Ollaan TAAS päästy Riemurasiaan....
http://www.riemurasia.net/kuva/Vauvafoorumi-taas-vauhdissa/141390
Mistähän ne näitä vanhoja juttuja kaivavat?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:06"]
Toi ei oo ees hauska.. Paljon parempiakin provoja ois löytynyt. Taitaa riemurasia olla old news jo.
[/quote]
Asiasta kukkaruukkuun mutta mua aina huvittaa nämä perusnegatiiviset kirjoittajat jotka näkee ihan missä tahansa asiassa vain ja ainoastaan jotain huonoa! :D
[/quote]
Asiasta kukkaruukkuun, mutta mua aina huvittaa ne perusidiootit vastaajat, jotka olettaa yhden lauseen perusteella tietävänsä millainen joku kirjoittaja on ja analysoivat tämän koko elämänkaaren, vaikkeivat oikeasti tiedä asiasta paskaakaan :)
[/quote]
As you just did!! :D Tais kalahtaa!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:14"]Tuohan on ikivanha, eikä ainakaan minua huvittanut yhtään. Miksei ne voi valita parempia, av:han on niitä pullollaan :D
[/quote]
Ja parhaat jutut ovat niitä, jotka naurattavat juuri sinua? Et siis ymmärrä huumorin subjektiivista luonnetta?
Toi ei oo ees hauska.. Paljon parempiakin provoja ois löytynyt. Taitaa riemurasia olla old news jo.
[/quote]
Asiasta kukkaruukkuun mutta mua aina huvittaa nämä perusnegatiiviset kirjoittajat jotka näkee ihan missä tahansa asiassa vain ja ainoastaan jotain huonoa! :D
[/quote]
Asiasta kukkaruukkuun? Yäks
harvinaisen hauska ja tasokas ketju
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:05"]
http://www.riemurasia.net/kuva/Vauvafoorumi-taas-vauhdissa/141390
Mistähän ne näitä vanhoja juttuja kaivavat?
[/quote]
No eihän tuo ole edes vanha http://www.vauva.fi/keskustelu/3823997/ketju/mita_eroa_on_instagramilla_ja_pentagramilla
Kyllähän täällä pystyy kaivamaan näppärästi vaikka vuoden 2005 ketjuja esille.
Mun mielestä hauskinta tuolla Riemurasiassa olivat nuo kuvan kommentit, joiden kirjoittajat ovat luullet, että tuo keskustelu on käyty tosissaan. Jääny nyt läpänheitto ymmärtämättä.
Omituisen moni tosiaan ottant ketjun tosissaan, vaikka siitä paistaa huumori kilometrin päähän. Mitä seuraavaksi? Pitäisikö linkata Laasaselle Miehen kevätpuku -ketju tai joku vastaava, että saataisiin taas nauraa?
Mä olisin äänestänyt sitä yhtä mäyräkoira tuijottaa-ketjua tuonne! :DDD Tuijottava koira vai mikä se oli?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:56"]
Omituisen moni tosiaan ottant ketjun tosissaan, vaikka siitä paistaa huumori kilometrin päähän. Mitä seuraavaksi? Pitäisikö linkata Laasaselle Miehen kevätpuku -ketju tai joku vastaava, että saataisiin taas nauraa?
[/quote]
Mikä Miehen kevätpuku -ketju? Vietän täällä selvästi liian vähän aikaa. Linkatkaa?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Mikä Miehen kevätpuku -ketju? Vietän täällä selvästi liian vähän aikaa. Linkatkaa?
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/974020/ketju/joko_olette_valinneet_miehellenne_kevatpuvun
No hei vau.fi oli tehnyt artikkelin etupylly-provosta ja ihan haastatelleet jotain psykologiakin sitä varten. Tuo etupylly juttukin löytyy varmasti useammalta foorumilta, mutta tutun näköisiä vastauksia siinä oli lainattu. =D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:06"]
[/quote]
[/quote]
Jep. Minusta tuo oli oikein hauska aloitus.
[/quote]
[/quote]
Asiasta kukkaruukkuun, mutta mua aina huvittaa ne perusidiootit vastaajat, jotka olettaa yhden lauseen perusteella tietävänsä millainen joku kirjoittaja on ja analysoivat tämän koko elämänkaaren, vaikkeivat oikeasti tiedä asiasta paskaakaan :)
Muistan otsikon, tosin en jaksanut lukea kun tiesin provoksi :)
Muistan otsikon, tosin en jaksanut lukea kun tiesin provoksi :)
Tuohan on ikivanha, eikä ainakaan minua huvittanut yhtään. Miksei ne voi valita parempia, av:han on niitä pullollaan :D