Saitko sen kumppanin, jonka halusit?
Minä en.
Kommentit (65)
Kyllä. Aloitteellisena olen napannut hyvän miehen markkinoilta pois.
Vierailija kirjoitti:
En saanut. Elämäni rakkaus meni kaverini kanssa naimisiin. Olin vielä sydän verta itkien heidän häissään bestmaninä.
Ootko se sinä, josta Happoradio teki sen yhden biisin? Häävalssi Mollissa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kumppanisi tämän?
Olisipa kamala saada kymmenien vuosien liiton jälkeen tietää, ettei toinen alunperinkään edes halunnut mua :S
Miksi ihmiset tyytyy ja käyttää toisia hyväkseen?
🙋🏻♀️helvetin huono itsetunto nuorena
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kumppanisi tämän?
Olisipa kamala saada kymmenien vuosien liiton jälkeen tietää, ettei toinen alunperinkään edes halunnut mua :S
Miksi ihmiset tyytyy ja käyttää toisia hyväkseen?
Muuten olisi 95% ikisinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut. Elämäni rakkaus meni kaverini kanssa naimisiin. Olin vielä sydän verta itkien heidän häissään bestmaninä.
Taidat olla Ollie, joka laulaa "naimisiin" biisin 😆
"Takahuonees kaadan rohkeutta lasiin
Ja suoristan mun mustaa rusettii
Tänään joudun meistä luopumaan
Meet naimisiin mut et mun kaa
Tänään joudun meistä luopumaan
Meet naimisiin mut et mun kaa"
Sain, vaikka tie oli pitkä ja kivinen ja uskon puute meinasi jo tulla, ja tarinaan liittyi myös kolmas osapuoli. Mutta se miksi ollaan nyt tässä, niin johtuu ihan miehen innokkuudesta minua kohtaan.
En saanut tai olen vasta pari vuotta sitten tavannut hänet, aiemmin ei ollut ketään haluttavaa. Mutta hän on jo toisen kanssa naimisissa. En aio tehdä mitään asialle. Kyllä, olen nirso ja viihdyn paremmin yksin kuin kenen tahansa kanssa. Olen yrittänyt parisuhteita kaikin puolin sopivien kumppaneiden kanssa, mutta ilman kemiaa ei vaan onnistu. Tunnen oloni ahdistuneeksi ja vaivaantuneeksi väärän kumppanin kanssa. Yksin on ihan hyvä olla.
Sain. Rakastuin vihreäsilmäiseen mieheen Tapaninpäivän 1985 iltana ja tuossa tuo rinnallani on edelleen.
Olin eronnut ja minulla oli silloin 5-vuotias tyttö. Rakastuin siihen(kin), kuinka hyvin hän kohteli lastani ja vieläkin hän pitää tyttöä yhtä rakkaana kuin muutama vuosi tapaamisemme jälkeen syntynyttä veljeään. Pojan isä ei pidä lapseensa mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sain. Rakastuin vihreäsilmäiseen mieheen Tapaninpäivän 1985 iltana ja tuossa tuo rinnallani on edelleen.
Olin eronnut ja minulla oli silloin 5-vuotias tyttö. Rakastuin siihen(kin), kuinka hyvin hän kohteli lastani ja vieläkin hän pitää tyttöä yhtä rakkaana kuin muutama vuosi tapaamisemme jälkeen syntynyttä veljeään. Pojan isä ei pidä lapseensa mitään yhteyttä.
Siis tyttären isä ei pidä mitään yhteyttä.
En, vaan päästin karkuun. Sitä olen nyt katunut yli 20 vuotta. Joku päivä vielä saan hänet, siihen pyrin.
Selvennykseksi, että jätin hänet silloin muinoin.
Sain. Naimisissa olemme olleet 23 vuotta. Luulen, että olisin voinut olla onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Mieheni kanssa koin kuitenkin valtavan rakastumisen huuman nuorena ja en tiedä olisiko sellaista vastaavaa voinut kokea jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, miksi olisin mitään muuta ottanut?
M54
Kuin myös!
Olen aina saanut sen poikaystävän, minkä olen halunnutkin ja aviomies on heistä paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sinä, josta Happoradio teki sen yhden biisin? Häävalssi Mollissa.
Oi Oi:-(
Olen saanut. Muutama pitkä suhde takana ja toivottavasti tämä on viimeinen. Toisaalta en kyllä näkis järkeä olla sellaisen kanssa, jota en olisi halunnut. Olen mieluummin yksin kuin tyytyisin keneenkään. Se ei olisi reilua kummallekaan osapuolelle.
Sain. Ei mulla muuten olisi kumppania, viisastuin jo ekasta liitosta. Nyt 15 v yhteistä matkaa.
Sain ihanan miehen. Hänellä on paljon hyviä puolia eikä vähimpänä sellaiset, että:
- hän ei syö lasten vanukkaita
- hän ei myöskään syö jääkaapista itselleni työpäiväksi tehtyjä eväitä
- hän ei tuo kaveriaan etätyöpäiviksi syömään meille ilmaiseksi
- hän auttaa yhteisten lastemme hoidossa
Sain sen, joka halusi minut. SItten hän ei enää halunnutkaan, kun minä aloin haluta. Sitten taas halusi. Sitten ei. Iloinen, energinen ihminen muuttui surkeaksi varjoksi. Hän ensin ja minä sen jälkeen. Olemmekohan vielä jouluna yhdessä?
Sain sen mitä halusin, eli ei kumppania ollenkaan. Ei ollut edes vaikeaa.