Saitko sen kumppanin, jonka halusit?
Minä en.
Kommentit (65)
En. Tyhmyyksissäni päästin menemään. Mitään en ole katunut yhtä paljon.
En saanut. Elämäni rakkaus meni kaverini kanssa naimisiin. Olin vielä sydän verta itkien heidän häissään bestmaninä.
Vierailija kirjoitti:
En saanut. Elämäni rakkaus meni kaverini kanssa naimisiin. Olin vielä sydän verta itkien heidän häissään bestmaninä.
Älä nyt viitsi enää
Vierailija kirjoitti:
Miksi nöyryyttää annoit olemalla bestmanina?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut tekemisissä heidän häiden jälkeen?
Tiesikö nainen tunteistasi?
Sain. Vaan tuskien kautta tuohon loppupäätelmään tultiin.
Ihminen tahtoo tehdä välillä asiat niin vaikeaksi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi enää
Miten niin enää? No onhan siitä toki jo yli 24 vuotta aikaa.
Halusin parisuhteen jossa ei ole väkivaltaa ja sellaisen sain, mikä on aikamoinen saavutus ihmiseltä joka eli ensimmäiset 40 vuotta henkisen väkivallan ympäröimänä.
En ole koskaan riittänyt sellaisille jotka olisin halunnut.
Siksi yksin.
M
Sain. Etsin lähes nelikymppiseksi asti, koska päätin että en aio tyytyä mieheen johon en ole 100% tyytyväinen. Ja sitten kun tavattiin tiesin heti, että tämä on se oikea ja asiat etenivätkin siitä sitten nopeasti ja sutjakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Ollie, joka laulaa "naimisiin" biisin 😆
"Takahuonees kaadan rohkeutta lasiin
Ja suoristan mun mustaa rusettii
Tänään joudun meistä luopumaan
Meet naimisiin mut et mun kaa
Tänään joudun meistä luopumaan
Meet naimisiin mut et mun kaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi enää
Miten niin enää? No onhan siitä toki jo yli 24 vuotta aikaa.
Niin on
Vierailija kirjoitti:
En. Tyhmyyksissäni päästin menemään. Mitään en ole katunut yhtä paljon.
Sama täällä. Yritetäänkö vielä?
1. Mies, suhde 18 v. Hän halusi mut ja suostuin. Muista en uskaltanut haaveilla.
2. Mies, suhde reilu vuoden. Sain, mutta paljastuikin valehtelevaksi petturiksi.
Nyt 3. mies kiikarissa, jota en ole vielä saanut.
Sain. Sain sitten toisenkin kerran. En ikinä tyytyisi kehenkään.