Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon fantasioista aktin aikana ?

Vierailija
29.07.2006 |

" Lipesin" joskus sille tielle että saadakseni voimakkaamman tai pikaisemman orgasmin, kuvittelin jotakin lempifantasiaani. Nyt tuntuu että haluaisin sellaisen ihan naturellin orgasmin, ihan vaan siitä aktista mieheni kanssa. Hiton vaikeaa se on, viimeistään viime metreillä on pakko miettiä hitunen jotta lopullinen kliimaksi tulee...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi varmaan tarvetta ;-/ Miten voisi oppia?

Vierailija
2/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen hyväksynyt asian enkä koe sitä enää ahdistavana. Tärkeintä on kuitenkin se, että kumpikin saa seksistä iloa ja nautintoa.

Vierailija
4/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin fantasioin vähiten, eli en juurikaan, kun kumppani on tuore ja tuntematon. Ja niin totta, eikö olekin ihanaa unohtaa hetkeksi AJATTELUN maailma...

Vierailija
5/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka todellisuudessa voivat olla kaukana todellisuudesta.

Jos mies on tuttu ja turvallinen, en mä saa häntä mielikuvituksessani muuksi muuttumaan. Ja jos mies on tuttu, seksistä tulee jotenkin intiimimpää ja olen haavoittuvampi. Se taas vähentää ja oikeastaan melkein estääkin fantasioinnin.

Tuntematon tai puolituttu on tabula rasa, johon voi kirjoittaa.

Vierailija
6/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen läsnäolo täyttää kaikki ajatukset. En yksinkertaisesti pysty saamaan mieleeni ketään toista ihmistä, ainakaan eroottisessa mielessä.

Eli " mitä sä ajattelet?"

" No naapurin Kallea"

ei sovi mun aivoihin, mielikuvitukseen tms.

Jos sopisi, niin sittenhän sitä voisi nussia kenen tahansa kanssa ja ajatella ketä tahansa kunhan vain riittävästi psyykkaisi. Mutta ei toimi mun päässä.

Vierailija
7/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n tuntemattomia kehoja ja peniksiä ja epäselviä kasvoja :)

Vierailija
8/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä seksin aikana vaihdetaan sanoja, kosketellaan, katsellaan ja suudellaan (siis näin meillä, en ajatellut tämän olevan mikään ohje). Joten on aika vaikea viedä ajatuksia muualle.

Mutta en ajattele todellakaan mitään kovin syvällisiä, eli kovin uuvuttavaa se ajattelu ei ole - ja saan kyllä orgasminkin. Jos ajattelen jotain tilanteita tai peniksiä tms, ne liittyvät muhun ja kumppaniin - eivät aikaisempiin kokemuksiin.

Jos harrastan seksiä vain jonkun tuntemattoman kanssa, vaivaudun lähinnä vain hankkimaan oman nautintoni. Tutun ihmisen kanssa välitän niin paljon, että haluan nähdä eri tavalla vaivaa - siis laitan itseni likoon. Mikä tarkoittaa sitä, että en sitten oikeastaan osaa enää fantasioida, koska toisen läheisyys on niin vahvana.

Enpä tätä osaa tämän paremmin selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi