Kuinka paljon olet lihonut siitä kun tapasit miehesi ja on edelleen tyytyväisenä kanssasi (eikä motkota ylimääräisestä massastasi)?
Kommentit (140)
Painan noin 5kg enemmän kuin tavatessamme, välillä oon painanut jopa 15kg enemmän, välillä oon sen jälkeen ollut samoissa mitoissa kuin tavatessa, ellen jopa vähän hoikempi. Ikinä ei oo motkottanut.
20 vuoteen ja 3lapsen saamiseen mahtuu monia mittoja.
Noin 5 kiloa on mulle tullut lisää. Olin alipainoinen tavatessamme. Miehelle on tullut varmaan 40 kiloa ja hän ei mikään hoikkeliini ollut silloin ennenkään.
10 kg enemmän, mutta olin liian laiha, alipainoinen, suhteemme alussa. Nyt näytän mieheni mielestä paremmalta. Mieheni on lihonut noin 15 kg suhteemme aikana. Minä olen normaalipainoinen ja mies ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerrotte mitä miehelle on tapahtunut, eihän sitä kysytty? Miehen lihominen ei ole lainkaan yhtä paha asia viehättävyydelle kuin naisen lihominen. M44
Provohan sinä taidat olla, mutta on totta, että yleinen asenne on tämä ja se on tosi outoa. Fysiologisesti naisella on luonnostaan enemmän rasvakudosta, kuin miehellä ja lihominen on miehelle huomattavasti vaarallisempaa. Silti kauneusihanteiden mukaan naisen on oltava jäntevässä teräskunnossa, kroppa täyttä lihasta, tai hänen naisellinen viehätysvoimansa katoaa. Sen sijaan mies voi olla ihan hyvännäköinen ja miehekäs, vaikka pehmeitä muotoja ja kurveja löytyisi.
Toisaalta kauneusihanteiden kai kuuluukin olla vähän päälaellaan luonnon kanssa, saadaan sitten parhaat rahat tahkottua epätoivoiselta kansalta
Meillä kumpikaan motkota ,kun ollaan molemnat lihottu. Molempien pahe herkuttelu ja tiedetään liiankin hyvin mistä toinen tykkää.Meillä paremmin niinpäin ,että mies puolustaa ka se tuntuu mukavalle.
Vähän yli 10kg. Mies on lihonut 20kg. Miehet on Suomessa ihan yhtä ylipainoisia kuin naisetkin. Töissä meillä on ehkä kaksi normaalipainoista miestä, normaalipainoisia naisia on enemmän.
Muutaman kilon. BMI 19 tavattaessa, nyt 21. Normaalipainossa kummatkin oltu aina, ja nyt on ikää sen verran ette usko että enää tästä yhtäkkiä lihotaankaan.
Olemme molemmat lihoneet vähän vajaa 20 kg. Olimme molemmat tavatessa hyvin hoikkia, joten lihavia emme ole vieläkään. Yhdessä 35 vuotta.
En pysty vastaamaan tuohon kysymykseen, mutta siitä kun viimeksi seurustelin, olen lihonut yli 40 kiloa. Vaikea nähdä että kukaan enää haluaisi minua.
Lihoin parissa kuukaudessa 20 kg. Tällöin mies kosi, joten ilmeisen tyytyväinen oli :)
Nyt olen laihtunut tuosta 24 kg.
5-8 kg on nyt enemmän kuin silloin reilu 20 vuotta sitten kun oltiin parikymppisiä. Toki silloin olin alipainon puolella ja vanhoista kuvista kun katsoo niin ihan hemmetin laiha eikä edes lihaksia. Eli ei valita kun ei ole lähelläkään mitään ylipainoa. Edes lastenteko ei jättänyt ylipainoa, siihenhän moni vetoaa kilojensa kanssa.
N45 164 55
Olen laihtunut 12 kg, en lihonut
Tavatessamme painoin 65 kiloa, nyt 107 kiloa. Tavatessamme mies painoi alle 80 kiloa, nyt 122 kiloa. Ei olla kumpikaan motkotettu. Rakkaus ei ole kiloista kiinni.
Miksi moni liittää raskaudet vastaukseen. Ei synnytys lisää massaa vaan liikasyönti :)
11kg.
Painoin 44kg, kun tapasimme.
T: Tuntematon
Apua. Kun tavattiin 8v sitten, painoin 58kg / 168cm. Nyt 75kg!! Ihan hirveää! Mies lupasi sanoa, jos painan liikaa. Hän tuo lähes päivittäin munkin kahvileiväksi myös minulle kielloistani huolimatta, joten ei taida haitata. Hän itse on mielestäni jopa liian laiha.
Tavatessamme painoin 52kg ja nyt 40 vuotta myöhemmin 57kg,miehelle on tullut 20kg lisää painoa.
Eikö sinua tpdelkakaan häiritse miehesi hirvittävä painonnousu?
Luulisi haittaavan myös seksissä.