Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plastiikkakirurgi: Tässä iässä naisten ulkonäkö romahtaa nopeimmin Ei ole pelkkä myytti, että naiset vanhentuvat miehiä nopeammin.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaasta ei saa joutsenta. KIva lausahdus lääkäriltä.

Vierailija
62/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Me Naiset -lehden tilaaja, peruisin tilaukseni pikimmiten. Ala-arvoista työtä toimittajalta. Miksi luonnollisesta prosessista yritetään luoda luonnotonta? Jos joku henkilö haluaa käyttää plastiikkakirurgin palveluita silkasta estetiikan näkökulmasta, hänellä on siihen vapaus ja oikeus. Minua korpeaa tämä kaksinaismoralistisuus; naistenlehdet toisaalla luovat vaikutelmaa siitä, että ovat voimaannuttamassa lukijoitaan ja silti julkaisevat tällaista paskaa palstoillaan. Ja jotkut vielä maksavat tällaisesta journalismista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai plastiikkakirurgi sanoo noin. Lisää asiakkaita

Vierailija
64/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisiko 40-50 ikä, jolloin nainen ei enää saa näyttää itseltään tai ikäiseltään? Pari-kolmekymppinen voi vielä vapaasti vetää sidukkaa ja suklaata mutta meillä vanhemmilla alkaakin sitten ankarat ajat! Dieettiiä ja rääkkiä! Kiristystä ja geeliä! Pitäis vissiin ryhdistäytyä kun olen jo 40+...

Käytännössä kaiken ikäisissä on taviksia ja sitten ne huomiota herättävän hyvännäköiset, niin nuorissa kuin vanhoissa. Valtaosa niitä taviksia.

Vierailija
65/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen tärkein tehtävähän on aina ja ikuisesti olla kaunis. 

Ministeriksikin valitaan mieluummin nätti tyhjäpää kuin ruma älykkö. MOT:

Vierailija
66/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin tota kuvaa eka et wau onko se plastiikkakirurgi nainen.

Vierailija
67/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen tärkein tehtävähän on aina ja ikuisesti olla kaunis. 

Ministeriksikin valitaan mieluummin nätti tyhjäpää kuin ruma älykkö. MOT:

Oletko siis ministereitäkin rumempi, vai mitä oikein sönkötät heidän ulkonäöstään?

Vierailija
68/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai plastiikkakirurgi sanoo noin. Lisää asiakkaita

Vierailija
69/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän muutenkin valaista enemmän kuin joutsenista, osaavat laulaakin paremmin ja olemus on uljas. Erityisesti haukutut ryhävalaat ovat upeita omassa elementissään.

Kaikki invasiiviset operaatiot ovat sitäpaitsi terveysriski.

Vierailija
70/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä mikä pointti on naisten syyllistämisellä siitä, että he ikääntyvät ulkoisesti. Onko taustalla ajatus siitä, että se olisi estettävissä, jos toimisi jotenkin toisin? Tai että asia pitäisi korjata juuri plastiikkakirurgialla? Mikä hyöty siitä on, kun ei leikeltykään keski-ikäinen näytä muulta kuin leikellyltä keski-ikäiseltä - eikä ikääntymistä vastustavat miehet ole sen tyytyväisempiä. Harmittaako tietyntyyppisiä miehiä se, että vielä 40+ vuotiaat naiset etsivät kumppania, vaikka ovat jo ihan ohi päiväyksen? Mitä se heitä haittaa, jos he joka tapauksessa katselevat itse nuorempia? Sanalla sanoen, mitä sille rupsahtamiselle sitten pitäisi tehdä? Se tapahtuu kuitenkin väistämättä. Kaikki 40+ sinkkunaiset pois ihmisten silmistä johonkin rupsahtaneiden reservaattiin olemasta epäesteettisiä ja muistuttamasta siitä, että me kaikki kuollaan vielä joskus? Vai turvautuminen kirurgin veitseen niin, että saadaan ainakin pahimmat rypyt ja roikkumiset pois päiväjärjestyksestä?

Vierailija
71/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma elantoni riippuisi riippuisi turhamaisten naisten tarpeesta leikellä itseään, myös minä mainostaisin mediassa kuinka kamala äkkiromahdus on tulossa. Alkakaas säästämään rahaa.

Fakta on, että me kaikki vanhenemme, kukin omaan vauhtiimme, ja päädymme maallisen majamme suhteen samaan loppupisteeseen. Oleellisempi kysymys on se, mitä teit elämässäsi, ei se kuinka hyvin onnistuit näyttämään parikymppisellä fitnesspimulta mahdollisimman pitkään. Keskittykää suhteeseen Jumalan kanssa, lähimmäisenrakkauteen jne. ja lupaan sivuvaikutuksena ulkonäköstressin(kin) katoavan.

Vierailija
72/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä mikä pointti on naisten syyllistämisellä siitä, että he ikääntyvät ulkoisesti. Onko taustalla ajatus siitä, että se olisi estettävissä, jos toimisi jotenkin toisin? Tai että asia pitäisi korjata juuri plastiikkakirurgialla? Mikä hyöty siitä on, kun ei leikeltykään keski-ikäinen näytä muulta kuin leikellyltä keski-ikäiseltä - eikä ikääntymistä vastustavat miehet ole sen tyytyväisempiä. Harmittaako tietyntyyppisiä miehiä se, että vielä 40+ vuotiaat naiset etsivät kumppania, vaikka ovat jo ihan ohi päiväyksen? Mitä se heitä haittaa, jos he joka tapauksessa katselevat itse nuorempia? Sanalla sanoen, mitä sille rupsahtamiselle sitten pitäisi tehdä? Se tapahtuu kuitenkin väistämättä. Kaikki 40+ sinkkunaiset pois ihmisten silmistä johonkin rupsahtaneiden reservaattiin olemasta epäesteettisiä ja muistuttamasta siitä, että me kaikki kuollaan vielä joskus? Vai turvautuminen kirurgin veitseen niin, että saadaan ainakin pahimmat rypyt ja roikkumiset pois päiväjärjestyksestä?

Se vaan.muistuttaa näitä miehiä omasta ikääntymisestä, varsinkin jos mies elää jossai harhoissa, jossa se kuvittelee olevansa nuorekas ja viriili

Vierailija
73/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luotan omiin silmiini: keski-ikäiset miehet näyttävät yleensä 10 vuotta todellista ikäänsä vanhemmilta. Klanipää, poimuinen iho, suuret huokoset ja tynnyrimaha.

Ja kuitenkin minua vain pojitellaan ja ikäiseni naiset ylenkatsovat minua :(

Ei minulla ole mitään yhteistä joidenkin 25-30v naisten kanssa jotka minua lähestyvät.

M46

Vierailija
74/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaasta ei saa joutsenta. KIva lausahdus lääkäriltä.

Onko sillä kokonaisuuden kannalta edes merkitystä jos silmäluomet leikataan, jos vartalo ei ole kunnossa. Paljon saa tehtyä itse ikäntymisen eteen, ihan terveellisillä elämäntavoilla ja liikunnalla.

Vierailija
75/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan.muistuttaa näitä miehiä omasta ikääntymisestä, varsinkin jos mies elää jossai harhoissa, jossa se kuvittelee olevansa nuorekas ja viriili

Tuli tästä mieleen Kalle Palanderin Riinis, joka juuri jossain haastattelussa totesi, että "kyllä minä tiedän etten näytä nelikymppiseltä". Siis häh?? Tietämättä hänen ikäänsä, arvioin hänet naaman perusteella 46-47-vuotiaaksi. Siis todellakin näyttää nelikymppiseltä.

Vierailija
76/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut otsarypyt ihan pienestä pitäen, kuten isällänikin. Eipä ole haitaanneet 😀.

Vierailija
77/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen Kalle Palanderin Riinis, joka juuri jossain haastattelussa totesi, että "kyllä minä tiedän etten näytä nelikymppiseltä". Siis häh?? Tietämättä hänen ikäänsä, arvioin hänet naaman perusteella 46-47-vuotiaaksi. Siis todellakin näyttää nelikymppiseltä.

Totta, mutta se mitä sanotaan päin naamaa onkin toinen juttu. Tietenkin toiselle sanotaan kohteliaisuuttaan tai pilden himossa reilusti alakanttiin. Siksi moni luulee, että häntä pidetään nuorempana kuin onkaan.

Vierailija
78/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi.... mitä haastatteluja. Jokainen normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa että ihan jokainen ihminen vanhenee, toiset nopeammin kuin toiset.

Vierailija
79/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä nyt kiistelemään? Ihan naurettava aihe. Ikääntyminen koskee kaikkia, ja sen näkyminen on jonkin verran yksilöllistä, mutta koskee kaikkia ennemmin tai myöhemmin. No entä sitten? Kuuluu elämään. Joka vuosi tulee vuosi lisää mittariin meillä kaikilla. Miksi se olisi ongelma? Ihan kuin joku kilpailu siitä, ettei vain vanhenisi.

Vierailija
80/95 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen yrittää vaikuttaa nuoremmalta kuin onkaan, kai siinä on jokin ikäkriisi taustalla. Esim. naapurin 46-vuotias nainen pukeutuu kuin parikymppinen tyttärensä ja muutenkin yrittää vaikuttaa huomattavasti ikäistään nuoremmalta.

On toki hyvässä kunnossa ja ihan kauniskin, pitkät hiukset/jne. Mutta naamasta näkyy selvästi ajetut kilometrit, sitä ei pysty piilottelemaan. Kaiken huipuksi tapailee tällä hetkellä 14 vuotta nuorempaa miestä, kun ikäisensä miehet ovat kuulemm pappoja. :D No näin voi toki ollakin, mutta aivan selvä kriisi on päällä.

Eihän sitä alle viiskymppisenä tarvitse tietenkään mummoutua, mutta suunnilleen ikänsä mukaan kuitenkin koittaa elää..