Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini on hyväksi käyttävä loinen

Vierailija
16.05.2014 |

Onneks on kyseessä vaan viikon pesti (europarlamenttivaalien ennakkoäänestys), pidempään en kestäisi. Ollaan 3hlö tiimeissä, nää on meidän 6. vaalit yhdessä. Ollaan yleensä porukalla juotu kahvia (itse tuotu purut ja keittimet ja sun muut tarvikkeet) ja sitten syöty jotain pientä kahvin kanssa. Tänään töissä oli rauhallisempi äänestyspäivä jolloin kiinnitin huomiota siihen ettei tämä loinen (keski-ikäinen mies) ole koskaan tuonut mitään kahvittelua varten, muuta kuin mukin mihin kaataa kuppikaupalla kahvia. Ollaan viety taukotilaan omat eväämme ja tänään herra sitten söi ilman lupaani mun eväät ja toisen työkaverin tuomat kahvipullat. 

Meillä on myös töissä tietokone millä kirjataan äänet järjestelmään. Loinen on kuitenkin ominut koko koneen itselleen ja kun äänestäjä tulee, hän käskee äänestäjää odottamaan hetken kun hänellä on joku nettipeli kesken.

Pitäis jaksaa vielä tiistai päivään asti tuon kanssa, mulla menee hermot. Ei se musta ennen sentään noin paha tapaus ollut, mutta eväiden syönnin jälkeen tajusin että se on aina vaan luistellut noi hommat ja ruokailut ohi edes kiittämättä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja sano jotain. Sillä asia ratkeaa.

Vierailija
2/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Huomautinkin että eväät oli mulle tarkoitettu ja pullat oli yhteisiä. Tokas vaan takasin: "meni jo".

Tietokoneesta ollaan pari kertaa sanottu että se on tarkoitettu äänestämiseen, vastaus on ollut: "eläkeläisillä on aikaa odottaa"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:00"]

[/quote]

Huomautinkin että eväät oli mulle tarkoitettu ja pullat oli yhteisiä. Tokas vaan takasin: "meni jo".

Tietokoneesta ollaan pari kertaa sanottu että se on tarkoitettu äänestämiseen, vastaus on ollut: "eläkeläisillä on aikaa odottaa"..

[/quote]

Kerro jollekin joka voi antaa potkut tai virallisen huomautuksen. Eväisiin teen pomo ei varmaan voi puuttua, mutta tietokoneen käyttöön voi!

Vierailija
4/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "loinen" oikeissa töissä kun ei ole vaaleja?

Vierailija
5/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä loisia. Työssäkäyvän loisen nostaisin miltei sankariksi.

Vierailija
6/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin paikallislehteen/ verkkolehteen yleisönosastolle kirjoitus, että vaalivirkailija pelasi tietokinepeliä ja antoi äänestäjän odotella.

Eväät kylmäkallen kanssa omaan laukkuun, tuskin kaivelee sieltä niitä.

Kahvia vain kupilliset kahvinostoon osallistuneille, tai termarissa omat kahvit mukaan.

Vierailija
7/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 08:19"]

Suomi on täynnä loisia. Työssäkäyvän loisen nostaisin miltei sankariksi.

[/quote]

ai siks kun se maksaa veroja? Kaikki maksaa veroja, eli karjalainen oli oikeassa, kaikki ollaan sankareita. :)