Kuinka monta, jolla raitis vappu?
Kommentit (75)
Join eilen yhden pienen siiderin neljän tunnin kuluessa ja tänään brunssilla yhden lasillisen kuohuviiniä. Laskisin melko lailla raittiiksi vapuksi tämän. Ainakaan edes hiprakassa en ole ollut.
Minä ja mies. Mua ei juominen muutenkaan kiinnosta, mies taas päätti kokeilla elämäntaparemonttia ja jättää satunnaiset saunakaljat ja ruoan kanssa juodut viinilasilliset pois. Ei ollut edes simaa vapuksi.
Päätin pitkästä aikaa ottaa yhden siiderin eilen. Enpä siitäkään juonut kuin puolet kun ei sitten maistunutkaan :)
Meidän simakin oli alkoholitonta!
Mieheni on raitistunut alkoholisti, eli meillä ei juo kumpikaan. Mielelläni kyllä ottaisin lasillisen kuohuviiniä mutta kyllä sitä ilmankin elää.
Täällä kans mies joka otti viimeksi yli kaksi viikkoa sitten. Amatöörit ryyppää juhlapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen vappu peräkkäin ilman alkoa.
oho, aika kova
Vierailija kirjoitti:
Eilen join koskenkorvapullon telkkaria katsellessa, mutta tänään olen ollut täysin raitis. N25
Toissapäivänä mulla sama. Eilinen menikin sitten vaan iltaa odotellessa että pääsis oikeesti nukkumaan, menin makkariin klo 20.30 ja klo 21 tuli gonatt. 12 h myöhemmin heräsin ja nyt onkin ihan normi olo.
Että se siitä. Ei tarvi vähään aikaan askarrella sen asian parissa.
Taitaa olla jo viides vuosi ilman viinaksia👍🏻
Vuorotyö on iloni. Huomenna aamuvuoro, joten selvinpäin ollaan.
täällä raitis vappu kun kela maksaa työttömyykorvaukset vasta torstaina. No sitten voi juhlia pitkän viikolopun.
Vierailija kirjoitti:
Mää myös koska olen raskaana.. Muutoin ehkä olisin pari ottanu
Tääl myös, ootellaan että vappupallo poksahtaa 😂
Hep! Ei otettu kumpikaan yhtään alkoholia.