n oven kiinni käydessä, ei auki. 2. Appiukko ei iske. Ok, se taitaa olla parikymppisten ongelma vain ja eivät kaikki ole sellaisia. 3. Appiukkoehdokas ei tuo esiin vatsavaivoja muiden läsnäollessa, vahinkoa ei lasketa lukuun. 4. Miehen vanhemmat eivät kittaa alkoholia ja ei ole väkivaltataustaa. Ainakaan ei saa vaikuttaa mieheen, että olisi itse sellainen. 5. Jonkinlainen ystävällisyys vieraillessa vaikka voi olla rehellinen.

Vierailija
10/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähipiiriä.

Vierailija
11/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimoa. Muulla ei niin väliä.

Vierailija
12/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivelista: 1. Anoppiehdokas pitää wc:n oven kiinni käydessä, ei auki. 2. Appiukko ei iske. Ok, se taitaa olla parikymppisten ongelma vain ja eivät kaikki ole sellaisia. 3. Appiukkoehdokas ei tuo esiin vatsavaivoja muiden läsnäollessa, vahinkoa ei lasketa lukuun. 4. Miehen vanhemmat eivät kittaa alkoholia ja ei ole väkivaltataustaa. Ainakaan ei saa vaikuttaa mieheen, että olisi itse sellainen. 5. Jonkinlainen ystävällisyys vieraillessa vaikka voi olla rehellinen.

Entä jos em henkilöihin olisi välit poikki tai hyvin etäiset, kerran vuodessa soittelu-välit? Eikä muitakaan sukulaisia tai ns tukiverkkoja olisi paitsi joitakin ystäviä.

Vierailija
13/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan se, ettei hänellä olisi ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
14/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kevytkenkäisiä, isotissisiä ja pyöreälanteisia iloisia naisia.

Vierailija
15/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos em henkilöihin olisi välit poikki tai hyvin etäiset, kerran vuodessa soittelu-välit? Eikä muitakaan sukulaisia tai ns tukiverkkoja olisi paitsi joitakin ystäviä.

Ei se varmaan haittaisi. Ei naisillakaan ole superverkostoja automaattisesti Suomessa, ellei löydy sopivat henkilöt. 

Vierailija
16/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät tuppaa ja sekaannu minun/ meidän asioihin, niin ei mitään väliä.

Vierailija
17/17 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos ei ole paljoa kavereita, eikä liian läheiset välit lapsuudenperheeseen.

Minä en jaksaisi pakkotapaamisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan