Plastiikkakirurgi: Tässä iässä naisten ulkonäkö romahtaa nopeimmin Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on niin syvällä suomalaisissa yhteiskuntarakenteissa, että luontokin harjoittaa sitä.
Kaikki on kiinni siitä miten naiset itse ottavat asian. Entä jos naiset itse antaisivat piutpaut liialle ulkonäkökeskeisyydelle? OIen sitä mieltä että miehet piittaavat siitä paljon vähemmän. Naiset itse tekevät siitä valtavan numeron. Ja Ios taas ajatellaan seksuaalista vetovoimaa joka merkitsee nykyään niin paljon, se on ihan jotain muuta kuin virheetön iho.
Miehet voivat olla ylipainoisempia, mutta sairaalloinen lihavuus on yleisempää naisilla, mutta sehän tietenkin johtuu hormooneista ja synnyttämisestä...
Miksi kenenkään pitäisi esittää olevansa nuorempi kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkiplastiikkakirurgini leikkaa omat kasvonsa peilin edessä useita kertoja vuodessa. Hänen selkäkarvansa koristavat nykyisin takaraivoa ja ainoastaa huolellisella tutkimisella huomaa, ettei hän ole aasilainen.
Minä luotan omiin silmiini: keski-ikäiset miehet näyttävät yleensä 10 vuotta todellista ikäänsä vanhemmilta. Klanipää, poimuinen iho, suuret huokoset ja tynnyrimaha.
Naisilta puuttuu vain kalju, tosin monien naisten luonnottomasti varjätyistä hiuksista kuultaa päänahka läpi. Poimiminen iho, suuret juomiset ja tynnyrimaha ovat myös naisten ongelmia. Ei hiusten värjäys nuorenna oikeasti.
Ei kauaa puutu se kaljukaan kun katsoo näitä palstan aloituksia hiustenlähdöstä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhee! Nyt pitää äkkiä mennä hakemaan botoxia, kasvonkiristys ja fillereitä. Haluun olla nuori ja kaunis!
N42 ja rupsahtamassa
LOL!
Kyllä minä olisin mielelläni nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat olla ylipainoisempia, mutta sairaalloinen lihavuus on yleisempää naisilla, mutta sehän tietenkin johtuu hormooneista ja synnyttämisestä...
Jaa. Mulla se johtuu liiasta syömisestä. En ole synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hauska yhteensattuma kirurgille, että tuossa iässä naisilla alkaa myös olla rahaa kalliisiin (ja tarpeettomiin) operaatioihin. Kiristetty naama se vasta kamala onkin kuuskymppienä, mieluummin luonnollinen, vaikka vähän uurteinenkin nassu.
Miksi 40-50 -vuotias ei saisi näyttää ikäiseltään. Antaa nuorten näyttää nuorilta, keski-ikäisten keski-ikäisiltä.
Ei mulla ole rahaa. Mielelläni teettäisin operaatioita sitten kun joskus on tarvetta, vielä ei ole.
N45
Vierailija kirjoitti:
Onpas hauska yhteensattuma kirurgille, että tuossa iässä naisilla alkaa myös olla rahaa kalliisiin (ja tarpeettomiin) operaatioihin. Kiristetty naama se vasta kamala onkin kuuskymppienä, mieluummin luonnollinen, vaikka vähän uurteinenkin nassu.
Miksi 40-50 -vuotias ei saisi näyttää ikäiseltään. Antaa nuorten näyttää nuorilta, keski-ikäisten keski-ikäisiltä.
Olen aspa-työssä, ja minulla käy todella kaunis vanha nainen asiakkaana. Hänelle ei ole tehty mitään, on luonnolliset kasvot, ja hänellä on pitkä valkoisenharmaa tukka. Kasvot ovat valtavan kauniit, rupsahtamisesta huolimatta, ja hän hymyilee aina ystävällisesti. Hän on pieni ja siro, muttei mikään langanlaiha. Hän on kauneusihanteeni vanhana.
Mä en ole lihonnut enkä rupsahtanut vaikka olen kohta viiskymppinen. Ei, ei minulla ole erityisen hyvät geenit vaan olen elänyt hyvän elämän, ilman tiettyjä ruoka-aineita jo vuosikausia ja tarpeeksi mutta ei liikaa liikuntaa. Hyvät unet ja stressaamattomuus. Ja sitten se että en asu Suomessa vaan meillä ei ole talvea ollenkaan.
Minulla ei koskaan Suomessa ollut niin kauniit ja paksut hiukset kuin nykyään. Talvi pimeänä ja suomalaisten kuiva lämmitetty sisäilma tekee hallaa ihmiselle. Ja kotitalouksien vedessä on paljon kemikaaleja. Eka juttu joka tapahtui oli se että mun hiukset muuttivat väriä ja pehmenivät kun muutin ulkomaille. Tuli sellainen selvä raja hiuksiin. Tummentuivat melkoisen paljon ja ne vaaleammat hiukset olivat hirveää hamppua sen uuden tummemman rinnalla. Ja ei, en ollut värjännyt hiuksia.
Ihmisen keho uusiutuu täysin tiettyjen vuosien aikana ja raskaudet uudistavat kehoa extraa. Usein raskaana olleet, terveellisesti elävät ovat paljon nuoremman näköisiä vanhempina kuin lapsettomat kanssasisarensa. Niin se vain on.
Kauneuskirurgian mainoshan tuo on, ensin silmäluomet rupsahtaa jne. Saadaan naiset kiinnittämään huomiot jonkin kohtaan kasvoissa, joka on ihan normaalia ikääntymistä. Välttämättä noilla toimenpiteillä ei saada edes hyvää luonnollista jälkeä eli voi näyttää pahemmalle kuin ennen toimenpidettä. Kavoissa on niin paljon pieniä lihaksia(hermoja), niihin kun kajotaan piikeillä, langoilla, joku symmetriä käviää kasvoista, luonottomia muhkuroita ja kirisityksiä tulee väärään paikkaan.
(esimerkkinä Kulju, jonka suupielet/huulet alkoi roikkua pistosten jälkeen, mutta palautuuko nekään enää ikinä?)
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan, miten naiset yrittävät kiistää tuon. 😄
Miksi pitäisi kiistää? Me kaikki vanhenemme ja rupsahdamme. Osa kaljuuntuu ja toisille tulee ylipainoa. Itse en tunne kuitenkaan ketään, joka epätoivoisesti yrittäisi pysyä kauneusleikkausten avulla nuoren näköisenä. Näin vanhemmiten ulkonäkö alkaa menettää merkitystä ja elämä pyörii ihan muiden asioiden ympärillä. Joten siksi on hassua reagoida jonkun plastiikkakirurgin sanomisiin, jolle ulkonäkö on ehkä pakkomielle.
Jo vartalon kunnossa pitämisellä saa ihmeitä aikaan. Hyvä ryhti ja kapea vyötärö näyttää aina hyvälle, naisellinen kissamainen nainen on upea missä iässä tahansa.
Miksi se on ulkonäön ”romahtamista”, että näyttää ikäiseltään? Tuleeko kauniista naisesta ruma 45-vuotiaana, jos hän näyttää 45-vuotiaalta? Jos taas on ikänsä ollut ruma, niin miten sitten?
Asiakkaita tuokin vaan kalastelee.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkiplastiikkakirurgini leikkaa omat kasvonsa peilin edessä useita kertoja vuodessa. Hänen selkäkarvansa koristavat nykyisin takaraivoa ja ainoastaa huolellisella tutkimisella huomaa, ettei hän ole aasilainen.
Minä luotan omiin silmiini: keski-ikäiset miehet näyttävät yleensä 10 vuotta todellista ikäänsä vanhemmilta. Klanipää, poimuinen iho, suuret huokoset ja tynnyrimaha.
Unohdit sen roikkuperseen.....
Ja ap tulee aina olemaan yksin, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Jo vartalon kunnossa pitämisellä saa ihmeitä aikaan. Hyvä ryhti ja kapea vyötärö näyttää aina hyvälle, naisellinen kissamainen nainen on upea missä iässä tahansa.
Ihan niin kuin leveäharteinen, sporttinen, lihaksikas ja kapeavyötäröinen mies millä on kiva perse. Ihan missä iassa vaan
Ihmettelrn, miksi te miehet ette huolehdi, että näytätte tuolta? Se on teille niin paljon helpompas kuin naisille näyttää kissamaiselta. Mutta te, ette viitdi nähdä sitäv vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneuskirurgian mainoshan tuo on, ensin silmäluomet rupsahtaa jne. Saadaan naiset kiinnittämään huomiot jonkin kohtaan kasvoissa, joka on ihan normaalia ikääntymistä. Välttämättä noilla toimenpiteillä ei saada edes hyvää luonnollista jälkeä eli voi näyttää pahemmalle kuin ennen toimenpidettä. Kavoissa on niin paljon pieniä lihaksia(hermoja), niihin kun kajotaan piikeillä, langoilla, joku symmetriä käviää kasvoista, luonottomia muhkuroita ja kirisityksiä tulee väärään paikkaan.
(esimerkkinä Kulju, jonka suupielet/huulet alkoi roikkua pistosten jälkeen, mutta palautuuko nekään enää ikinä?)
Mulle tuli mieleen Madonna, joka on mennyt ihan sekaisin..
.siitäkin näkee, että joillakin plastiikkakirurgilla ei ole moraalia
En viitsi edes lukea juttua, plastiikkakirurgi lässyttämässä ja aivopesemässä taas naisia..ei yhtään yritä kaupata palveluja ei. Kaikki muu kuin "pakollinen" ja korjaava plastiikkakirurgia pitäisi lopettaa koska se on luonut nykyajan hirviön ja kahleet naisille.
Minkä hemmetin takia nainen +40 vee ei saisi näyttää ikäiseltään?? Ja ei ne ylikiristetyt kiiltävät naamat ketään huijaa oikeasti..
Mitä miehiin tulee, yllättävän moni näyttää keski-ikäiseltä jo kolmekymppisenä. Ei vittuilua vaan ihan havannointi.
Naisilta puuttuu vain kalju, tosin monien naisten luonnottomasti varjätyistä hiuksista kuultaa päänahka läpi. Poimiminen iho, suuret juomiset ja tynnyrimaha ovat myös naisten ongelmia. Ei hiusten värjäys nuorenna oikeasti.