Harmittaako teitä "Too Big To Be Me" -blogin kaupallisuus?
Luetteko kyseistä blogia?
Minua harmittaa suuresti lisääntyneet yhteistyöpostaukset ja tuotearvostelut.
Entiset postaukset arkielämästä ja treeneistä olivat paljon parempia, kun Anna ei vielä ollut sen suurempi "kuuluisuus".
Kommentit (27)
Anna ehkä joskus oli aito, nykyään häntä kirpasee pieninkin kritiikki. Ei kestä mitään. Aika turhaa kirjoittelua nykyään ja tosiaan pelkkää mainostusta. Tsemppiä vaan jatkoon mutta jätän armotta blogin väliin, mikäli linja muuttuu paremmaksi niin ehkä seuraaminen jatkuu.
Vetää todellakin kilarit pienimmästäkin kommentista jossa ollaan eri mieltä tai kritisoidaan.jos pitää julkista blogia niin ei voi odottaa,että kaikki palvoo.
Aika tuhtiin kuntoon paisui raskausaikana. Mä luulen että on sen tyyppinen vartaloltaan et pysyy ns kunnossa jos treenaa jumalattomasti ja syö niukasti. Jos ei tässä pysy niin leviää. Ja olis kiva nähdä miten raksan ja kolmen lapsen, keskeneräisten opintojen ohella treenais kovaa. Mut positiivinen blogi ja ihana asenne.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:25"]
Miten se on tolleen mennyt lihomaan????
[/quote]
älä viitsi...
[/quote]
No jos hän todella painaa nyt yli 90 kiloa, on se raskausajankin painonnousuksi melko hurja. Viikkoja on kuitenkin vasta vajaa 30, joten paino nousee vielä. Näkeehän hänestä, että niitä kiloja on tullut kerättyä melko roimasti ympäri kroppaa. Toiset lihovat enemmän ja toiset vähemmän, mutta kyllä tuohon olomuotoon on saatu syödä jo aika huolettomasti. Pääasia kuitenkin, että sokerit jne ovat kohdallaan.
Huomaa kyllä (mm. viimeisin postaus) että aiheet alkaa olla loppu...
Joo, lopetin lukemisen joku aika sitten kun blogi meni niin tylsäksi. Anna vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä muttei se mitenkään korvaa huonoa ja kovin mainospainotteista sisältöä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:25"]
Miten se on tolleen mennyt lihomaan????
[/quote]
älä viitsi...