Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plastiikkakirurgi: Tässä iässä naisten ulkonäkö romahtaa nopeimmin Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään sitten tällainen linja naisten vastauksissa tällä kertaa. Muissa keskusteluissa olette huutaneet kilpaa, kuinka miehet rupsahtavat naisia nopeammin.

Niin rupsahtavat.

Olet kerrankin oikeassa.

Vierailija
22/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan, miten naiset yrittävät kiistää tuon. 😄

Minkä? En tänäkään päivänä tiedä, mitä hyötyä minulle olisi siitä, että näyttäisin nuoremmalta.

Ehkä selität minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "rupsahdin" ennen kolmekymppisiä usean vuoden sairastelun seurauksena. Onneksi en ole koskaan ollut kovin ulkonäkökeskeinen, paljon kiinnostavampiakin asioita elämässä.

Vierailija
24/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies? Oletko naisia vihaava mies?

Mitä vihaa sinä tuosta löysit?

Vähättely ja halveksunta on keinoja joilla kohdata vihansa kohde ns. salonkikelpoisesti.

Vierailija
25/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs kun katsoo kaikkia tuttaviaan iältään 50+, niin mies näyttää aina sen 10-15 v vanhemmalta? Suunnilleen puolella miehistä on iso maha ja kalju pää ja jos ei ole kaljua, niin sitten on harmaat hapset. Ja kun miehet eivät osaa pukeutuakaan, niin sekin vanhentaa ja lisäksi eivät kovin kummoisesti harrasta liikuntaa, niin ovat semmoisia köntyksiä monet jo nelikymppisinä. Ja viisikymppisenä alkaa viimeistään sairastelut, eikä mitään pientä, vaan heti kunnolla sydänkohtauksia ja muuta vastaavaa. Miehet on sairaampia ja kuolee nuorempana, joten ei tämä plastiikkakirurgin höpöttely ole muuta kuin asiakkaiden kalastelua. Ja meneehän tuohon lankaan moni nainen. 

Vierailija
26/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille taasen on tyypillistä tämä, että he kuvittelevat etteivät ikäänny lainkaan eikä ikä näy heissä millään tavalla. Naiset sentään vaivautuvat usein pitämään itsestään edes jollain tavalla huolta ja ymmärtävät elämän realiteetit. 50v mies luulee kääntävänsä kelloa 20 vuotta takaperin pokaamalla kolmekymppisen naisen, mutta ei se niin mene. Silti miehelle tulee krempat, on rypyt kun ihoa ei ole koskaan suojattu auringolta tai hoidettu, testotasot laskee, erektio pehmenee, hiukset harmaantuu, ja harvenee sekä keskivartalo tukevoituu.

Vierailija
27/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehhehheh, onpas taas niin hauskat jutut. Koska miehethän ei ikäänny yhtään, vain ne höpsöt naiset, joiden markkina-arvo laskee eikä kukaan enää huoli. Yksin jäävät. Silti kaikkien tutkimusten mukaan yksin elävät naiset ovat onnellisimpia ja elävät pisimpään.

Vierailija
28/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus pitää naisen nuorekkaampana. T. Vapaaehtoisesti lapseton.

Vierailija
29/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Aion ottaa kevyen leukalinjan kiristyksen ja jotain maltillisia kosmeettisia toimenpiteitä sitten aikanaan. Elämäni parhaimmat vuodet käytin sumussa ja masennuksessa eikä peiliin tullut katsottua. Nyt kun taas elämä maistuu niin haluan nauttia siitä enkä katsella sairauksien runtelemaa naamaa. Ihan itseäni varten, kun vihdoinkin saa elää niin.

Vierailija
30/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tainnut ymmärtää lukemaansa

Vierailija
31/95 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehhehheh, onpas taas niin hauskat jutut. Koska miehethän ei ikäänny yhtään, vain ne höpsöt naiset, joiden markkina-arvo laskee eikä kukaan enää huoli. Yksin jäävät. Silti kaikkien tutkimusten mukaan yksin elävät naiset ovat onnellisimpia ja elävät pisimpään.

Silti kaikkien tutkimusten mukaan yksin elävät naiset ovat onnellisimpia.

Nyt sitten ne kaikki tutkimukset esiin, että juuri naiset ovat onnellisempia ilman parisuhdetta kuin parisuhteessa.

Vierailija
32/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki rupsahda. Minä edim en ole rupsahtanut, vaikka jo 50. Saan jatkuvasti ikärasismia osakseni ja minun täytyy sanoa ikäni, että sanomistani kuunnellaan.

Vierailija
33/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään sitten tällainen linja naisten vastauksissa tällä kertaa. Muissa keskusteluissa olette huutaneet kilpaa, kuinka miehet rupsahtavat naisia nopeammin.

Riippuu, mitä rupsahtamisella tarkoitetaan. Iho toki ehkä pysyy miehellä kauemmin sileänä, mutta eihän sellainen päälaelta kaljuuntuva kaljamahainen ukkeli mitenkään nuorekkaalta näytä, vaikka itse niin luulisikin.

Vierailija
34/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee! Nyt pitää äkkiä mennä hakemaan botoxia, kasvonkiristys ja fillereitä. Haluun olla nuori ja kaunis!

N42 ja rupsahtamassa

LOL!

Vierailija
35/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tuossa yks päivä kun peiliin katsoin että, h*lvetti sentään....näytän joka aamu enemmän ja enemmän äidiltänä. Mutta, sitten ajattelin että jos vielä kelpasin 55+ ikäisenä miehelle (joka väittää että olen kaunein nainen) niin jokainen ryppy kertoo vaan siitä eletystä elämästä, eikä niin helpostakaan. En ole pahoillani yhtään, on minua ryppyisempiäkin ja vanhempiakin ja nuoremmat tulevat perässä, se on varma. Itse asiassa, kaikki hyvin😊

Vierailija
36/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on niin syvällä suomalaisissa yhteiskuntarakenteissa, että luontokin harjoittaa sitä.

Vierailija
37/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalia ikääntymistä kutsutaan rupsahtamiseksi?

Vierailija
38/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes klikannut artikkelia, mutta epäilen kyseessä olevan vaihdevuodet. En ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että naiset vanhenisivat nopeammin kuin miehet. Tässä sinkkuna olessa kauhistelen kuinka pappoja ikäiseni miehet ovat. Kaikilla jotain terveysongelmiakin.

Vierailija
39/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelihan on vanha kunnon mainos naisille. 

Plastiikkakirutgi jäisi ilman asiakkaita, jos naiset rupsahtaisivat kaikessa hiljaisuudessa kuten miehetkin tekevät. 

Mitä halvatun väliä sillä on, missä iässä kukakin rupsahtaa ja millä nopeudella? 

Miksi kukaan tässä ketjussa ei ole huomannut sitä outoutta, että miehille ei markkinoida samaa?

Että tässä on kyse siitä, miten naisilta odotetaan kasvojen kiristelyä samaan aikaan kun mies on kaljamahainen setä?

Että loppujen lopuksi kyse on siitä, miten naisiin kohdistuu täysin järjettömiä odotuksia?

Vanheneminen on ihan luonnollista. Ja kyllä, olen itsekin jo rupsahtanut. Harrastan liikuntaa ja syön järkevästi. Ja nautin elämästä pohtimatta, mitä joku tuntematon mies mahtaisi minusta ajatella. 

Koko tämä "pakko näyttää nuorelta" -painostus aiheuttaa vain sen, että naiset eivät ehdi niin paljon nauttia ihan muista asioista, kun ulkonäkö on se, mihin kiinnitetään ihan liikaa huomiota. Voi olla siisti ja tyylikäs, ei tarvitse olla ikinuori. 

Vierailija
40/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska yhteensattuma kirurgille, että tuossa iässä naisilla alkaa myös olla rahaa kalliisiin (ja tarpeettomiin) operaatioihin. Kiristetty naama se vasta kamala onkin kuuskymppienä, mieluummin luonnollinen, vaikka vähän uurteinenkin nassu.

Miksi 40-50 -vuotias ei saisi näyttää ikäiseltään. Antaa nuorten näyttää nuorilta, keski-ikäisten keski-ikäisiltä.