Petin vaimoani vappuna
Kommentit (124)
Toi pettäminen on tosi tyhmää.. Toivottavasti saat kaikki mahdolliset sukupuolitaudit kaupan päälle niiltä sun perkeleen huoriltas!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:28"]Toi pettäminen on tosi tyhmää.. Toivottavasti saat kaikki mahdolliset sukupuolitaudit kaupan päälle niiltä sun perkeleen huoriltas!
[/quote]
Ne on kunnollisia perheenäitejä. Ette ikinä uskoisi että kyseiset äitylit haluavat vierasta munaa.
ap
alapäätäni kirvelee nyt tuon pettäjä-naisen jälkeen. olikin tyypillinen suomalainen "yhdenyön" nainen. Antoi paljaalla laueta vaginaan ja otti aamulla suihin. tietenkin SIIS TIETENKIN OLI SILLÄ NAISELLA TAUTEJA
ap
minä saan vain perheenäitejä. Kerran oikin niin kännissä että luulin käyneeni "Marioissa" taas kerran mutta tämä maria olikin MARIO.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:30"]alapäätäni kirvelee nyt tuon pettäjä-naisen jälkeen. olikin tyypillinen suomalainen "yhdenyön" nainen. Antoi paljaalla laueta vaginaan ja otti aamulla suihin. tietenkin SIIS TIETENKIN OLI SILLÄ NAISELLA TAUTEJA
ap
[/quote]
Heh. Hyvä yritys.
ap
Tyhmien ihmisten kokoontumisajot...
Juuri nämä keskiluokkaiset tai sitä ihannoivat. Pakko mennä naimisiin, vaikka sitten sopimattoman kumppanin kanssa kun se nyt vaan kuuluu asiaan. Sitten tehdään lapsi tai kaksi, koska muutkin. Eletään onnettomina, levitetään katkeruutta muihin, valehdellaan ja petetään.
Kun ei uskalleta olla rehellisiä itseä kohtaan, kun ei uskalleta elää eri tavoin. Sitten nämä rikkinäiset ihmissaastat löytävät toisia samanlaisia ja kohta kuvitellaan, että kaikki ovat samanlaisia. Säälittäisi jos en halveksuisi näin paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:36"]
Juuri nämä keskiluokkaiset tai sitä ihannoivat. Pakko mennä naimisiin, vaikka sitten sopimattoman kumppanin kanssa kun se nyt vaan kuuluu asiaan. Sitten tehdään lapsi tai kaksi, koska muutkin. Eletään onnettomina, levitetään katkeruutta muihin, valehdellaan ja petetään.
Kun ei uskalleta olla rehellisiä itseä kohtaan, kun ei uskalleta elää eri tavoin. Sitten nämä rikkinäiset ihmissaastat löytävät toisia samanlaisia ja kohta kuvitellaan, että kaikki ovat samanlaisia. Säälittäisi jos en halveksuisi näin paljon.
[/quote]
Heh. Hyvä yritys.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Heh. Hyvä yritys.
ap
[/quote]
Mikä yritys? En minä yritä sua muuttaa, koska tiedän ettei se onnistu. Sinusta ei yksinkertaisesti ole muuhun kuin tuollaiseen elämään.
Mua aina ihmetyttää noiden pettäjämiesten munattomuus: ollaan niin vieraiden naisten perään, mutta kotoa ollaan hissun kissun kusi sukassa, ettei äiti-vaimo vaan lähde ja jätä yksin.
Kyllä aikuinen selkärankainen mies tai nainen tekee sellaiset johtopäätökset, että jos haluaa riskeerata oman terveytensä ja turvallisuutensa ja harrastaa yhden yön suhteita, ottaa ensin eron.
Nythän sinä siinä mariset mamman essunhelmoissa "täyshoidossa" kuin roudan kotiin ajama porsas. Mutta jos sulta tarttuu tauti vaimoon ja ehkäpä vauvaankin (vaimohan on tietysti raskaana), niin kyllä sullekin kellot silloin soivat!
lataan spermat niiden vaginaan ja poistun paikalta
ap
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:42"]
Mua aina ihmetyttää noiden pettäjämiesten munattomuus: ollaan niin vieraiden naisten perään, mutta kotoa ollaan hissun kissun kusi sukassa, ettei äiti-vaimo vaan lähde ja jätä yksin.
Kyllä aikuinen selkärankainen mies tai nainen tekee sellaiset johtopäätökset, että jos haluaa riskeerata oman terveytensä ja turvallisuutensa ja harrastaa yhden yön suhteita, ottaa ensin eron.
Nythän sinä siinä mariset mamman essunhelmoissa "täyshoidossa" kuin roudan kotiin ajama porsas. Mutta jos sulta tarttuu tauti vaimoon ja ehkäpä vauvaankin (vaimohan on tietysti raskaana), niin kyllä sullekin kellot silloin soivat!
[/quote]
Toi on niin totta! Ei ne osaa elää yksin.
Toivottavasti sulle tulee klamydia ja et hoida sitä, ettet sais enempää lapsia koskaan!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:19"]
miten kuvitellaan että nainen joka on äiti tai aviovaimo on väsynyt, elähtänyt ja pääkipuinen. Seksi on mukamas vastenmielistä ja velvollisuus tällaiselle naiselle. Olette tainneet jäädä uuskonservatismin 70-l aatteisiin.
ONKO PETTÄVÄ MIES jotenkin parempi mies. Siis haluaisin tähän miehen näkökulman? Onko se status päivitystä jos mies on parisuhteessa ei naisettomuus ole ongelma. Mikä se " vieraisiin" ajava ongelma on.
jos nyt ajatellaan että kotona saa mutta silti pitää pettää. Tarkoittaako tämä että on " saunailloissa" millä kehua? Onko miehillä keskenään joku nokkimisjärjestys luokittelu: mä petän ja oon pannu näin monta oon alfa ja toiset seuraa teuraalle kuin Kim-jong ung dynastiassa.
Uskon että on ihminen mies tai nainen se että kohtaa todellisen " minänsä" vaatii rohkeutta ja kypsyyttä. Pettäminen on sisäisen minänsä välttelyä, karkuunjuoksemista ja itselleen valehtelua. Terapian puutteessa tällaiset ihmiset ovat ja peilin " jolla katsotaan sieluun"
Mitä pleijeri pelkää? Itseään.
[/quote]
Miten minusta tuntuu et tämän kirjoittaja käy itse terapiassa tai ainakin pitäisi käydä, on jotenkin sekavaa tuo ajatuksenjuoksu ?
Toivottavasti sulle tulee klamydia ja et hoida sitä, ettet sais enempää lapsia koskaan!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:44"]
ap
[/quote]
Kylläpä on miehekästä.. Oikein TOSImiehekästä, vai mitä ap? ;)
Oikeiden miesten ei tosin tarvitse todistella miehisyyttään kohtelemalla naisia väärin. Koko ketju suorastaan huutaa ap:n tarvetta tulla nähdyksi oikeana miehenä. Harhaan hän menee ainoastaan siinä, että käsitys mieheydestä on jäänyt kehittymättömäksi. Ehkä isältä ei saanut kunnollista miehen mallia tai hän ei ollut lainkaan paikalla?
Oli miten oli, kukin saa tietenkin elämässään tehdä sellaiset valinnat kuin itse haluaa. Se teidän pettäjien kannattaa kuitenkin muistaa, että lähtemällä petoksen - ja siis myös valehtelun - tielle, menetätte mahdollisuutenne kokea pitkä, syvä, rehellisyyteen ja kipeidenkin asioiden jakamiseen perustuva parisuhde. Se, että vain jätätte puolisollenne kertomatta petollisuudestanne, ei tee suhteestanne sellaista, joka siitä kehittyisi jos eläisitte siinä täysillä ja rehellisesti. Jokainen valitsee itse.
32
Mä panin vappuna exäni parasta kaveria (varattu). Oli ihanaa, eikä ihme kyllä edes kaduta yhtään.
Mä panin vappuna exäni parasta kaveria (varattu). Oli ihanaa, eikä ihme kyllä edes kaduta yhtään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:34"]Mä panin vappuna exäni parasta kaveria (varattu). Oli ihanaa, eikä ihme kyllä edes kaduta yhtään.
[/quote]
Hyvä!!!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:21"]
Miten täällä voi olla yli 70 viestiä, joissa valtaosassa mollataan aloittajaa? Mitä teitä liikuttaa sekunnin sadasosaakaan, mitä joku kasvoton anonyymi tekee vaimonsa tai jonkun muun naisen kanssa?
T.sinkkunainen, joka kerta toisensa jälkeen hämmästelee miten muut naiset ottavat jonkun muun pettämiset noin henkilökohtaisesti
[/quote]
Koska nuo pikkupaskiaiset pilaa muidenkin miesten maineen.
[/quote]
Ottaapa joku raskaasti tämänkin jutun.