Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi ettei osteta joululahjoja

Vierailija
11.12.2020 |

Mieheni pyysi ettei osteta tänä(kään) vuonna joululahjoja toisillemme, olen kuitenkin jo hänelle suht kalliin lahjan hommannut, mitä teen? Annanko sen joka tapauksessa vaikka "meidän lapsilta" vai säästänkö vaikka synttärilahjaksi ensi syksyyn.
Olen salaa vähän loukkaantunut, kun en ole edes vuodessa sen yhden lahjan oston arvoinen vaikka sanon että ei minulle mitään tarvitse.
Mies siis vihaa kaupoissa käyntiä, saattaa mennä välillä vuosikin ettei käy missään kaupassa lainkaan.

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ”salaa loukkaantunut”? Herraisä, jos teilläon yhteisiä lapsiakin niin kai teidän pitäisi pystyä puhumaan avoimesti paljon vaikeammistakin asioista kuin joululahjat!

En pysty puhumaa mistään itseeni/ajatuksiini liittyvistä asioista miehelle tai ylipäätään kenellekään. Ja miksi muka pitäisi?

Ap

Vierailija
22/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naislasten itkut jatkuu aina sinne tammikuun puoliväliin. Joulut ja uudet vuodet pilalla, ja mies vetää vielä loppiaisenakin ryynikännit ja löytyy turvakotia, anoppia ja pettämistä. Hohhoijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole ennenkään lahjoja ostelleet? miksi siis nyt? ja mikähän se "kallis" lahja on? 

Vierailija
24/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, miehen olisi pitänyt ehdottaa tuota jo kymmenen vuotta sitten.

Sinä voit antaa lahjasi teiltä kaikilta, mutta turha yrittää alkaa vääntämään mitään itkupotkuraivaria siitä, että sinä et saa lahjaa mieheltä.

En minä mitään itkupotkuja vedä, olen vain salaa pettynyt että aina ennen synttäreitä ja joulua ilmoittaa että ei halua mitään ostaa. Tuntuu siltä että en ole edes sen sukkapaketin tai suklaarasian arvoinen

Ap

Miksi olet salaa pettynyt? Etkö voisi ihan rehellisesti kertoa miehellesi, että haluaisit joskus saada lahjan häneltä? Nythän sinulla olisi oivallinen tilaisuus sanoa noin, kun itse olet miehelle jo joululahjan hankkinut.

Vierailija
25/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat lahjan ja se siitä. Ei lahjan antaminen edellytä sitä että toisenkin pitäisi lahja antaa. Antamisen iloa!

Annan lahjan ja järjestän jouluaatolle h*lvetin ison riidan?

Ei, vaan ihan pelkästään annat sen lahjan. Ei ole vaikeaa. Jos et kykene siihen riitelemättä, vietä joulu ihan keskenäsi. 

Vierailija
26/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ostavat toisilleen lahjoja? Ja vielä jotain turhaa krääsää?

Vierailija
27/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse itsellesi se, mitä eniten haluat ja laita pakettiin. Ei mies kuitenkaan osaisi valita yhtä mieluista lahjaa. Itse hankin itselleni ihanan käsilaukun jo aiemmin Stockan alesta. Lapsille olen sanonut, että toivon suklaalevyn, lempimaunkin tarkalleen. Ei tule pettymyksiä ja maassa rauha ja hyvä tahto...

Vierailija
28/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ostavat toisilleen lahjoja? Ja vielä jotain turhaa krääsää?

Tätäkin enemmän ihmetyttää, miksi aikuiset(?) mainostavat av:lle KALLIITA lahjaostoksiaan ja leikkivät marttyyriä. 

Vierailija
29/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ette ole ennenkään lahjoja ostelleet? miksi siis nyt? ja mikähän se "kallis" lahja on? 

Minä olen aina ostanut, ja hän osti ensimmäisenä yhteisenä jouluna minulle.

Veneen viistokaikuluotaimen ostin hänelle.

Vierailija
30/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä, ettei osteta toisilleen lahjoja. Ja aina nää miehet on sitä ehdottamassa! Kyllä mun mielestä lahjat pitää vaihtaa syntymäpäivänä sekä jouluna.

Miehille vinkkinä että en tiedä yhtäkään naista joka olisi pohjimmiltaan toista mieltä!

Minä ehdotin yli kymmenen vuotta sitten miehelleni, että annetaan lahjojen olla. Minulla on ihan kaikkea ja turhuuksia en halua. Jos tarvitsen jotain, niin ostan sen itse. Mies oli samaa mieltä.

Samalla kertaa ehdotin myös koko lähisuvulle, että aikuiset eivät lahjo toisiaan ja ehdotus otettiin vastaan ensin naama nurinpäin, mutta seuraavana jouluna kaikki olivat jo samaa mieltä, että ehdotus oli loistava.

Vierailija
31/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat lahjan ja se siitä. Ei lahjan antaminen edellytä sitä että toisenkin pitäisi lahja antaa. Antamisen iloa!

Ei, vaan ihan pelkästään annat sen lahjan. Ei ole vaikeaa. Jos et kykene siihen riitelemättä, vietä joulu ihan keskenäsi. 

En minä ala riitelemään, pelkään miehen suuttuvan.

Vierailija
32/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty puhumaa mistään itseeni/ajatuksiini liittyvistä asioista miehelle tai ylipäätään kenellekään. Ja miksi muka pitäisi?

Ap[/quote]

====

Siksi että telepatia ei ole miehesi vahvin osaamisalue.

Vierailija
33/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsepä hakkaat päätäsi seinään. Kukahan tässä on se pässi?

Oletko jo oppinut että hellan levy on kuuma? 

Vierailija
34/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ala riitelemään, pelkään miehen suuttuvan.

Miksi sitten sanoit aloittavasti helvetin ison riidan?

Vierailija
35/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aikuinen ihminen oikeasti saa suutasi auki ja osaa sanoa, että nyt oot ukkoseni myöhässä, ehdin jo lahjan ostaa. Seksiä harrastetaan ja kotia leikitään mutta ei sn*atana, puhua ei osata. 

Jos äijäsi on niin helv*tin urpo ja onneton tapaus ettei yhtä lahjaa osaa akalleen hommata niin osta itse itsellesi mieleinen lahja ja äijä maksaa sen sulle.

Ja lopuksi, mitä ihmettä oikein ajattelet sanoessasi ettet halua lahjaa kun kerran haluat? Älä ammuskele itseäsi jalkaan jatkossa.

Vierailija
36/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin omituinen tapaus ap, että naurattaa jo! Et käy kaupoissa vuosiin, mutta olet hankkinut miehelle lahjuksen ja haluat, että hän hommaa sinulle jotakin, koska olet omasta mielestäsi lahjan arvoinen. Et kuitenkaan uskalla antaa lahjustasi miehelle, ettei hän suutu asiasta. Jee jee taas, taattua av laatua.

Vierailija
37/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
38/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsepä hakkaat päätäsi seinään. Kukahan tässä on se pässi?

Oletko jo oppinut että hellan levy on kuuma? 

Täh? Tuohan oli tosi hyvä lahja! Minä olisin ollut siitä ainakin hyvillään. Vai mitä miehen sitten pitäisi ostaa lahjaksi, että se kelpaisi sinulle? Tai älä sano, ei kiinnosta.

Vierailija
39/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa olisi reilua sanoa, että olet jo ostanut lahjan, sekä olla myöskin rehellinen tunteistasi, eli että haluaisit lahjan, mutta että ei sen tarvitse olla mitään hirveän ihmeellistä.

Minäkään en tykkää käydä kaupoissa, mutta on silti kiva antaa lahja toiselle ja ilahduttaa, varsinkin jos tiedän, että toinenkin sitä haluaa.

Vierailija
40/225 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, miehen olisi pitänyt ehdottaa tuota jo kymmenen vuotta sitten.

Sinä voit antaa lahjasi teiltä kaikilta, mutta turha yrittää alkaa vääntämään mitään itkupotkuraivaria siitä, että sinä et saa lahjaa mieheltä.

En minä mitään itkupotkuja vedä, olen vain salaa pettynyt että aina ennen synttäreitä ja joulua ilmoittaa että ei halua mitään ostaa. Tuntuu siltä että en ole edes sen sukkapaketin tai suklaarasian arvoinen

Ap

No mikset sano miltä susta tuntuu, vaan väität ettet tarvitse mitään??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän