Harmittaako teitä "Too Big To Be Me" -blogin kaupallisuus?
Luetteko kyseistä blogia?
Minua harmittaa suuresti lisääntyneet yhteistyöpostaukset ja tuotearvostelut.
Entiset postaukset arkielämästä ja treeneistä olivat paljon parempia, kun Anna ei vielä ollut sen suurempi "kuuluisuus".
Kommentit (27)
Harmittaa :/ Pikaisesti laskettuna puolet huhtikuun postauksista sisälsi joko suoraa mainostusta (yhteistyö-tägi) tai olivat sitten jostain bloggaajien kissanristiäisistä. Nykyään blogi on täynnä kehopohdintaa (joo on raskaana, mutta jo on jo kolmas ja ne jutut on tosiaan joka postauksessa niitä aivan samoja) tai jotain arkiruokakuvia.
Kuvia on postauksessa muutenkin liikaa, kuvayrjön huippu oli tuo Fitness Classic -postaus Sarasta jossa oli 74 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kuvaa. Bonne-soseita en ole ostanut ihan vaan sen takia, että olen saanut niistä tarpeekseni jo tuon blogin muodossa :D Anna vaikuttaa tosi ihanalta tyypiltä, mutta tuntuu siltä, että varsinaiset postausaiheet ovat armottomasti ehtyneet.
UP! Nythän blogi on mielenkiintoisessa vaiheessa (?), saa nähdä tuleeko jatkoa. Mitä veikkaatte alkaako taas raskauskilojen pudotus?
Mun mielestä on tosi surullista, että raskauden varjolla hän on päästänyt tilanteen lähtemään täysin käsistä. Mutta ainakin bloggari on asiasta rehellinen, pisteet siitä!
Siis noita kuvia on todellakin liikaa kun mun selain ei jaksa edes avata niitä. Mukavan erilainen blogihan tämä on fitfashionissa ja sympaattinen tyyppi.
joo, näköjään vetää herneet nenään pienestäkin negatiivisesta palautteesta... Harmi, hyvä blogi ennen, nyt vaan diibadaabaa ja yhteistyöpostauksia hirveästi :/
eipä vissiin enää toi laihdutus kiinnosta.
Mun mielestä Anna on ihanan aito ja aurinkoinen persoona, muutenkin blogi on kovin rehellisen oloinen. Aina tulee ihan hyvälle mielelle blogia lukiessa. Ja joo, onhan siellä juttua sponsoreista muttei se mua ainakaan häiritse. Noinkin aktiivinen blogin pitäminen käy ihan työstä, joten mielestäni on vain hienoa että A siitä jollakin tavalla edes hyötyy. Sama juttu kun joku täällä aiemmin jo mainitsi, että ne kirjoitukset voi skipata mitkä on pelkkää sponssiasiaa. Sitä paitsi mä olen saanut sponssipostauksistakin ihan hyviä vinkkejä...
Kaikkea hyvää vaan Annalle :)
en tiedä miksi mutta annasta mun mielestä on tullu tosi nokkava. ei just kestä palautetta negatiivisessa mielessä. usko meni kovaa kun meni ja noin paljon lihosi raskausaikana ja vielä pitäs pt olla ammatilta. tyhmä on se asiakas kenet hänet palkkaa. kyllä pt voi herkutella yms mutta eihän tollasta +35kiloa selitä millään.
Hälle ei kelpaa kun ylistyskommentit..jos jotain negaa sanoo niin kuittaa että näen ip osoittees tyyliin.
Ja totuus on että hirmunen työmaa on edessä kun tommoseen kuntoon itsensä yhdeksässä kuukaudessa päästi.
Lukijakunta taitaa suurin osa olla ylipainosia kun niin hehkuttavat bloggarin ihanuutta.
Miten se on tolleen mennyt lihomaan????
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:25"]Miten se on tolleen mennyt lihomaan????
[/quote]
Vähän aikaa sitten oli jo yli 90kg. Kohta menee satanen rikki. Harmi sinäänsä, mutta onpa taas mistä kirjoittaa...
Tykkään Annasta blogin perusteella vaikken koko ihmistä tunnekaan. Ihanan aurinkoinen persoona :).
Siis joo, vähän ehkä harmittaa. Mutta Annan blogi on muuten niin ihana, että en annan sen haitata. Hän on muutamaankin kertaan kertonut ihan rehellisesti, että nyt kun raskauden takia ei voi tehdä pt:n hommia niin paljon, on pakko ottaa enemmän yhteistyökumppaneita blogiin.
Mutta mä teen niin, että jos jo otsikon perusteella minkä tahansa blogin postaus on pelkkä yhteistyöpostaus, jätän sen avaamatta. Mä osaan kyllä ilman mainostustakin päättää, ostanko jotain leipää, proteiinipatukoita tai Elovenaa. Skippaan ne siis ihan suoraan. En tiedä, saako klikkauksista jotenkin enemmän rahaa tms. mutta en siis klikkaa näitä täysin suoria yhteistyöpostauksia koskaan mistään blogista. Fitfashionissa tämän huomaa hyvin, kun yhtäkkiä koko etusivu on täynnä Elovenan murojen hehkutusta, niin arvaa että ool rait, nyt voi nämä kaikki jättää suoraan lukematta.
Sille taas ei sitten voi mitään, että pitkin postausta näkyy Bonnen purkkeja tms. eikä se mua haittaa. Toivonkin, että Annalla pysyy yhteistyökumppaneiden mainostus tämän tyyppisenä, eikä ala piilottaa sitä joka postaukseen, niin voin itse valita otsikon perusteella mitä luen.