Petin vaimoani vappuna
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:55"]
Miksi eroaisin? Minulla on täysihoito kotona.
ap
[/quote]
Onpa sulla tyhmä vaimo :D siis ihan vitun tyhmä
[/quote]
Provo tai ei, noita ääliömiehiähän on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:55"]
ap
[/quote]
[/quote]
Jooo. Samaa mieltä. Ja vaimolla Tosi tyhmä mies. Ällistyttävän tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:55"]
ap
[/quote]
[/quote]
Ei vaimoni tiedä että petän.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:55"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Niinpä! Koska se on vitun tyhmä lehmä :D
Newsflash: tämä on provo. Newsflash 2: vaikkei tämä olisikaan provo, kuvitteletteko te tosissanne saavanne tämän kaltaisen sankarin tajuamaan tekonsa, katumaan sitä, tunnustamaan sen ja pyytämään sitä anteeksi, kirjoittelemalla tänne vauva-palstalle vastauksia hänelle? Heilauttakaa ihmeessä sitä taikasauvaanne sitten kaikkien muidenkin maailman epäkohtien kohdalla! :D
Ei ap voi saada jännittävää ja kiinnostavaa puolisoa, vaan yksinkertaisen ja ruman nössykän. Siksi ap pettää, mutta ei uskalla erota, koska jäisi yksin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:10"]
Newsflash: tämä on provo. Newsflash 2: vaikkei tämä olisikaan provo, kuvitteletteko te tosissanne saavanne tämän kaltaisen sankarin tajuamaan tekonsa, katumaan sitä, tunnustamaan sen ja pyytämään sitä anteeksi, kirjoittelemalla tänne vauva-palstalle vastauksia hänelle? Heilauttakaa ihmeessä sitä taikasauvaanne sitten kaikkien muidenkin maailman epäkohtien kohdalla! :D
[/quote]
Älä lue.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:06"]
[/quote]
No mistäs sinä lehmä tietäisit, että mies pettää jos hän tekee sen hyvin? Oletko joku selvännäkijä vai mikä?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:05"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ehkä... Ei vaimo ole kyllä saanut minua kiinni vaikka petän useamman kerran kuukaudessa. Kerran täällä vaan eletään.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:05"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Eihän noin tyhmä mies mitään fiksua ja kaunista vaimoa saisikaan :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:13"]
[/quote]
No mistäs sinä lehmä tietäisit, että mies pettää jos hän tekee sen hyvin? Oletko joku selvännäkijä vai mikä?
[/quote]
En ole lehmä, kuten vaimosi. Kyllä nainen tietää.
Itsevarmat naiset eivät katselisi ap:n kaltaista ääliötä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:15"]
Eihän noin tyhmä mies mitään fiksua ja kaunista vaimoa saisikaan :D[/quote]
Väärin ainakin ulkonäön suhteen. Niillä hulivili rentuillahan on aina kaunniimmat tytöt ja pekka-perus-kiltti-iskällä ne tavallisen näköiset naiset.
Ja 90% naisista joita käyn panemassa ovat itse naimisissa ;)
ap
Kuitenki oot joku vitun pikkuteini joka pitää tääl vähä hauskaa kavereitten kaa valehtelemal tollasii juttui x) haha, säälin sua!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"]
Ja 90% naisista joita käyn panemassa ovat itse naimisissa ;)
ap
[/quote]
Siinä onkin valioyksilöt saaneet toisensa :D
Miten täällä voi olla yli 70 viestiä, joissa valtaosassa mollataan aloittajaa? Mitä teitä liikuttaa sekunnin sadasosaakaan, mitä joku kasvoton anonyymi tekee vaimonsa tai jonkun muun naisen kanssa?
T.sinkkunainen, joka kerta toisensa jälkeen hämmästelee miten muut naiset ottavat jonkun muun pettämiset noin henkilökohtaisesti
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:15"]
Eihän noin tyhmä mies mitään fiksua ja kaunista vaimoa saisikaan :D[/quote]
Väärin ainakin ulkonäön suhteen. Niillä hulivili rentuillahan on aina kaunniimmat tytöt ja pekka-perus-kiltti-iskällä ne tavallisen näköiset naiset.
[/quote]
Mut ap on peruskiltti isi. Sehän on naimisissa, varmaan paskakäärökin väännetty "perheidylliin" haha
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:21"]
Miten täällä voi olla yli 70 viestiä, joissa valtaosassa mollataan aloittajaa? Mitä teitä liikuttaa sekunnin sadasosaakaan, mitä joku kasvoton anonyymi tekee vaimonsa tai jonkun muun naisen kanssa?
T.sinkkunainen, joka kerta toisensa jälkeen hämmästelee miten muut naiset ottavat jonkun muun pettämiset noin henkilökohtaisesti
[/quote]
Koska nuo pikkupaskiaiset pilaa muidenkin miesten maineen.
Ette kai te nyt oikeasti ota kuumaa näin ilmiselvästä provoaloituksesta? :D