Työhaastatteluun viikon päästä... En haluaisi, mutta pakko mennä
Sain vuoden alussa töitä. Kuukauden jälkeen minut vakinaistettiin. Viihdyn täällä, pidän työstä ja työtehtävistä.
Lyhyen ajan sisällä tapahtui kuitenkin niin suuria muutoksia että firma lopettaa kokonaan. Töitä on enää kesäkuun alkuun.
Nyt täytyy sitten taas aloittaa alusta...
Huoh :(
Kommentit (7)
Joo, eihän sillä ole väliä viihtyykö töissä, kunhan saa töitä jostain.
Se uusi paikkakin voi olla ihan kiva! Ajattele positiivisesti :) Sulla sentään on se haastattelu.
Hieno homma, että pääsit haastatteluun! Voisi olla kurjemminkin. Sitä paitsi uusi työpaikkakin voi olla kiva, mistä sen tietää etukäteen?
Minun ei tarvitse kyllä pelätä työttömyyttä vaikka tämä homma ei onnistunutkaan, en ole ikniäollut työttömänä...
Äitini oli kyllä sitä mieltä että voisin kyllä hyvin mielin olla vaikka kuukauden työttömänä ja ottaa vähän kesälomaa, mutta en minä osaa työttömänä olla. Toki olisi mukavaa viettää enemmän aikaa lasten kanssa, mutta.... en jaksa sitä paperisotaa että hakisi työttömyysrahaa, vaikka kassalta saisikin ansiosidonnaista ja pärjättäisiin ihan hyvin. On helpompaa hakea töitä ja odottaa palkkaa.
Toki seuraavakin työpaikka voi olla mukava, harmittaa vain ihan vietävästi kun hetken jo kuvitteli että nyt on se oma paikka löytynyt, missä kaikki on kohdillaan.
Yritä ajatella positiivisesti, olen kyllä paremmassa asemassa työnsaannin suhteen kuin muutama työkaveri nykyisestä paikasta.
Nojoo, täytyy vain ajatella että kaikella on tarkoitus ja varmasti jotain hyvää seuraa tästäkin.
Pakko kysyä mitä nykyään täytyy tehdä työkseen jos ei tarvitse työttömyyttä pelätä?
Monen alan työkokemusta, parin hyvin työllistyvän alan koulutus.
Sulla On sentään haastattelu