Miksi puhun ilkeästi?
Mä en ymmärrä itseäni enää.. Puhun ihmisistä rumasti jopa lähimmistäkin tai tiuskasen jotain niistä. Mua on sanottu mukavaksi ja niin kait oonkin, mutta itse en itsestäni pidä. Olenkohan sitten se kaksnaamanen ihminen, suoraan kyllä yleensä puhun jos jotain puhumista on mutta. Ja kaikki ärsyttää nykyään muutenkin.
Kommentit (8)
Yleensä tuollainen johtuu omasta pahasta olosta, jonka sitten purkaa toisiin. Onnellinen ja tyytyväinen ihminen ei ärsyynny pikkujutuista.
Minulla on hyvä olo, kun kohtelen toisia hyvin. Paha olo seuraa, jos olen mielestäni ilkeä. Olen se ainoa ihminen, jonka kanssa minun pitää viettää jokainen elämäni hetki joten on erittäin tärkeää pitää itsestään. Ainoa asia jolle jotain voin on oma käytökseni.
Koska olet ilkeä mulkku ja huono ihminen.
Jep tyytyväinen itseeni en ole siis ulkonäkööni vaikka ýstävä meinas että älä hemmetissä laihduta kovin paljoa. Kuntoilemaan olen alkanut kovasti. Voiskohan tuo ehkäsyrengas vaikuttaa sitten tällä tavalla? Menossa nyt toka rengas.
No ärtymyshän voi johtua vaikka hormoneista, ainakin osittain. Mulla tulee menneitä miettiessä vihan tunteita, jotka voi purkautua ilkeytenä. Jatkuvasti vittumaisia ihmisiä en kyllä yhtään käsitä.
Poistu av-palstalta ja ongelmasi ratkeaa.
Sä nyt vaan olet yksi niistä tuhansista vittumaisista mulkuista, joita vituttaa aina ja kaikkialla.
Et tyytyväinen itseesi ja elämääsi, paha olo katkeroittaa ja tekee ilkeäksi. : (