Kuinka paljon olet lihonut siitä kun tapasit miehesi ja on edelleen tyytyväisenä kanssasi (eikä motkota ylimääräisestä massastasi)?
Kommentit (140)
Olen lihonut noin 30 kiloa. Ei ole äijä valittanut ja vaikka valittaisi niin ei kiinnosta. Ettiköön laihemman muijan jos ei kelpaa. Paino siis tällä hetkellä 75 kiloa.
Kysyin liikakiloista juuri mieheltäni. Hän sanoi,ettei todellakaan ole ollut eikä ole kanssani ulkonäköni tähden. Hyvä kumppani,sanoisin.
Mies on kasvattanut kunnon iskämahan ja minä senkuin laihdutan. Hieman ällöttää se, eikä seksikään enää maistu.
5kg on tullut, kolmessa vuodessa. Kyllä se osittain on parisuhdekiloja mutta oon myös treenannu eri lajia ja rankempaa niin toivon että tosta on lihasta edes vähän.. yritän just pudottaa muutaman kilon kesäksi ja se onkin hyvässä vauhdissa!
N46
20vuotta yhdessä, mulla +8kg, hänellä +15kg. Olemme onnellisia.
Lihoin 15 kiloa, eikä motkottanut. Sitten pudotin painoa 12 kiloa, ja myönnän kyllä, että molemmat ollaan tyytyväisempiä ulkonäkööni. Ei hän sitä sano, mutta sen huomaa käytöksestä.
Ollaan kumpikin parikymmentä kiloa painavampia kuin 29 vuotta sitten tavatessamme. Kumpikaan ei motkota, kuin ehkä itselleen.
58kg-75kg 30 vuodessa. Eipä tuo ole kommentoinut mitenkään.
N. 7kg. Alipainosta normaalipainon alarajalle. Ei ole valittanut. Paino oli pakko saada nousemaan jotta pystyimme lapsia saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kymmenen kiloa, en muista tarkkaan paljonko painoin silloin nuorena tyttönä.
Yhdessäoloa takana 26 vuotta, lapsia neljä, kaksi jo täysi-ikäistä.
Normaalipainon sisällä olen edelleen, mutten usko, että mieheni moittisi painoani vaikka se olisi enemmän tai vähemmän. Näillä vuosilla ja lapsilla on varmaan tärkeämpiäkin kriteerejä kuin paino.
Tässä tuli viisauden kultajyväsiä. Muuten vastaisin sanasta sanaan samoin, mutta yhteisiä vuosia vasta 16 ja alaikäisiä lapsia 3.
En varmaankaan montaa kiloa ole lihonut, mutta on mies arvostellut painoani alusta asti.
Suhteen alussa, 25 vuotta sitten, paino 48 kg, nyt 52 kg.
Noin 30kg, ja se tuli aika nopeasti silloin kun alettiin seurustella, en tiedä miksi, ja ne kilot on pysyneet tässä yli 20 vuotta. Ja mies on kyllä vuosien varrella lihonut itsekin, emmekä kumpikaan puutu toistemme painoon. Tässä iässä kun nainen laihtuu, rupsahtaa rumasti, löysä roikkuva nahka vai läski... en tiedä kumman mies haluaisi, en usko että se nahka on kovin seksikästä kuitenkaan.
Lihonut 62 kg siitä kun nuorena tavattiin. Ei ole koskaan motkottanut.
En muista, mutta varmaan 3-9 kg. En kyllä tiedä, onko hän tyytyväinen painooni tai suhteeseen ylipäätään, mutta ainakaan hän ei valita. Yhdessä ollaan oltu 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut 14 kg
Motkottaako löysästä nahasta
MIstä helv### löysästä nahasta? Olen laihtunut 25 kiloakin, eikä mitään löysää ole jäänyt.
Noin 20kg on tullut lisää eikä mies ole sanonut ikinä sanaakaan rumasti painostani :) Miksi hän haluaisi tahallaan loukata? Miksi kukaan haluaisi loukata ihmistä jota rakastaa? Omituinen aloitus.
Tavattiin vuonna 1999 ja painan nyt muutaman kilon vähemmän kuin silloin.