Mies pyysi ettei osteta joululahjoja
Mieheni pyysi ettei osteta tänä(kään) vuonna joululahjoja toisillemme, olen kuitenkin jo hänelle suht kalliin lahjan hommannut, mitä teen? Annanko sen joka tapauksessa vaikka "meidän lapsilta" vai säästänkö vaikka synttärilahjaksi ensi syksyyn.
Olen salaa vähän loukkaantunut, kun en ole edes vuodessa sen yhden lahjan oston arvoinen vaikka sanon että ei minulle mitään tarvitse.
Mies siis vihaa kaupoissa käyntiä, saattaa mennä välillä vuosikin ettei käy missään kaupassa lainkaan.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harva täällä tunnistaa parisuhdeväkivaltaista suhdetta, mikä ap:lla on. Ihan klassinen tapaus. Mies on henkisesti ja myös taloudellisesti väkivaltainen. Ehkä muutenkin, mutta se ei ole tullut ilmi vielä. Jos ap kertoisi elämästään lisää, niin tulisi taatusti ilmi yhtä sun toista.
Höpö höpö! Av- mammojen keittiöpsykologi taas laukomassa viisauksiaan! 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harva täällä tunnistaa parisuhdeväkivaltaista suhdetta, mikä ap:lla on. Ihan klassinen tapaus. Mies on henkisesti ja myös taloudellisesti väkivaltainen. Ehkä muutenkin, mutta se ei ole tullut ilmi vielä. Jos ap kertoisi elämästään lisää, niin tulisi taatusti ilmi yhtä sun toista.
Vai, että oikein henkistä väkivaltaa, jos ei osteta aikuisille joululahjoja?
Niinpä! Suorastaan lapsellista ajattelua.
Trolli, mielensäpahoittaja mies.
Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun paras kommentti oli se jonka kirjoittaja kertoi laittavansa miehelle sähköpostiviestin jossa linkit toiveisiin.
Voi laittaa eri tyyppisiä ja hintaista vaihtoehtoja. Voi myös lisätä viestiin että
1 mitä toivot minulta lahjaksi, kerro
2 jos haluat voidaan olla kumpikin ostamatta mitään
3 tai hankkia joku yhteinen lahja esim matka tai harrastusvälineet
Jotkut (miehet sekä naiset) on niin urpoja että vaikka saavat tarkan toiveen niin ostavat jotain sinne päin, halvempi tai muuten erilainen kuin mitä saaja toivoi. Sellaisen kanssa on melkein pakko vain sopia että ei osteta kumpikaan mitään.Lukeekohan ap: n mies sähköposteja?
Osaakohan ap lähettää sähköposteja?
Tunnen useankin tällaisen perheen, yhteistuumin tehty lapsia ja äiti on ainoa joka niitä hoitaa ja lasten kulut maksaa. Isät käyvät kotona vain välillä käymässä, ja äidit hoitavat yksin kodin ja lapset.