Kuinka paljon olet lihonut siitä kun tapasit miehesi ja on edelleen tyytyväisenä kanssasi (eikä motkota ylimääräisestä massastasi)?
Kommentit (140)
Ainahan miehet motkottaa. Kaikesta.
Tavatessamme 56kg/174cm, liian hoikka. Nyt 19 vuotta ja kolme lasta myöhemmin painoa 60kg ja paljon parempi! Mies saanut ainakin 20kg extrapainoa.
Suunnilleen 8 kg on enemmän painoa, mutta olen harrastanut viimeiset 7 vuotta crossfitiä ja lihasta on enemmän. En sanoisi että olen ”lihonut” tuon verran. Yhdessäoloa takana 14 vuotta. Ei ole mies koskaan sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni, päinvastoin. Lapsia on kaksi enemmän kuin tavatessa.
+1kg luulisin. Välissä ehdin kyllä painaa 8kg vähemmänkin. Mies on tyytyväinen kroppaani, kun minäkin olen. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Laihtunut jonkun verran, mies on +25 kg ja kaikki paino keskivartalossa. Ihmettelee kun en viehäty hänestä enää. Annan pois jos joku huolii.
Kannattaakin päästää vapaaksi, jos noin ikävästi ajattelet :(
Olen kaksi kiloa laihempi. Nyt 52 kg. Joskus koputtelee solisluita, kun ovat niin esillä. Tai kun halataan ja painan miehen pään kaulan viereen, sanoo aina että ” ai mun silmä ”. Ei vissiin tykkää niin luisevasta akasta.
5 kg ja mies ehkä vajaa 10kg
Yhdessä 7 vuotta
Painan saman verran kuin tavatessamme 18 vuotta sitten.
Olen 17-20 kiloa painavampi kuin tavatessamme kymmenen vuotta sitten. Kuulostaa pahalta, mutta olin kyllä silloin turhankin hoikka. Nyt olen lievästi ylipainoinen. Nuorin lapsi täyttää helmikuussa vuoden ja raskauskiloja jäljellä noin seitsemän kiloa, kun liikunnan ilo hieman hukassa. Sitä aiemmin kertyneet kilot tulleet hiljalleen vuosien kuluessa.
Miestäni kilot ei haittaa, tai jos haittaa niin ei ole sanonut tai näyttänyt sitä millään lailla. Minua ennen mieheni oli tapaillut kurvikkaampia naisia, joten vuosien varrella kertyneet kilot ovat ilmeisesti olleet jopa hieman toivottuja. Itse kuitenkin toivon että saisin pudotettua sen verran, että olisin taas normaalipainoinen. :)
Aikaa yhdessä 10v. En ole lihonut yhtään, vaan olen aina ollut hoikka.
Laihasta normaalipainoiseksi 25 vuodessa. Paino nousi vasta 4. lapsen jälkeen yli 40v:nä.
Mies on hyvällä ja terveellisellä kotoruualla laihtunut 17 kiloa, vähän ylipainoinen vieläkin.
Olemme tyytyväisiä toistemme painoon ja habitukseen
Olen lihonut 25 vuoden aikana noin 10 kiloa. Tapasimme 18-vuotiaina, jolloin painoin 52 kg. Kun aloin odottaa esikoistamme, painoin ekassa neuvolassa 60 kg. Nyt painan 62-63 kg. Olen 170 cm pitkä ja edelleen tunnen itseni ihan hoikaksi. Urheilen nykyään enemmän kuin 18-vuotiaana. Mies ei ole koskaan moittinut kokoani tai ulkonäköäni oikeastaan mitenkään. Muuten on kyllä moittinut, esimerkiksi siitä että olen hutilus.
14 kiloa on tullut 13 vuodessa. Normaalipainon sisällä, BMI nyt 23. Viimeiset 6 vuotta paino ollut suurinpiirtein sama eli raskaudesta jäi nuo kilot. Mies vain tykkää, koska nykyään on muotoja, aiemmin ei.
N40 97-74-97
+20kg, mies ei motkota, koska noh... ei hänellä sen paremmin itelläänkään mee.
Olin 14 vuotias silloin ja painoin noin 60kiloa. Nykyään 13 vuoden jälkeen painan 80kg.
Mies ei motkota kiloistani.
Yhdessä 5 vuotta, olen laihtunut 5 kiloa normaalipainon ylärajalta vähän turvallisemmille vesille.
Muut tutut kehuu että olen laihtunut, mies ei huomaa eroa.
20 kg lisää painoa tullut. Mutta puolustuksekseni sanon, että olen viimeisiä kuukausia raskaana! Ennen raskautta painoa suhteen alkuun verrattuna oli tullut lisää 10 kg. Myös mies lihonut varmaan saman verran.
Miksi kerrotte mitä miehelle on tapahtunut, eihän sitä kysytty? Miehen lihominen ei ole lainkaan yhtä paha asia viehättävyydelle kuin naisen lihominen. M44
Olen kyllä lihonut, mutta mies ei motkota, vaan sanoo, että olen hyvännäköinen. Harrastan säännöllistä kuntoilua (nykyään, nuorena en niinkään).
Olin 20-vuotiaana 54 kg (174 cm pitkä) ja nyt 47-vuotiaana 64 kg. En usko, että tämän ikäisenä näyttäisin hyvltä 54-kiloisena.