Kuinka monta, jolla raitis vappu?
Kommentit (75)
Meidän vappu oli näin. Mä join eilen illalla lasin simaa ja söin 2 munkkia. Mies puhalsi 6 ilmapalloa, joista kaksi niin täyteen, että poksahtivat.
Minä. 38. alkoholiton vappu menossa...
2..ja kolme lasta.miksi jotku vanhemmat pilaa lasten vappujuhlan olemalla molemmat kännissä..kunpa niitä ei tänä vuonna montaa olisi!! Poliisit katselkaa ympärille ja pelastakaa muksut kännääviltä,jos niitä toreilla ja turuilla näkyy!!
Ilman alkoholia täälläkin. Kahvit ajattelin tässä täräyttää seuraavaksi.
Niin täräytän mäki..jus syötiin vappusafka ja tenavat jakaa karkkeja kippoihin,Sitte pihalle leikkimään ja mä haravoin ja fiksaan pihaa..illalla tulee ystäväperhe kolmen muksun kanssa ja munkit on leivottu kahvipöytään..hyvää ja raitista vappua Kaikkiin pikkulapsi/muidenki perheisiin! Nyt takapuoli ylös ja sammutan koneen ja ulos raittiiseen ilmaan!
Jo toinen vappu peräkkäin ilman alkoa.
Minä repäisin ja join tänään kaksi lasia kuoharia. Mies ei ole juonut alkoholia ollenkaan koko vappuna, ei kyllä juo muutoinkaan. Oma juomiseni on aina tyyliin korkeintaa kaksi lasia viiniä jos on juhla tms. ja se siitä.
Olin töissä, joten raitis oli. Toisaalta en ole kyllä pariinkymmeneen vuoteen ottanut mitään näinä suomalaisina perinneryyppäyspäivinä. Saatan kerran, kaksi vuodessa ottaa pari napanderia, mutta en näinä yleisinä juomapäivinä.
Eilen join koskenkorvapullon telkkaria katsellessa, mutta tänään olen ollut täysin raitis. N25
täälläkin selvä vappu :) minä raskaana ja mies ei tykkää ilman seuraa tissutella joten molemmat mennään alkoholittomilla oluilla saunaan!
Täällä yksi. Mutten mitään sädekehää siitä saa, olen alkon suurkuluttaja joka päästää suustaan typeryyksiä kuten "juhlapyhinä juominen on amatöörien hommaa". Huomenna taas...
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:06"]Meidän simakin oli alkoholitonta!
[/quote]meidänkin :)
Mullakin oli varmaan ainakin 12. täysin raitis vappu.
meilläkin simalla ja munkeilla kuitattu vappu :)
toistaiseksi on koko alkuvuosi mennyt alkoholitta.
Hep! oon raskaana enkä muutenkaan jois koska perheessä on pieni lapsi. Mies joi eilen puolikkaan erikoisoluen ja yhden ykköskaljan. Tänään on juonut alkoholitonta simaa, mulle riittää aamukahvi ja vesi. Mukavaa Vapun jatkoa muillekin :)
mie olen vieläkin ihan kännissä ja huomena työpäivä
En miekään juopottele, oli sitten joulu tai juhannus tai joku muu "pakkojuontijuhla". En kyllä muutenkaan.