Miten loivennetaan krapula ammattimaisesti ja oikeaoppisesti?
Täällä varmaan on alan ammattilaisia paikalla. Kertkokaa ohjeet helppoon ja onnistuneeseen loiventamiseen
Kommentit (79)
Siis hyi kamala. Itse en kykenisi juomaan (tai edes haistamaan..) pahassa krapulassa mitään alkoholipitoista. Ajatuskin oksettaa. En ole ymmärtänyt ikinä, miten kukaan pystyy vetämään usean päivän putkia.
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi kamala. Itse en kykenisi juomaan (tai edes haistamaan..) pahassa krapulassa mitään alkoholipitoista. Ajatuskin oksettaa. En ole ymmärtänyt ikinä, miten kukaan pystyy vetämään usean päivän putkia.
Ei mukavaa ja hyvää ole, mutta päättäväisyydellä ja sitkeydellä sen saa alas, ja olo paranee kuin taikaiskusta.
Pami ehkäisee kramppeja.
Terv. Professionaaliali.
Mun tipsit: ei mennä kännissä nukkumaan vaan vasta kun on hyvin pitkälti pää selvä. Vettä kannattaa juoda viimeisen alkoholiannoksen jälkeen pari tuopillista.
Jos aloittaa punaviinillä, niin juo sitten vaan sitä punaviiniä, eikä juo sen lisäksi olutta, siideriä, kirkkaita. Välivesi kannattaa myös muistaa.
Näin toimien krapula on torjuttu jo ennen kuin sitä ehtii tullakaan.
Heräsin eilen jo ennen klo 07, hirvee olo. Kävin 45min kuumassa suihkussa että josko vähän tärinät vähenisi lämpimässä. Oksensin yöllä juomani veden pois.
Sänkyyn toivomaan että uni tulisi. Ehkä nukahdin, ehkä en.
Klo 15 pääsin ylös sängystä. Klo 16 join yhden (1) keskioluen.
Klo 19 otin puolikkaan tenoxin ja siitä tunnin kuluttua aloin nukkumaan
Aamulla heräsin klo 07 ja tuntuu että kyllähän tästä vielä voi elämä voittaa. Saatan jopa lähteä kävelylle.
Viinakaappi on täynnä ja kellarissa 30 litraa viiniä (noin).
Ei vaan ihan nyt juuri tee mieli. Ehkä ensi viikolla sitten..
Ainoa "loivennus" joka itselläni toimii on se, että ennen nukkumaanmenoa syön suklaata, suolapähkinöitä ja lasin täysmehua!
Tämän vinkin sain työkaverilta työreissulla ja elämäni ainoa aamu jolloin ei ollut krpulaa!
Onneksi voin ihan itse päättää, etten juo, niin ei tarvitse miettiä tällaisia.
Alkoholi on hermomyrkky, tottakai tulee huono olo jos myrkyttää itsensä. Tyhmien hommaa!!
Alkoholia juova mies ei ole mies ollenkaan, vaan säälittävä reppana. Alkoholia juova nainen on naisen irvikuva. Naiset lässyttää kännissä, miehet muuttuu reppanoiksi. Kaikki miehekkyys karisee. Halveksin😒
Illalla nukkumaan mennessä kaksi Resorb-poretablettia tuopilliseen vettä ja naamariin.
Aamulla yksi Resorb-poretabletti, lisää vettä, Propral + puolikas pami. Kahvia, pekonia ja munakokkelia sitten kun olo ensin vähän tasaantuu.
Näillä on monet ulkomaan työreissut hoidettu, missä on edellinen ilta mennyt työkavereiden kanssa ulkona pitkäksi. Kuitenkin pakkoa aamusta vääntäytyä töihin.
Lisää hyviä vinkkejä. Pekonia alkoikin kummasti tehdä ihan mieli. Kaljaa en ole vielä ottanut.
Viimeisessä ryyppyputkessa pari vuotta sitten viimeisen juomispäivän aloitin juomalla ykkösellä tuopillisen väkevää viiniä. Sanomattakin selvää, että olen alkoholisti. Mutta nopeasti taittui se krapula. Siinä on jotain rappioromantiikkaa, kuinka aivan kauhean hirveä olo kääntyy hetkessä hyväksi. Pahoinvointi, tärinä, hikoilu ja sydämen teutarointi loppuu kuin seinään. En suosittele kuitenkaan, joskus se tulee kuitenkin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä ryyppyputkessa pari vuotta sitten viimeisen juomispäivän aloitin juomalla ykkösellä tuopillisen väkevää viiniä. Sanomattakin selvää, että olen alkoholisti. Mutta nopeasti taittui se krapula. Siinä on jotain rappioromantiikkaa, kuinka aivan kauhean hirveä olo kääntyy hetkessä hyväksi. Pahoinvointi, tärinä, hikoilu ja sydämen teutarointi loppuu kuin seinään. En suosittele kuitenkaan, joskus se tulee kuitenkin vastaan.
Ja sit jos osaisi lopettaa siihen, kun olo on ihan OK. Vaan ei, uusi bilefiilis tulee ja ajattelee että otanpas vielä yhden päivän ja huomenna loppuu.
Kymppipami, ketipinori ja nukkumaan.
Näin raitistuneena alkoholistina voin kertoa, että ei siihen ikävä kyllä toimi kuin viina, joten turha edes ottaa sitä ensimmäistä, jos ei kestä ottaa aamulla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ammattimaisuutesi ja ylpeytesi?
Vierailija kirjoitti:
Luuseri. Hyvä kun jätät viinalla lotraamisen muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo ravintolassa vettä joka toinen lasi - jos pystyt.
Vältät darran.
Oikea ammattilainen ei kanna rahojaan johonkin ravintolaan, kun kaupasta saa yhden tuopin hinnalla pari litraa
Oikea ammattilainen ei ole köyhä, kuten ei ole muissakaan lajeissa. Oikea ammattilainen siirtyy nimittäin sellaiseen maahan, missä viina on halpaa suhteessa palkkaansa tarvittaessa.
Ammattimaisesti: parin viikon ränni ja klinikan kautta kotiin.
OIkeaoppisesti: sama, mutta tasan 10 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voin ihan itse päättää, etten juo, niin ei tarvitse miettiä tällaisia.
Alkoholi on hermomyrkky, tottakai tulee huono olo jos myrkyttää itsensä. Tyhmien hommaa!!
Alkoholia juova mies ei ole mies ollenkaan, vaan säälittävä reppana. Alkoholia juova nainen on naisen irvikuva. Naiset lässyttää kännissä, miehet muuttuu reppanoiksi. Kaikki miehekkyys karisee. Halveksin😒
Täällä annetaan ap:n asialliseen kysymykseen vastauksia. Niitä onkin tullut ihan hyviä. Tällaiset tuomitsemiset voi jättää pois. Ei liity asiaan. Tee oma aloitus jossa voit tuomita muut. Oikeus on sinullakin mielipiteeseesi. Mitä luulet, kumpia ihmiset katsoo alaspäin enemmän. Niitä jotka on joskus krapulassa, vai niitä, jotka halveksuvat muita ihmisiä?
Itellä ei ainakaan pahassa krapulassa edes tee mieli juoda niin paljo että lähtis känni päälle uudelleen, loiventavaa menee just niin paljo kuin tarvis vaatii.
Eipä kyllä tosin enää tule edes niin pahoja krapuloita että vissiin loiventanu kuitenkin tarpeeks monta kertaa...
Varmasti auttaa mutta mistäpä sellaisia enää saa. Kiitos narkit.