Kuinka paljon olet lihonut siitä kun tapasit miehesi ja on edelleen tyytyväisenä kanssasi (eikä motkota ylimääräisestä massastasi)?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut 14 kg
Motkottaako löysästä nahasta?
+20 kiloa
Jossain vaiheessa oli +37 kiloa niin että suunta on alaspäin. Ei motkota massasta eikä kyllä oikein muustakaan, ei ole motkottajatyyppiä.
Olen samoissa mitoissa kun 10-vuotta sitten tavatessamme. Mies puolestaan on lihonut 15 kg. En motkota koska sillä ei saa muutosta aikaan, motivaation laihtumiseen pitää lähteä häneltä itseltään eikä minulta mutten elämäntapamuutos ei ole pysyvä.
Olen lihonut 5 kg, mies lihonut 40 kg, aikaa kulunut 36 v.
N. 30 kiloa.Ei oo motkotanut kiloistani.Eikä ole ikinä arvostellut syömisiäni tms.
Ehkä kymmenen kiloa, en muista tarkkaan paljonko painoin silloin nuorena tyttönä.
Yhdessäoloa takana 26 vuotta, lapsia neljä, kaksi jo täysi-ikäistä.
Normaalipainon sisällä olen edelleen, mutten usko, että mieheni moittisi painoani vaikka se olisi enemmän tai vähemmän. Näillä vuosilla ja lapsilla on varmaan tärkeämpiäkin kriteerejä kuin paino.
+8kg. Lapsiakin on kolme. Mies samassa painossa. Yhteisiä vuosia yli 20.
7 kiloa eikä motkoja, hänelle on tullut enemmän kiloja.
Laihtunut jonkun verran, mies on +25 kg ja kaikki paino keskivartalossa. Ihmettelee kun en viehäty hänestä enää. Annan pois jos joku huolii.
Taidan painaa pari kiloa vähemmän kuin tavatessamme 22 vuotta sitten
N41, BMI 23
11 kg, mies lihonut 5 kg. Tavoitteena on kyllä saada 5 kg pois, mutta nuoruuden ruipelomittoihin en halua takaisin.
Saman verran painan kun teininä.
Mieskin kai suunnilleen saman.
Painoin silloin n 120kg, nyt painan n 108kg. Ei ole painosta koskaan sanonut mitään.
10 kg. Olin tavatessamme alipainoinen tikku. Nyt olen normaalipainoinen., bmi 22.
-15 kg ainakin. Mies jotakuinkin samoissa mitoissa.
Olen laihtunut 14 kg