Uskomaton ls-ilmo!
Miten joku VOI tehdä ilmoituksen tällaisesta asiasta? Jokainen, joka sen ilmoituksen joskus tekee tai aikoo tehdä, vois ihan oikeesti miettiä niitä syitä siihen ja sen ilmon seurauksia perheelle! Sapettaa vaan niin paljon toisten puolesta!
http://kahviijakaurapuuroo.blogspot.fi/2014/04/mita-on-tapahtunut-yhteiskunnassa-kun.html?m=1
Kommentit (27)
Mä en ymmärrä mikä hirveä kiima ihmisillä on jakaa kaikkea tekemisiään? Onko niin kauhea hinku hakeq muilta hyväksyntää?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:51"]
Hyvänen aika teidän ilmojanne.
[/quote]
Mä olen ihmetellyt täällä usein noita ilmoja, jostain syystä tullut sellainen mielikuva että tuota nimitystä käyttää ne joille se on ihan arkeen kuuluva asia.
I l m o i t u s. Yritetäänpä nyt yhdessä. Ilmoitus, ilmoitus. Noniin. On ihan helppoa kirjoittaa sana kokonaan, kun oikeen yrittää.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:00"]
Mä en ymmärrä mikä hirveä kiima ihmisillä on jakaa kaikkea tekemisiään? Onko niin kauhea hinku hakeq muilta hyväksyntää?
[/quote]
Kai nyt Facebookissa saa kertoa vauvojenkin äidit tekemisistään?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:00"]
[/quote]
Kai nyt Facebookissa saa kertoa vauvojenkin äidit tekemisistään?
[/quote]
En ymmärrä koko facebookiakaan
Mitä tapahtuu jos kieltäytyy tapaamasta sossuja noin naurettavasta syystä tehdyn ilmon perusteella? Jotenkin luulen, että itse raivostuisiin niin että en suostuisi mihinkään tapaamiseen.