Petin vaimoani vappuna
Kommentit (124)
Minkä takia?pettäminen alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä!!pettäjille olis itse tutkimukselle mietittävää mitä elämässä haluaa..
Uskolliset miehet ovat älykkäämpiä:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010022811218383_lz.shtml
Sori iltalehden lainaus, sama tutkimus mainitaan kuitenkin useissa eri populaarijulkaisuissa.
Onnea sit sulle LUUSERI!! Ei oo pokkaa erota sulla, toivottavasti vaimos pettää sua myös!!!!!!!!
Mitä vaimosi teki vappuna? Kumpi teistä heräsi tänään lasten kanssa?
Tiedän sen rakas, eropaperit jo matkalla! Onneks sulla niin idiootteja kavereita, et juorusivat heti mulle
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:15"]Onnea sit sulle LUUSERI!! Ei oo pokkaa erota sulla, toivottavasti vaimos pettää sua myös!!!!!!!!
[/quote]
Ei petä, vaimoni on nössö uskollinen nainen.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:15"]Mitä vaimosi teki vappuna? Kumpi teistä heräsi tänään lasten kanssa?
[/quote]
Herättiin molemmat. Petin illalla kun olin "lenkillä".
Mä olen kanssa pettänyt vaimoa kymmeniä kertoja. Voi olla, että vaimo on tehnyt samoin, en tiedä eikä se myöskään kiinnosta.
-mies-
Vautsi!! Ootpas oikea alfauros, oikea saalis!! Buahahaa!!!
Vaimo ensi viikon työmatkalla ja minä pakkaan laukun ja asun viikon toisen naiseni luona.
No, eihän se sitten ollut vappuna vaan vapunaattona. Hieman tarkkuutta tekstiin, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:19"]Vautsi!! Ootpas oikea alfauros, oikea saalis!! Buahahaa!!!
[/quote]
Taidan olla, naisia riittää ;)
Tänäänhän se vappu on, joten jos eilen petit, et pettänyt vappuna. Pettäminen on muutenkin hölmöjen hommaa, mutta ethän sinä viisaalta vaikuta muutenkaan.
Tajuatko, että varastat vaimoltasi tämän yhden ja ainoan elämän? sitä ei voi antaa anteeksi. Eroa, se on oikein, etenkin vaimoasi kohtaan.
Sinulla on varmasti sisältörikas ja ylevä elämä. Itse olisin ylpeä saavutuksesta, mutta voihan sitä rummuttaa puutteillaankin kai?
jaaha, ketju täynnä provosoituneita, petettyjä, vihaisia naisia. HAHAHAHAH
Mä en petä, mutta nautin muista naisista. Musta koko termi pettää tuntuu oudolta, kun kyse on kuitenkin elämän nautinnoista. Enhän petä vaimoani syödessänikään, en edes silloin kun syön ravintolassa. Miksi siis ihanista naisista nauttiminen olisi jotenkin turmiollista. Kaikki tykkää, erityisesti ne tytöt, mutta kyllä minäkin. Elämä on ihanaa.
Ps. vaimonkaan ei tarvitse niin levitellä kotona väsyneenä, riittää vähän vähempikin. win-win situation.
Ja paljaalla vetelen. Varatut naiset tykkää siitä. Jostain kumman syystä....
ap