Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi petit? Oliko hetken hairahdus vai suunniteltu suhde? Nautitko seksistä vai huomiosta?

Vierailija
11.12.2020 |

Ei tuomita

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Kiinnostaa kuulla.

Vierailija
2/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsen ja käräytän, jos tunnistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hairahdus. Toimi itselle henkisenä ponnistuslautana huonosta, väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
4/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hierojanainen (ulkomailla) flirttaili ja lopulta alkoi hieroa myös kalun kun kävin siellä useasti. Kerran sitten ehdotti että tulisi hotelliini yöksi. Avioliitossa oli seksiä mutta liian vähän ja se oli suurin ongelmamme. Nautin seksistä suunnattomasti mutta jäi yhteen kertaan kun en enää mennyt maahan työmatkalle.

Vierailija
5/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu suhde. Harkittiin pitkään ennen aloittamista. Jatkunut jo 7 vuotta. Nautin hänestä.

Vierailija
6/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu, oli ollut kipinää välillä jo vuosien ajan ennen kuin mitään tapahtui. Kun avioliitto veteli viimeisiään, petin ennen kuin erosin. Nautin silloin ja nautin edelleen samasta huomiosta ja seksistä.

Vierailija
7/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitaan!

Vierailija
8/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioiminen. Tosin en ole pettänyt koska pidän itsestäni sen verran etten moiseen ryhdy. Tietenkään en tiedä tulevaisuusta, nyt nautin vain huomiosta.

Vierailija
9/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin naiseen (olen nainen) . Lasten vuoksi pysymme liitoissamme, mutta olemme yhteydessä. Kummallekin vaikea asia koska ero ja yhdessä oleminen tarkoittaisi myös "kaapista tulemista" mihin varsinkaan toinen ei ole valmis.

Vierailija
10/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eronneet mieheni kanssa. Aloin myöhemmin tapailla toisen miehen kanssa. Tällä suhteella ei nähty jatkuvaa tulevaisuutta, mutta ihastus oli molemminpuolista ja yhdessäolo ihanaa ja tämä suhde minulle arvokas. Ero ei ollut selvä ja päädyimmekin harkitsemaan yhteenpaluuta mieheni kanssa. En ollut heti valmis luopumaan ystävyydestäni toisen miehen kanssa mieheni vaatimuksista huolimatta. Mielestäni hänellä ei ollut oikeutta vaatia minulta mitään, mutta myönnyin jonkin tapaisesti raskaan painostamisen jälkeen. Asioista keskusteltiin paljon ja miehelle oli koko ajan selvää, etten ole varma voinko luvata hänelle haluamaansa. Mies ei yleensä ole tällainen, mutta epätoivoa oli ilmassa. Myöhemmin tapasin toista miestä vielä muutaman kerran koska halusin ja kaipasin ja kerroin sen miehelleni vaikka hän oli silloin eri mieltä suhteestamme. Hän pelkäsi silloin, etten kohta haluaisi suhdettamme. Suurinosa ihmisistä tietää, että heillä itsellään voi olla tunteita useampaa kohtaan. Jostain syystä on tapana valehdella tästä asiasta kumppanille, jotta saisi itsekin kuulla valheita. En halua elää sellaista elämää. Ei minun täydy olla ainoa tärkeä ihminen miehelleni, ei suhde ole mikään tärkeilykilpailu. En halua valehdella enkä kuvitella omistavani vaan olla suhteessa toiseen. Minua ei kiinnosta muodostaa ja päättää ihmissuhteitani jonkun yleisen moraalikäsityksen vuoksi. Rakastan miestäni ja onneksi hän ymmärtää. Hän saa myös olla kanssani vapaasta tahdosta, hän on mieleltään terve, aikuinen ihminen, joka on kanssani vaikka olenkin tällainen. Suhteessamme muista pitäminen ei ole pettämistä. Valehtelu on.

Vierailija
11/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken hairahdus. Enemmän toki nautin huomiosta kuin seksistä, mutta toisaalta kyllä minä sain sitä huomiota ilman seksiäkin. Yksi asia vain johti toiseen ja alkoholillakin oli merkittävä osuus asiassa.

Vierailija
12/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi olen. En nauti. Itsensä raiskaamista se on, mutta kun viha on suurempi. Ei minulla ole mitään mielenkiintoa seksiin kenenkään kanssa. Nymfo mielikuva minusta on muiden ihmisten illuusio jonka on kehittäneet omissa katkerissa päissään. Pelkäävät että vien heidän kuppaiset ukkonsa. Minulle seksi on pelkkä väline jonka käyttämistä vältän mahdollisimman pitkään.

Vierailija
13/14 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaukset olleet omaa kivaa eron edellä.

Vierailija
14/14 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio ja kosto. Huomio oli kivaa mutta tuo toinen olisi saanut jäädä tekemättä.