Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta, jolla raitis vappu?

Vierailija
01.05.2014 |

Aloitan: yksi...

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein laskin, olin 35. alkoholiton tässä ketjussa, puolisoita en laskenut. Joskus juon pari, näin keskellä viikkoa en viitsinyt.

Vierailija
2/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin töissä, mies kotona lasten kanssa, joten hep! Täällä oltiin molemmat selvinpäin (ei ees simaa olla juotu, vaikka sitä on kaappiin muutama puteli tehtykin) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä myös. Mieli olisi ehkä tehnyt lasillista skumppaa, jos ulkona olisi tänään ollut piknik-sää. Eipä ollut, joten jäi skumpat juomatta. Kotisimaa kyllä olen juonut ja pari munkkia syönyt, nam. :) 

Vierailija
4/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu selvin kans selvin päin. Ihan kiva ku ei oo krapulasta tietookaan. 

Vierailija
5/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää myös koska olen raskaana.. Muutoin ehkä olisin pari ottanu

Vierailija
6/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:22"]

Täällä yksi. Mutten mitään sädekehää siitä saa, olen alkon suurkuluttaja joka päästää suustaan typeryyksiä kuten "juhlapyhinä juominen on amatöörien hommaa". Huomenna taas...

[/quote]

Ai, sun mielestä on alkoholin suurkuluttaja, jos ottaa lasin viiniä joskus ruoan kanssa, mutta ei tykkää ördsätä juhlapyhinä tyypilliseen suomalaiseen tapaan. No, toisaalta ymmärrän. Vappuna, Uutena Vuotena ja Juhannuksenä lärvien vetäminen on niin suomalainen perinnetapa, että voi olla omitusta, ettei joku ryyppää niinä päiviänä.

Vierailija
7/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin lasillinen kuoharia eilen ja tänään sama uusiksi! Ehkä illalla mies juo vielä yhden pienen oluen. Siinäpä se, raittiina tätä pidän ainakin itse.

Vierailija
8/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe. Ei ollenkaan alkoholijuomia, ellei kaupan simaa lasketa (sitä yksi pullo ostettiin). Itse olen raskaanakin, mutta en muutenkaan tykkäisi juoda. Hyvin menee vappu näinkin. :)

Vierailija
9/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt varsinaisesti raitis mutta ei olla humalassakaan oltu. Eilen aloitettiin kahteen pekkaan punkkupullo ja sitä on vielä jäljellä tämän päivän ruokailua varten. Lisäksi juotu lasilliset samppanjaa.

Vierailija
10/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juoda, eilen kumpikin omissa treeneissä, yöllä kävin saunassa ja tänään siivottiin. Elämä on helpompaa ilman viinaa ja tanssimalla paljon hauskempaa :-)))

Vierailija
11/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan juoda häissä tai tupareissa, vuodenaikojen juhlista nautin parhaiten selvinpäin.onneksi olen perheestä, jossa kenelläkään ei olisi tullut edes mieleen juoda itseään hirveään känniin jouluna, pääsiäisenä tai vappuna, selvät juhlat odottavat minunkin lapsiani :)

Vierailija
12/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan raitis; lasillinen kuoharia tänään brunssilla. Muutenkin käytän tosi vähän alkoholia, lähinnä lasillinen viiniä joskus ruuan kanssa. Humalan hankkiminen ei kuulu harrastuksiin, enkä käsitä mitä iloa siitä on?

Vierailija
13/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoahan se tapa opitaan perinteisesti. Känniääliöiden kakarat on viime yönäkin riehuneet päissään kaupungilla ja samat känniääliöiden lapset harrastaa sitä sitten, kun ovat itse vanhempia.

Vierailija
14/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

myö myös! :-)

Vierailija
15/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin alkoholiton vappu. Ei se passaa äiti ihmisen alkoholia ottaa kun on kasvava lapsi. Pitää olla esimerkillinen. Hyvä minä.

Vierailija
16/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:24"]Aloitan: yksi...

[/quote]

Täälläkin yks! Tytölle haettiin vappupallo ja ollaan vapputanssiaiset pidetty kolmistaan kotona ;) Jos jotain kallistan tänäänkään, niin limsaa. Perheettömänä tilanne voisi olla eri.

Vierailija
17/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:24"]Aloitan: yksi...

[/quote]

Täälläkin yks! Tytölle haettiin vappupallo ja ollaan vapputanssiaiset pidetty kolmistaan kotona ;) Jos jotain kallistan tänäänkään, niin limsaa. Perheettömänä tilanne voisi olla eri.

Vierailija
18/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilman alkoholia. Alkoholitonta kuohuviiniä kylläkin tuli ostettua :)

Vierailija
19/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivennäisvesilinjalla minäkin! Olen viidettä viikkoa herkku- ja alkoholilakossa. Käytän muutenkin alkoa aika harvoin ja silloinkin vain muutaman lasin jotain mietoa. En edes muista, milloin olisin ollut humalassa. Olisko ollut joskus 90- luvulla.

Vierailija
20/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asunnossa oli 2 selvinpäin vappua viettänyttä...ei vaan kiinnosta pelata enää alkon kanssa.