Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisille rehellisesti kertoa jos on miljonääri?

Vierailija
11.12.2020 |

Monta kymmentä miljoonaa kyseessä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ainakin Sukarilla.

Sukari on kai oikeasti varakas. Molemmat hakivat laatua ja löysivät etsimänsä. En kyllä ymmärrä, miksi sitä pitää lehtien palstoilla hehkuttaa.

Vierailija
42/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golddigger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on naisen makuuhuoneessa koinimisen jälkeen kuivannut jormansa naisen pitsiverhoihin ja nainen ei suutu, niin sitten kannattaa kertoa.

Vierailija
44/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata ensin kertoa, jos tahtoo aitoa rakkautta.

Vierailija
45/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mun ex on ja olenkin sanonut hänelle, että ei välttämättä kannattaisi keekoilla ihan ekoilla treffeillä miten sattuu, sen verran hullua pintaliitoporukkaa sillä on pari vuotta pyörinyt mukana. Siinä on lapset kärsineet ja jouduttu poliisia soittelemaan paikalle sun muuta. 

Itseäni ei enää miehen varallisuus kiinnosta. Jos on paska ihminen niin ei se sitä kullalla silottelu muuta sitä miksikään. 

Vierailija
46/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuosia tyhjätaskun kanssa joten eipä sillä väliä ole, kuinka paljon sulla on tilillä rahaa. Mun rahat on mun ja sun on sun. Ei kyllä tarttee olettaa, että osallistun kovin kalliin asunnon hankkimiseen jos niin pitkälle päästäisiin, että jos mun tulotasojen mukaan mennään niin talo on pieni, kaukana kaikesta ja autot loppuunajettavia :) Lähinnä sen takia koska olen aika pihi.

Vierailija
47/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin vuosia tyhjätaskun kanssa joten eipä sillä väliä ole, kuinka paljon sulla on tilillä rahaa. Mun rahat on mun ja sun on sun. Ei kyllä tarttee olettaa, että osallistun kovin kalliin asunnon hankkimiseen jos niin pitkälle päästäisiin, että jos mun tulotasojen mukaan mennään niin talo on pieni, kaukana kaikesta ja autot loppuunajettavia :) Lähinnä sen takia koska olen aika pihi.

Säästäminen on oikein. Kannattaa pitää järki kädessä sijoittaessa. Autot ym. on kulutushyödykkeitä: arvo tippuu roimasti, kun viet sen ulos kaupasta.

Sinun asenteellasi teillä on vielä leipää ja juustoa pöydässä kymmenen vuoden päästä. Arvostan.

Vierailija
48/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että minulla ja kumppanilla on samankaltainen suhde rahaan ja elämänarvoihin. En halua tulla vedätetyksi suuntaan tai toiseen suhteen alussa vaan että pelataan avoimin kortein. 

Moni mies esittää varakkaampaa ja menestyvämpää kuin onkaan ja sitten on tällainen köyhää esittävä sekopää myös. Miten siinä saa kiinni siitä, mitä ihminen on oikeasti muuta kuin esittävä pelle molemmissa tapauksissa?

Vierailija
49/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golddigger

Mutta onpas söpö pylly!

Vierailija
50/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata ensin kertoa, jos tahtoo aitoa rakkautta.

Meinaatko että asiasta ei vain mainitse vai että asian salaa? Koska aitoa rakkautta ei varmaankaan saa salailemalla.

Vierailija
51/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on kuulemma "juttu" että naiset soittelee verotoimistosta treffikumppaniensa verotiedot joten vaikeaksi menee salailu ellei rahoja vain makuuta tilillä tai patjan alla.

Vierailija
52/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisolla on miljoonaomaisuus. Kyllä hänen varakkuutensa huomasi aika nopeasti, vaikka hän ei sitä tuonut erityisesti hirveästi esille. Kesti kuitenkin aika pitkäänkin hahmottaa, miten isosta omaisuudesta on kyse. Hän ei puhunut raha-asioistaan kovin avoimesti - eikä ne mulle seurusteluvaiheessa hirveästi kuulunetkaan. Nyt ollaan naimisissa (avioehto, molemmille reilu) ja pari lasta. Raha-asiat on edelleen pitkälti erilliset, mutta toki minäkin puolisoni omaisuudesta hyödyn ja se, etten joudu juuri osallistumaan yhteisiin kuluihin, antaa minulle mahdollisuuden kartuttaa omaa omaisuuttani. Ihan normaalia lapsiperhe-elämää kuitenkin vietetään.

En kertoisi omaisuudesta kovin nopeasti, vasta siinä vaiheessa kun suhde syvenee. 

Vierailija
53/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo golddigger-videot ovat naurettavia. Näyttäisivät kymmenen erityylistä ja näköistä naista ja heidän kaikkien reaktiot. Itse kävelisin ohi joko päätäni pudistellen tai nauraen. 

No, jos haluat tuollaisen pyllynaisen niin sitten pitää hyväksyä, että osa heistä on hommannut sen pyllyn ja pukeutuu sen paljastaen juuri siksi, että saisivat huomioita rikkailta ja hyvännäköisiltä miehiltä. 

Vierailija
54/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä resuparran näytteleminen onnistuu helposti 247.

Vierailija
55/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan haluaisi tietää tutustumisvaiheessa miehen miljoonista yhtän mitään.

Vierailija
56/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle voisit kertoa. Itsekin miljonääri ;-) Olisi kiva jutella sijoituksista etc.

Vierailija
57/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa kuin lähiperheelle, tuttavien sukupuolista riippumatta,muute koet ahneutta, kateutta, vihaa ja uhriutumista, sekä miehiltä, että naisilta.

Vierailija
58/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko itsellesi tärkeää kuulla deittisi pankkitilin saldo ja sijoistusten sen hetkinen arvo? Päättele siitä. 

Vierailija
59/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ihan käsittämättömän lapsellisia ketjuja. Ei minulla muuta.

Vierailija
60/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedän jo kyllä miehen olevan varakas.

En ole koskaan hakenut hänestä tietoa tai googlaillut häntä, koska kunnioitan hänen yksityisyyttään, mutta moni asia ei kuitenkaan jää itseltäni huomaamatta varsinkaan häneen liittyen.

Asia on kysymysmerkki.

Olen itse keskituloinen ja omaisuutta on muutaman sadan tuhannen edestä. Tiedän varallisuuseron kuitenkin vaikuttavan moneen asiaan ja luovan ehkä epäterveen valtasuhteen välillemme. Lisäksi epäilyttää se, mitä varakkuus tekee ihmisen luonteelle. Näen sen mukana tulevan paljon varjopuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä