Petin vaimoani vappuna
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:03"]Miksi ap ei vastaa kysymyksiin?
[/quote]
Ei jaksa provota enää
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:03"]Miksi ap ei vastaa kysymyksiin?
[/quote]
Ei jaksa provota enää
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:51"]
Ap, sillä välin kun sinä petit vaimoasi, minä ja mieheni paneskelimme omassa sängyssämme oikein antaumuksella pidemmän kaavan mukaan. Oli niin ihanaa, että heti aamulla herättyämme oli pakko ottaa uusiksi. Enkä tainnut saada vieläkään tarpeekseni hänen ihanaa patukkaansa. Housuissa alkaa tykyttää kun ajattelen tätä ja kohta on varmaan taas pakko saada omaa, maailman ihaninta miestä. Joka muuten ei petä minua vaikka tilaisuuksia olisi tuon tuostakin, vaan tulee kotiin kertoilemaan mitä tällä kertaa ehdotettiin ja minkälainen misukka ehdotteli. Yhdessä olemme olleet 11 vuotta. ;)
Mukavaa vapun jatkoa sinullekin!
[/quote]
Kävi se miehesi taannoin meilläkin.. ;) , oikeassa olet, ihana on patukka.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:02"]
Ei, vaan normaali. Mutta pettäjät ovatkin psyykkisesti sairaita ihmisiä.[/quote]
Siinä tapauksessa minun työkavereista on n. 80% psyykkisesti sairaita. Vai lasketaanko Tallinassa huorissa käynti pettämiseksi vai vasta kun on suhde toiseen naiseen? Olen varma, että muissakin miesporukoissa on pettämisprosentti viron matkoilla suht samaa luokkaa, joten paljon on psyykkisesti sairasta porukkaa.
Ja osa teistäkin av-mammoista pettää heti kun silmä välttää ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:02"]
Ei, vaan normaali. Mutta pettäjät ovatkin psyykkisesti sairaita ihmisiä.[/quote]
Siinä tapauksessa minun työkavereista on n. 80% psyykkisesti sairaita. Vai lasketaanko Tallinassa huorissa käynti pettämiseksi vai vasta kun on suhde toiseen naiseen? Olen varma, että muissakin miesporukoissa on pettämisprosentti viron matkoilla suht samaa luokkaa, joten paljon on psyykkisesti sairasta porukkaa.
[/quote]
Sama täällä. Kaikilla ulkomaanmatkoilla valtaosa työporukan miehistä käy huorissa.
miten kuvitellaan että nainen joka on äiti tai aviovaimo on väsynyt, elähtänyt ja pääkipuinen. Seksi on mukamas vastenmielistä ja velvollisuus tällaiselle naiselle. Olette tainneet jäädä uuskonservatismin 70-l aatteisiin.
ONKO PETTÄVÄ MIES jotenkin parempi mies. Siis haluaisin tähän miehen näkökulman? Onko se status päivitystä jos mies on parisuhteessa ei naisettomuus ole ongelma. Mikä se " vieraisiin" ajava ongelma on.
jos nyt ajatellaan että kotona saa mutta silti pitää pettää. Tarkoittaako tämä että on " saunailloissa" millä kehua? Onko miehillä keskenään joku nokkimisjärjestys luokittelu: mä petän ja oon pannu näin monta oon alfa ja toiset seuraa teuraalle kuin Kim-jong ung dynastiassa.
Uskon että on ihminen mies tai nainen se että kohtaa todellisen " minänsä" vaatii rohkeutta ja kypsyyttä. Pettäminen on sisäisen minänsä välttelyä, karkuunjuoksemista ja itselleen valehtelua. Terapian puutteessa tällaiset ihmiset ovat ja peilin " jolla katsotaan sieluun"
Mitä pleijeri pelkää? Itseään.
Petä rauhassa, ei vois vähempää kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:15"]Onnea sit sulle LUUSERI!! Ei oo pokkaa erota sulla, toivottavasti vaimos pettää sua myös!!!!!!!!
[/quote]
Ei petä, vaimoni on nössö uskollinen nainen.
ap
[/quote]hiljaisessa vedessä ne kalatkin kutevat,
Nainen jonka kanssa petin on aktiivinen av-palstalainen. Moi muru! ;)
ap
Miksi sinä olet naimisissa, jos nait siellä ja täällä?
Kannattaa irtaantua ja antaa toisenkin olla vapaa. Ehkä vaimosikin nai vieRasta. Eikä ekaa kertaa. Eikä tunnu missään.
Älytöntä hörhöilyä. Jos olisin vaimosi niin lentäisit kuin saapas. Heippa vaan eikä soiteltais. Olisin onnellinen, jos pääsisin Typeryksestä. Et muuten varmaan ole ainoa mies tai nainen, joka puolisoaan pettää. Surkea suoritus. Onnea vaan valitsemallasi umpikujalla.
Ja sinulla ei siltikään ole selkärankaa siihen, että eroaisit?
Ap on huomionhakuinen luuseri jolla on huono itsetunto. Epärehellinen, epäluotettava p-kiainen jota kukaan ihminen ei arvosta eikä kunnioita.
Suuret puheet, pienet teot. Säälittävä, yksinäinen mitättömyys.
Kuule hinkkaaja. Oksanreikiä löytyy puusta. Siellä on koloja. Valitse sopiva korkeus.
Naiset on ihania kokonaisia ihmisiä, naisia. Yhdessä naisessa ja yhdessä miehessä on niin paljon mielenkiintoista seksinkin saralla, kun uskaltaa tutustua toiseen ja itseen ja voi luottaa. Silloin se ei ole okanreikäilyä. Kolot on koloja. Jos niihin vaan tuijottaa, niin on aika yksinkertaista tai sitten gynekologi.
Ammattimies panee koloja? Panomies? Olen käsittänyt miehet ihan ajatteleviksi ja tunteviksi. Oma mieheni ainakin on. Hieno mies. Halojaa. Me ollaan ihmisiä. Kokonaisia.Jokainen. Ja jos panettaa molempia, niin naikaa ja palakaa. Turha niitä on ulkipuolisen kontolle laittaa... Varata varalle varmaa kotimiestä tai kotinaista. Aikuiset osaa ottaa vastuun tekemiSistään.
Miksi eroaisin? Minulla on täysihoito kotona.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:13"]
Ei tunnu missään, ei ollut eka kerta ;)
[/quote]
Pelle.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:55"]
Miksi eroaisin? Minulla on täysihoito kotona.
ap
[/quote]
Onpa sulla tyhmä vaimo :D siis ihan vitun tyhmä
Minäkin olen petänyt vaimoani jo usean vuoden. Olen komea mies, joten naisia riittää. Useimmat varattuja.