Kuinka paljon olet lihonut siitä kun tapasit miehesi ja on edelleen tyytyväisenä kanssasi (eikä motkota ylimääräisestä massastasi)?
Kommentit (140)
Tavatessamme oli 23v./63 kg. Nyt 37v./ 55 kg.
Minä olen lihonut 5 kg, mies on lihonut 15kg,ja rakkaus muka laihduttaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut 5 kg, mies lihonut 40 kg, aikaa kulunut 36 v.
Olen lihonut 5 kg , mies lihonut 10 kg, aikaa kulunut 37 v
+30kg. Mies vaikuttaa ihan onnelliselta ja sanoo rakastavansa. Olen ihmetellyt tätä itsekin ettei osoita mitään merkkiä, että olisi harmissaan siitä tms.
20 kg. Olin silloin todella alipainoinen, nyt on omasta mielestäni muutama liikakilo kahden lapsen jäljiltä. Mies ei asiasta motkota, ja jos motkottaisi niin saisi kuulla kunniansa jos niin kehtaisi tehdä.
Olen laihtunut 8 kiloa ja mies lihonut 20 kiloa. Reilut 10 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut 14 kg
Motkottaako löysästä nahasta?
Ei ole löysää nahkaa. Olen 30+ ja kilot lähtenyt vuosien aikana,ei kerralla.
25 vuotta yhdessä ja kummallekin tullut se parikymmentä lisää. Ei valita, koska valittaisin takaisin... Näillä mennään.
55-60kg, minulla on herkkujen ahmimissyndrooma.
11 kg, mies 25 kg. Yhdessä 19 vuotta.
Pari kiloa vähemmän kuin tavatessamme. Itse haluaisin laihtua, mutta mies oikein korostaa, että olen hyvä näin. Minulla on kyllä noin 8 kg ylipainoa ihan virallisestikin ja olisin itsevarmempi, jos saisin 10 kg ainakin pois.
5kg olen lihonut, aika 25v. Olinkin vähän turhan laihassa kunnossa tuolloin.
+3kg. Välissä olin kyllä 10kg painavampi ja saanut taas vähän kiloja pois. Ikinä ei ole mies sanonut painosta mitään, kehunut vain :)
0-3kg Mutta mies sanoikin että jättää jos lihon liikaa :D
Minä olen välillä lihonut siitä että syön valmisruokaa aikoina, taas väleissä laihtuu siitä että syö säännöllisesti, mutta mies ollut toistuvasti tyytyväinen?
Ollaan oltu naimisissa 30 vuotta. Olen lihonut 10 kg, mies 35 kg. Painoindeksini oli silloin aikanaan 17, miehen 25.
Puoliso on päässyt painoindeksissään jo lukemaan 36.
En jaksa enää edes motkottaa. Kyllä hänellä kaikki tieto on, mutta edes diabeteksen puhkeaminen ei vaikuta syömisen laatuun ja liikunnan määrään.
58kg - - > 65kg. Olen 170cm pitkä.
Tällä hetkellä on n. 12 kg plussalla siitä, kun tapasimme. Puolisolla taitaa olla 15 kg enemmän kuin silloin reilu 20 vuotta sitten. Enemmän motkotan itselleni ylimääräisistä kiloista, kuin puolisolleni.