Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten loivennetaan krapula ammattimaisesti ja oikeaoppisesti?

Vierailija
11.12.2020 |

Täällä varmaan on alan ammattilaisia paikalla. Kertkokaa ohjeet helppoon ja onnistuneeseen loiventamiseen

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites loiventajat juotteko krapulapäivänä kahvia vai onko se ihan no-no?

Vierailija
62/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin varovaisesti, mieluummin olen ilman.

.

Aamusta syön SUOLAkurkkua (ei MAUSTEkurkkua) ja juon hieman vettä. Tunnustellaan oloa ja loiventelut varovaisesti - mieluiten tiukalla viinalla raakana. Hiilihappoiset meinaa närästellä, joten niitä niukalla kädellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin varovaisesti, mieluummin olen ilman.

.

Aamusta syön SUOLAkurkkua (ei MAUSTEkurkkua) ja juon hieman vettä. Tunnustellaan oloa ja loiventelut varovaisesti - mieluiten tiukalla viinalla raakana. Hiilihappoiset meinaa närästellä, joten niitä niukalla kädellä.

Omeprazolia kännattaa ottaa sekä ennen kuin aloittaa juomisen, nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä. Ei närästä eikä koske vatsaan

Vierailija
64/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä krapulasta selvittiin kunnialla, ja nyt tekee kohta tuloaan se liian normaali ja tasapaksu olo johon tekisi mieli vähän ottaa alkoholia...

Vierailija
65/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurissa krapulaisille lähinnä naureskellaan, sehän on köyhyyden ja osaamattomuuden osoitus. Eli viinat on juotu loppuun eikä enää aamuksi ole jäänyt mitään. 

Se on vaan voi voi sitten ja pitää kärsiä

Vierailija
66/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsoja ja unta, niillä olo lähtee. Eriasia onko niitä nappeja sillon kun tarvetta ois.

Vierailija
67/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra kirkasta ja litra puolukkamehua. Sekoitetaan keskenään ja juodaan loppuun tunnin aikana. Krapula poistuu!

Tämä on vanha Jänkä Joonaan ohje.

Vierailija
68/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 56kg nainen vastaan. Aamulla särkylääke, kylmää mehua ja pari meetvurstiviipaletta. Hetken päästä kylmä siideri, voi vetästä parilla huikalla. Kun helpottaa niin toinen siideri hissukseen, sitten nukkumaan. Jos ei nukuta niin pieni kävelylenkki, taas siideri ja nukkumaan. Illalla suihku, hampaidenpesu, ketipinor+särkylääke. Jos nälkä ennen tuota lasi kylmää maitoa ja kunnon leivät, sitten nukkumaan.

Vierailija
69/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juo ravintolassa vettä joka toinen lasi - jos pystyt.

Vältät darran.

Oikea ammattilainen ei kanna rahojaan johonkin ravintolaan, kun kaupasta saa yhden tuopin hinnalla pari litraa 

Pahoittelen, absolutistina en tiedä palstajuoppojen toiminnasta riittävästi.

Vierailija
70/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä, että oletko jo kehittänyt itsellesi fyysisen alkoholiriippuvuuden. Jos olet, kannattaa noudattaa aijemmin mainittuja tasoitteluohjeita. Sen verran sanon, että jos on pidempään tullut juotua, niin tasoittelua kannattaa ihan suosiolla jatkaa useampia päiviä. Jos taas et ole fyysisesti riippuvainen, tasoittavista on vain vähän apua, ja kannattaa keskittyä syömiseen/nukkumiseen.

Vierailija
71/79 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ole aikoihin ollu krapulaa... Itsellä auttanut parhaiten jäätelö, kautta aikain.

Vierailija
72/79 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan siitä, että oletko jo kehittänyt itsellesi fyysisen alkoholiriippuvuuden. Jos olet, kannattaa noudattaa aijemmin mainittuja tasoitteluohjeita. Sen verran sanon, että jos on pidempään tullut juotua, niin tasoittelua kannattaa ihan suosiolla jatkaa useampia päiviä. Jos taas et ole fyysisesti riippuvainen, tasoittavista on vain vähän apua, ja kannattaa keskittyä syömiseen/nukkumiseen.

Jos olen juonut yli 8 annosta niin silloin kyllä krapulat tuntuu jo enemmän vieroitusoireilta. Eli ihan kunnon tärinää, sydän hakkaa, ja kohtuuton pelko ja ahdistus. Mun ei koskaan pitäisi ylittää 6 annosta, niiden kanssa vielä pärjää seuraavan päivän ihan vedellä ja särkylääkkeellä. 

Vierailija
73/79 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen juonut yli 8 annosta niin silloin kyllä krapulat tuntuu jo enemmän vieroitusoireilta. Eli ihan kunnon tärinää, sydän hakkaa, ja kohtuuton pelko ja ahdistus. Mun ei koskaan pitäisi ylittää 6 annosta, niiden kanssa vielä pärjää seuraavan päivän ihan vedellä ja särkylääkkeellä. [/quote]

Sama, pari viime bilereissua tullut otettua tällä kaavalla. Oon laihtunut niin max 6 annosta takaa jo hyvän kännin nopeahkosti nautittuna. Välivesiä baarissa jos muistaa. Ennen nukkumaanmenoa burana ja vichyä. Ei mitään krapulaa seuraavana aamuna, aivan mahtavaa

Vierailija
74/79 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kun valittaa vaikka paniikkikohtauksista. Ja vanhan lääkärin kanssa asioi

Vierailija
75/79 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä kännissä nukkumaan. Ennen petiin menoa kannattaisi oksentaa maha tyhjäksi, jos ei muuten niin sormet kurkkuun. Terv, entinen bilettäjä

Vierailija
76/79 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupano ja pari kylmää lonkeroa. Pizza iltapäivällä. 

Vierailija
77/79 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupano ja pari kylmää lonkeroa. Pizza iltapäivällä. 

Jos tuollaista pystyy edes miettimään,niin ei se ole krapula edes.

Yleensä siinä 4-6 krapulapäivän kohdilla voi kokeilla kiinteetä ruokaa.

ne ekat 3-4pv menee täristen,väsyneenä,ei nukahda vaikka haluais.

Vierailija
78/79 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin ns sixpack tasoittelua. Eli suunnilleen tuo määrä pitkin päivää. Illalla kunnon mättöruokaa ja unilääke jos löytyy.

Vierailija
79/79 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kun valittaa vaikka paniikkikohtauksista. Ja vanhan lääkärin kanssa asioi

Jaa Pameja? Suomesta? Hahhah, et saa. Kaikkeen tyrkytetään vain mielialalääkkeitä, koettu on. Ei kiinnosta sekoittaa koko tunne-elämääni moisella pskalla.