Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisille rehellisesti kertoa jos on miljonääri?

Vierailija
11.12.2020 |

Monta kymmentä miljoonaa kyseessä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset huomaavat sen kyllä.

Vierailija
2/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jos menen treffeille 3v vanhalla qashqailla ja vien sen vuokraluukkuun joka on pieni 80m2 matinkylässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ainakaan heti. Muuten saat seuraasi vain golddiggereitä.

Vierailija
4/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jos menen treffeille 3v vanhalla qashqailla ja vien sen vuokraluukkuun joka on pieni 80m2 matinkylässä?

Nainen katsoo, että keskituloinen, ei ongelmaa. Luonteesi ratkaisee. Jos toisaalta bongailet mallinaisia vaikkapa Teatterista, niin luultavasti riität osalle, osalle et. Toihan kertoo naisesta paljon

Vierailija
5/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla tosiaan on monta kymmentä miljoonaa, niin sut tunnetaan kyllä nimeltä ja naamalta. Älä huoli, sun ei tarvitse kertoa. Jos naisesi ei sattumalta ole seurannut juorupalstoja, niin joku on kyllä huomauttanut hänelle asiasta kohta teidän seurustelun jälkeen.

Yllä varoitellaan gold diggereistä. Toisaalta on sit niinkin, että salailu ei myöskään lupaa mitään rehellistä suhdetta, joten jos itse ryhdyt siihen niin älä oleta naisenkaan olevan sen avoimempi.

Vierailija
6/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten kun olet selvittänyt mitä nainen todella tuntee. Sama koskee miehiä. Naisen ei kannata paljastaa olevansa varakas, ellei ole etsimässä palkintomiestä.

Vierailija
7/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla tosiaan on monta kymmentä miljoonaa, niin sut tunnetaan kyllä nimeltä ja naamalta. Älä huoli, sun ei tarvitse kertoa. Jos naisesi ei sattumalta ole seurannut juorupalstoja, niin joku on kyllä huomauttanut hänelle asiasta kohta teidän seurustelun jälkeen.

Yllä varoitellaan gold diggereistä. Toisaalta on sit niinkin, että salailu ei myöskään lupaa mitään rehellistä suhdetta, joten jos itse ryhdyt siihen niin älä oleta naisenkaan olevan sen avoimempi.

Ai jos ei kerro deiteille varallisuustilannettaan, se on epärehellistä salailua? Koskeeko tää kaikkia vai vain miljonäärejä?

Vierailija
8/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sen pitää tietona riittää, että tulee toimeen omillaan. Ei kai kukaan treffikumppanilleen ala pankkitilin saldoa kertomaan saati kyselemään. Raha-asioista ylipäätään mitään keksustella, ennekuin suhde muuttuu vakavammaksi. Maailmasta on kyllä tullut ihme paikka, jos lompakon paksuus/laihuus on se  mikä määrittelee ihmisen.

Vierailija
9/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuta keinoa seuran saamiseen ei ole, niin ehkä kannattaa.

Vierailija
10/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata kertoa. En minäkään kerro, että olen tyhjätasku. Toisten raha-asiat ei ulkopuolisille kuulu.

Vierailija
11/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen huomaa laadun. Tavarat, vaatteet, kengät jne. voivat olla pröystäilemättömiä mutta mikään ei ole huonoa.

Vuokra-asunto ei muuten poikkea omistusasunnosta mitenkään. Rähjäinen asunto ei viehätä, ihan riippumatta siitä, kuka sen omistaa.

Vierailija
12/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutama tälläinen tapaus. Yksi venäläinen, jonka kanssa olin treffeillä. Saattoi baarista kotiin, ei ollut hanskoja pakkasella. Kävi sääliksi. Sitten mentiin treffeille ja osti kaljaa. Heilutteli 200 €:n seteliä. Mietin, että on miehen viimeiset rahat. Myöhemmin hän kertoi, että on kiinteistöbisneksessä.

Toinen oli tumma mies, joka tuli kadulla juttelemaan. Vei mut keikalle ja tuli hakemaan ihan rämällä autolla. Tämä olikin sen takia, koska bileet oli laitakaupungilla ja siellä olisi hajotettu parempi auto heti.

Sitten oli yksi toinen, jonka myös tapasin kadulla . Kutsui bileisiin ja tuli tosi huonolla autolla hakemaan. Tämä myös sen takia, että oltaisiin hajotettu auto heti. Molemmat siis rikkaita, toinen melkein ökyrikas.

Ehkä ei kannata kertoa heti, että on rikas. Tutustu rauhassa. Kannattaa vuokrata huonompi auto ym. ja tavata tavallisissa kahviloissa ja kuppiloissa ensin. Ei se tieto tuo mitään hyvää suhteeseen, että toinen on rikas.

Vierailija
13/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos ei kerro deiteille varallisuustilannettaan, se on epärehellistä salailua? Koskeeko tää kaikkia vai vain miljonäärejä?

Kaikkia, tietenkin. Enkä mä nyt puhu pankkitilin saldosta, vaan summittaisesta yleiskuvasta.

Vierailija
14/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen huomaa laadun. Tavarat, vaatteet, kengät jne. voivat olla pröystäilemättömiä mutta mikään ei ole huonoa.

Vuokra-asunto ei muuten poikkea omistusasunnosta mitenkään. Rähjäinen asunto ei viehätä, ihan riippumatta siitä, kuka sen omistaa.

Jos nainenkin on hyvin toimeentuleva, niin sitten ei ole väliä. Mutta jos nainen on esim. opiskelija ja elää vaatimattomasti, ei kannata näyttää rahaa heti.

Vierailija
15/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ainakin turn off koska tuntisin oloni mitättömäksi moisen miljonäärin rinnalla. Sitten kun olisi jo tunteet pelissä ja turvallinen olo, niin tieto miljoonista ilahduttaisi kyllä.

Vierailija
16/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie nainen ennemmin sinne yli 200 neliön taloosi porschella. Levittele kämppä täyteen tyhjiä viinapulloja,  särkylääkepaketteja ja äläkä missään tapauksessa siivoa. Jos nainen on yhä kiinnostunut ja soittelee perään, se kertoo jotain ehkä naisesta. Dumppaa!

Vierailija
17/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata kertoa. En minäkään kerro, että olen tyhjätasku. Toisten raha-asiat ei ulkopuolisille kuulu.

Mielestäni on myös kohteliasta olla pröystäilemättä rahalla, jos toinen on köyhä. Tietysti on kohteliasta tarjota ruuat ja syötävät, mutta ei missään kalliissa ravintolassa. Ainakin minua alkoi joskus ahdistaa, kun olin opiskelija, ja joku varakas mies lähestyi minua näin. Muutaman kuukauden pitää tehdä sellaisia asioita, joihin molemmilla olisi varaa. Naisena tuntisin itseni maksulliseksi, jos olisin tyhjätasku ja joku mies ostaisi kalliita asioita joihin ei olisi muuten varaa. Siitä tulisi halpa ja riittämätön olo.

Vierailija
18/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä yhtään miljonääriä, joka ajelee romulla Nissanilla ja majailee vuokrakerrostalossa Matinkylässä.

Pitäisin sinua jotenkin vinoutuneena.

Vierailija
19/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alkavat mielistellä kun haistavat rahan

Vierailija
20/66 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää mahdollisimman pian, jotta osaisin päättää suhteen ajoissa ja etten ehtisi ihastua. En haluaisi suhteeseen miljonäärin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi