Miten loivennetaan krapula ammattimaisesti ja oikeaoppisesti?
Täällä varmaan on alan ammattilaisia paikalla. Kertkokaa ohjeet helppoon ja onnistuneeseen loiventamiseen
Kommentit (79)
Nukutaan niin kauna tai jos ei nukuta niin pidetään silmiä kiinni tuntikausia kunnes krapula on ohi.
Tämä tulee jälkiviisautena tulevaa varten, mutta itse pyrin noudattamaan näitä ohjeita juodessani krapulan välttääkseni:
- Kannattaa syödä jotain hiilaripitoista ENNEN juomista ja juomisen aikana, itse yleensä syön jonkun leivän ennen baarireissua tai jos kotona juopottelen, syön samalla jotain oliiveja tai suolakeksejä tmv
- Vitamiinivettä tai kookosvettä juomisen aikana, sen jälkeen ja ennen sitä, kosteuttaa tehokkaasti ja vähentää täten päänsärkyä
- Särkylääke heti nukkumaan mennessä
- Kylmä suihku illalla ja aamulla
Ei mitenkään. Kärsit kun olet sen aiheuttanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylenkki yleensä jeesaa päätä selväksi.
Ja sydän kiittää.
Illalla nukkumaanmentäessä särkylääke ja kunnon lasi vettä. Kaljaa tai lonkeroa pitää olla kaapissa myös aamua varten, ja vielä parempi jos on jotain bentsoa. Jos herää jo aamuyöstä kamalaan oloon, niin rauhoittava lääke ja/tai pieni määrä loiventavaa, niin saa taas nukuttua. Sitten normi heräämisaikaan jos on kauhea olo, loiventelua niin että kaamea olo pysyy pois, mutta uusi nousu ei vielä ala. Tilataan rullakebab tai pizza ja syödään sitten kun maha kestää.
Itse olen 20 vuotta aina krapulat loiventanut pois, eikä koskaan ole tullut mitään juomisputkia tai kiusausta ryypätä toista päivää peräkkäin.
Aamulla herätessä vielä kännissä. Desi viinaa huiviin. Muutama tunti hereillä. Ehkä pari kaljaa ja jotain syötävää. Sitten välikuolema eli takaisin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Herätessä vähän parempi olo ja vielä pieni loivennus. Seuraava yö menee katkonaisesti nukkuessa. Aamulla huomaa ettei täydessä iskussa.
Näin vältän krapulan lähes kokonaan, tarkkana saa olla. En suosittele kenellekkään, parempi olisi ottaa kohduulla tai ei ollenkaan. Mutta tämä on minun keino, vaihtoehtona päivän oksentelu ja tutina + vapina. Päivä menee kuitenkin pilalle viinan ehdoilla joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla herätessä vielä kännissä. Desi viinaa huiviin. Muutama tunti hereillä. Ehkä pari kaljaa ja jotain syötävää. Sitten välikuolema eli takaisin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Herätessä vähän parempi olo ja vielä pieni loivennus. Seuraava yö menee katkonaisesti nukkuessa. Aamulla huomaa ettei täydessä iskussa.
Näin vältän krapulan lähes kokonaan, tarkkana saa olla. En suosittele kenellekkään, parempi olisi ottaa kohduulla tai ei ollenkaan. Mutta tämä on minun keino, vaihtoehtona päivän oksentelu ja tutina + vapina. Päivä menee kuitenkin pilalle viinan ehdoilla joka tapauksessa.
Lähes käsittämätöntä on , että loiventelu onnistuessaan tekee krapulapäivästä ihan leppoisan ja lähes pelastaa seuraavan päivän. Onnistuu suurkuluttajalle, mutta alkoholisuitumisen se ei enää onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes käsittämätöntä on , että loiventelu onnistuessaan tekee krapulapäivästä ihan leppoisan ja lähes pelastaa seuraavan päivän. Onnistuu suurkuluttajalle, mutta alkoholisuitumisen se ei enää onnistu.
Tämä on niin totta. Ja parasta loiventelussa on, että pelastaa sen seuraavan"liskojen"yön. Vaikka sanotaan, että pienikin määrä alkoholia pilaa yöunen, niin voin sanoa, että pahemmin pilaa sängyssä hikisenä pyöriminen,painajaiset, ja tärinä. Siis jos saa unta ensinkään. Iltakaljat poistaa nuo oireet.Jokainen kunnolla ryypännyt tietää sen tunteen, kun herää, ja tyynyt ja lakanat on kuin sateen jäljiltä. Yritä siinä sitten jatkaa unia. Kuulin joskus tutultani, että hänellä on systeemi. Käärii ison pyyhkeen pään ympäri niinkuin tur baaniksi. Kun sitten herää, niin voi heittää läpimärän pyyhkeen lattialle, ja jatkaa unia.
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan niin kauna tai jos ei nukuta niin pidetään silmiä kiinni tuntikausia kunnes krapula on ohi.
Tää on mun mielestä kaikista pahinta mitä voi tehdä, että jää vaan makaamaan kun ei pysty nukkumaan ja on ihan karmea olo. Paljon parempi olo kun vaan saman tien sit nousee ja puuhaa muuta, käy vaikka kuumassa suihkussa.
Juo pullollinen yskänlääkettä ja tilaa noutopizza.
Vierailija kirjoitti:
Juo pullollinen yskänlääkettä ja tilaa noutopizza.
Siitä tulee niin hyvä ripuli että suorittaa kunnon suolihuuhtelun.
Ammatöörit loiventelee taas! Typerää hommaa. Herätessä pullo tai tölkki huulille niin elämä jatkuu.
Diatsepaamia pitää sitten olla kunnolla, sanoisin 10x10mg ainakin jos krapulaa pitää hillitä.
Mä join eilen 10 kaljaa ja litran viiniä. Väsymystä havaittavissa, ei muuta. En ollut älykännissä, hyvässä tokkurassa ja menin itsenäisesti nukkumaan kello 05.43. Heräilin puolen päivän aikaan tekemään lounasta(kasvissosekeiton lämmitys ja sämpylöiden paisto) ja nukuin parin tunnin päikkärit. Vichyä juonut tähän mennessä nyt yhden 1,5litran pullon, kohta avaan toisen.
En ole koskaan potenut päänsärkyä, oksennellut tai muutenkaan tärissyt krapuloissa tai etenkään tarvinnut mitään loiventavia alkoholipitoisia juomia. Tänään ei juopottele, kun on toi väsy. Ehkä huomenna sitten taas.
Vierailija kirjoitti:
Diatsepaamia pitää sitten olla kunnolla, sanoisin 10x10mg ainakin jos krapulaa pitää hillitä.
Mistä sellaisia enää saa, muuten kuin jostain Sipulitieltä?
Tämmönen juoppo kirjoitti:
Mä join eilen 10 kaljaa ja litran viiniä. Väsymystä havaittavissa, ei muuta. En ollut älykännissä, hyvässä tokkurassa ja menin itsenäisesti nukkumaan kello 05.43. Heräilin puolen päivän aikaan tekemään lounasta(kasvissosekeiton lämmitys ja sämpylöiden paisto) ja nukuin parin tunnin päikkärit. Vichyä juonut tähän mennessä nyt yhden 1,5litran pullon, kohta avaan toisen.
En ole koskaan potenut päänsärkyä, oksennellut tai muutenkaan tärissyt krapuloissa tai etenkään tarvinnut mitään loiventavia alkoholipitoisia juomia. Tänään ei juopottele, kun on toi väsy. Ehkä huomenna sitten taas.
Hyh kaljaa ja viiniä sekaisin. Kaljassa on arsenikkia ja viinissä sulfiitteja, mulla ei mistään tule niin kauhea olo kuin noista niin miten kauhea olisikaan jos molempia ottaisi. Kyllä terveellisintä on kirkas puhdas VIINA.
Ei mitään loivennusta... aika parantaa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään loivennusta... aika parantaa
Loiventaminen on mukavaa. Se ihana helpotuksen tunne ja voi vaan rentoutua ja kuunnella musiikkia ja syödä kaikkea pientä hyvää. Ja sit kohta onkin taas kännissä. hups. Pomolle pitää soittaa että vähän flunssaa pukkaa.
Oksut lentää tuommoisilla aineilla.
Parempi olla syömättä mitään liikaa.