Mies on kokoajan poissa kotoa.
Oon niin turhautunut. Olemme kummatkin työttöminä tällä hetkellä, multa lähti työpaikka alta muutama viikko sitten ja mieheltä pari kk sitten. Ollaan siis kaksistaan kotona. Tai oltais muuten, mutta miehen on pakko lentää kokoajan! Saattaa lähteä esim yhden jälkeen päivällä pajalle (harrastaa autojen rakentelua) ja tulla takaisin kymmeneltä illalla. Siinä välissä siis kahvittelee kavereiden kanssa, ajelee jossain ja on pajalla. Minä istun tylsistyneenä kotona, joskus käyn kahvilla jonkun kanssa.
Kaipaan yhdessäoloa. Ei me oikeestaan tehdä yhdessä muuta kuin nukutaan ja juodaan aamukahvit. Saattaa se tulla välissä kotiin syömään. Niin ärsyttävää. Uskottomuutta en jaksa epäillä. Oon kyllä kysynyt että jos ottaisi joskus mut mukaansa, mutta ei ikinä ota. Miksi toi edes haluaa olla mun kanssa jos ei kiinnosta viettää yhdessä aikaa? Helvetti.
Kommentit (16)
Oletko jutellut miehen kanssa? Oletko kertonut hänelle yksinäisyydestäsi? Eipä silti, että miehen tarvitsisi kotona istua sinun seuraneitinä, mutta varmasti molemmille olisi hyvä joku aikataulutus niin arki ei tunnut pitkältä. Katsoisin mm. että yhtenäkään aamuna ei saa nukkua kuin vaikka kello kahdeksaan ja päivällä pitää käydä ulkona tietyn ajan ettei ihan mökkiinny. Myös ruokailut ja muut olisi hyvä pitää suurinpiirtein normaaleissa raameissa.
Mun ex vietti yhä enemmän ja enemmän aikaa harrastuksissaan ja sitten selvisikin että tämä harrastus on toinen nainen.
Mun ex vietti yhä enemmän ja enemmän aikaa harrastuksissaan ja sitten selvisikin että tämä harrastus on toinen nainen.
Ymmärrän pointtis, että vois olla välillä sunkin kanssa. Mitäpä jos sanoisit, että haluat päivänä parina huomiota.
Säkin varmaan voit tavata kavereitas, käydä kirjastossa, lenkillä.. Eikai kukaan pakota sua yksin nyhjöttämään ja tylsistymään?
Ap täällä. Kyllä mä näen kavereita ym, mutta haluan olla myös miehen kanssa. Kyse on siitä että miehellä on kova halu mennä kokoajan, ei kuulemma ole sellaista tekemistä mihin mut voisi ottaa mukaan. Jotenkin aloin miettiä tota uskottomuusjuttua, meillä on kyllä ollut vaikeaa viime aikoina. Mutta ollaan seurusteltu sen verta vähän aikaa että eikai tuo vielä voi olla muhun niin totaalikyllästynyt että pitää etsiä muijaa muualta? Äh, en tiedä. Ukko lähti tänään kahden aikoihon kotoa eikä ole kuulunut kotia vieläkään. Laittoi mulle viestiä pari tuntia sitten mutta suututtaa joten en vastannut mitään.
Kysy suoraan siltä et,onko toista vai ei.toihan on tosi tympeetä kohtelua.
Ei se myöntäis ikinä jos ois toinen nainen. Voinko pyytää miestä näyttämään puhelimensa kun tulee kotiin? Tai no niin, en kai. AP.
No eihän toi ny suoraan sanottuna hyvältä kuulosta, että olette vasta vähän aikaa seukannu ja sitten se on kellonympäri poissa kotoa harva se päivä.... Kysy haluaako se olla sun kanssa vai ei, suoraan.
No meneppä seuraavan kerran yllärikäynnille sinne pajalle,sillähän se selviää,vähän salapoliisi taitoja peliin vaan.
Ymmärrän, että sua turhauttaa. Siun pitää itsekin keksiä jotain mielekästä tekemistä, sillä kotona istuminen saa odottavan ajan tuntumaan vieläkin pidemmältä.
Yksi nyrkkisääntö on hyvä muistaa, kun valitsee miestä itselleen... Älä valitse miestä, joka harrastaa moottoriajoneuvojen rassaamista tai metsästystä! Hyviä harrasteita muuten, mutta nielevät KAIKEN vapaa-ajan.
Joo, mun eksä teki vastaavaa. Aina kaikkiin tekosyihin vedoten ei voinut ottaa mua mukaansa, ja kas mitä löytyikään - toinen nainen.
Hmmh, meitä on moneksi. Minua taas ärsyttää, kun työtön mieheni lorvii AINA kotona. Käy hermoille, tovoisin että menisi edes joskus vaikka kaljalle, että saisin rauhassa tehdä töitäni (teen työtä kotonani). Tilanteemme on varmaankin aivan erilainen, mutta jos nyt yritän sinun tilannettasi ymmärtää, niin mieleen tulee kaksi vaihtoehtoa:1) opettele viihtymään yksiksesi ja tekemään omia juttujasi, tai 2) jätä se... ei ihan kylmiltään toki, vaan ensin koetat puhua, että sinua tympii tuollainen tilanne, ja sitten vasta, jos hän ei ota kuuleviin korviinsa, niin alat hankkia eroa. tuolloin hän joko havahtuu ja muuttaa tapansa, tai kerta kaikkiaan eroatte, jos on todellakin niin, ettei hän enää viihdy kanssasi.
Minunkin mieheni on aina poissa - joko töissä tai lintuja bongaamassa. En kärsi siitä yhtään: saan rauhassa lukea, kirjoitella, katsella elokuvia, ommella, askarrella eli tehdä omia juttujani.
Ei oo tullu vieläkään kotiin. Kysyin milloin tulee niin vastaus oli "en tiiä" huoh. Ehkä se pettää sit kumminkin. Ap
Varmaan sen tapa pysyä koossa työttömänä. Ehkä kokee elämän mielekkääksi niin. Saattaa hävetä naisensa edessä työttömyyttään. En tiedä. Koeta kommunikoida toisella tavalla, älä pyydä ottamaan mukaan vaan sano että on ikävä häntä. Jos teillä on rahaa, järjestä yllätysreissu, pienikin, jolla "pakko" olla yhdessä.