Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla työtehtävillä saat millaista palkkaa?

Vierailija
16.05.2014 |

Mulla nousi firman vaihtuessa palkka 1000e/kk ja tällaisena huonoitsetuntoisena ihmisenä olen alkanut miettimään oonko sittenkään kompetentti. Ennen oli 2400e/kk ja pomon vittuilut ja huudot päälle ja nyt 3400e/kk ja superkiva pomo. Onko tuo 3400e/kk keskipalkkaa vai oikeasti ihan iso summa hki alueella. Millaisista työtehtävistä saat millaista palkkaa? Omani on graafisen alan työ.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen siis ihan samaa hommaa kuin aiemminkin.

Vierailija
2/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan sohvalla palstailen koko työpäivän. Käyn välillä avaamassa yhden luukun ja joskus joudun vähän siirtämään asioita toisiin paikkoihin. Muuten pitää vain olla paikalla päivystämässä.

Olen filosofian maisteri ja bruttopalkka kuukaudessa 3024 euroa ympäri vuoden. Lomaa 7 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan synnytyksiä erikoissairaanhoidossa ja peruspalkka 2400e + lisät n +15%. Todella vastuullinen työ minimaalisella palkalla nähdäkseni. Kätilö siis.

Vierailija
4/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, et silleen. Ihan hilskuitin hyvää palkkaa nostat  ja etköhän ole sen ansainnut.  

Ihan jos saa  lisähuomiona vielä tuohon todeta... Eipä ihme, että Suomi on pudonnut kelkasta. Täällä kaikki on niin kallista ja palkkataso kilpailijamaihin nähden korkea. 

Vierailija
5/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä  puolella myös vähän samantyyppinen asiantuntijatyö kuin ap:llä, 3500, mikä on aika keskiarvo näissä töissä.

Vierailija
6/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
7/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tee oikeastaan mitään muuta kuin vahdin että muut tekee työnsä (tekisivät vahtimattakin) ja raportoin kerran kk. Ylitarkastaja valtiolla 5600€ / kk (ihan liikaa näin iisistä työstä mut kun laki kerran määrää niin mikäs siinä).

Vierailija
8/8 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskijohdossa julkisella sektorilla, alaisia 24. Palkka 3200 euroa/kk. Mieheni nauroi kun aloitin työt tuolla 4 vuotta sitten ja kuuli palkkani, jonka noususta ei toiveita oikein ole, toinen kokemuslisä toki tulossa pian. No, ei voi verrata yksityisen sektorin palkkoihin, itse olen ihan tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi