Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura pakkohoidossa 3 vuotta, miehet riisuivat.

Vierailija
09.03.2026 |

Iltalehdessä plusjuttu kuinka "Laura" oli kolme vuotta pakkohoidossa ja ihan kaikkein kauheinta oli kun mieshoitajat riisuivat hänet kun itse ei hyvällä suostunut. Ja se, että lepositeissä ollessaan hänelle laitettiin vaippa mihin pissata eikä päässyt vapaasti liikkumaan.

Jos sekoilee ihan huolella, on väkivaltainen ja vaaraksi itselleen, niin mitä muutakaan siinä voidaan muka tehdä?!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia valtion mielisairaalassa koska potilaat pistävät hanttiin niin jumalattomasti. Ja vaippa on normaali käytäntö jos on pitkään lepareissa. 

Vierailija
2/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko olla edes mielisairaalassa? Pitäähän sitä muillakin osastoilla laittaa sairaalan vaatteet ja jos hanttiin laittaa, niin mitähän siitä seurais? Kukaan kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ollut kipeä kun on ollut kolme vuotta pakkohoidossa, tuskin lepositeissä tuota aikaa.

Vierailija
4/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin oikein tarkistamassa... Mulla ainakin 10 vuotta vanhat aikuisten peruskuomat, joita käytän vain muutamia kertoja vuodessa. Pohjissa ei minkäänlaista vikaa. Eikä myöskään teinin kävelykenkätyylisissä Kuomissa, joita enempi käytetty, pari vuotta vanhat. 

Vierailija
5/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa väärään paikkaan äskeinen...

Vierailija
6/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia valtion mielisairaalassa koska potilaat pistävät hanttiin niin jumalattomasti. Ja vaippa on normaali käytäntö jos on pitkään lepareissa. 

Minä olin leikkauksessa, täysjärkisen sairaalassa, ja en saanut leikkauksen jäljeen liikkua, ja minulla alkoi menkat. Arvaapa mitä, hoitaja laittoi minulle vaipan. Eipä tuntunut kauhena mukavalta. 

Vierailija
7/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin kuomia leposidemerkiksi xD

Saaks lepareita ostaa jostain petileikkeihin? Kunnollisia käsirautoja kun on vaikea löytää. Mihin ne kiinnitetään?

Vierailija
8/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin leikkauksessa, täysjärkisen sairaalassa, ja en saanut leikkauksen jäljeen liikkua, ja minulla alkoi menkat. Arvaapa mitä, hoitaja laittoi minulle vaipan. Eipä tuntunut kauhena mukavalta. 

Ja mitähän sen hoitajan muka olis pitänyt tehdä? Laittaa joku pikkuside jota niillä ei edes osaatolla ole?

Vierailija
9/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se pakkohoito taitaapi olla. yleensä hoitajaksi hakeutuu sellaiset sadistiset mitättömyydet, jotka voivat sitten töissä touhuta omia fantasioitaan. mielenterveyshoito ikävä kyllä ajettiin alas, kun se ei kuulemma tuota riittävästi. varuskuntiakin lakkautettiin samasta syystä. eikös se kellokosken sairaala loppunut myös? sinne olisi ollut tarvetta arkadianmäeltä lähettää noin parisataa asiakasta. nyt niitä ei hoideta ollenkaan, ja johtavat tätä maata.

Vierailija
10/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla ees sadisti. Ei nykyisillä hoitajamitoituksilla voi ehtiä edes tavallisia petipotilaita vessaan auttamaan. Ja jos lepareista pääsis kusihädän perusteella irti, niin sithän niillä leparihulluilla olis kusihätä vähintään vartin välein.

Vierailija
11/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin oikein tarkistamassa... Mulla ainakin 10 vuotta vanhat aikuisten peruskuomat, joita käytän vain muutamia kertoja vuodessa. Pohjissa ei minkäänlaista vikaa. Eikä myöskään teinin kävelykenkätyylisissä Kuomissa, joita enempi käytetty, pari vuotta vanhat. 

Kuomat on kyllä kuumat kesällä vaikkakin pakko hoidossa . Pohjat kyllä kestää ja hyvät ovat .

Vierailija
12/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hänellä vieläkään sairaudentuntoa? Pakkohoidossa voidaan joutua tekemään erilaisia asioita turvatakseen sekä itse  potilasta että hoitajia. Eihän se kivaa kenestäkään ole.

Vierailija
13/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ny sattuu tarvitseen vaippoja, ei voi mittään!

Vierailija
14/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tarttee ne miehetkin sairaalassa jos eivät saa liikkua tai eivät vessaan mennä. Vai luuletko että ne on vielä joku etuoikeutettu ryhmä?!?

Vierailija
15/15 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tuntuu olevan aika moni joka vois hyötyä laitoshoidosta. Ihmetyttää vain toi Lauran valitus "huonosta" kohtelusta, ihan varmasti on ite sekoillu ihan huolella. Mitenkähän häntä olis pitäny hoitaa mielestään? Toki on voinu olla väärätkin lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi