Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihomisesta ei saa sanoa suhteessa? Avopuoliso suuttui

Vierailija
10.12.2020 |

kun sanoin, ja kertoi, että voi päättää päivänsä jos ei kelpaa.

Kommentit (586)

Vierailija
1/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut ihminen on huomannut sen itsekin, joten asiasta on tarpeetonta kertoa hänelle.

Vierailija
2/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö itse, jos sinua tultaisiin haukkumaan ja nöyryyttämään kommentoimalla negatiivisesti ulkonäköäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vihjaillen. En suoraan.

Vierailija
4/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siiä sanoa, mutta kannattaa ensin vilkaista ise peiliin. Ja toiseksi miten asian sanoo huomaavaisemmin. - Luuletko, että sanomisesi oli hänelle, jotain uutta?  

Vierailija
5/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan perus parisudekeskustelulta. Mistä muusta oli puhetta kuin lihomisesta? Kelpaamisesta?

Vierailija
6/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin vanhoja kuvia, ollaanpa _me_ nuoria ja nättejä.

Ehdotin yhteisesti elämän muutosta, tehdään terveellisestä ja ruokaa ja liikutaan yhdessä.

Pimahti, uhkaa itse murhalla ja erolla.

Ei ole tervettä, että 31v lihoo 68 kilosta 96 kiloon alle parissa vuodessa.

Ap

Vierailija
7/586 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kantaa omat kilonsa itse.

Vierailija
8/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin puolisolle, että voit saada minut vain tällaisena.

Vierailija
9/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa keskustella, ilmeisesti sanomisella tarkoitit kuitenkin keskustelua.

Mutta jos kommunikointitaidot on luokkaa pallokala niin eihän siitä tule kuin sanomista.

Vierailija
10/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin yhteisesti elämän muutosta, tehdään terveellisestä ja ruokaa ja liikutaan yhdessä.

Ap

Tuo kuulostaa vielä ihan nätiltä tavalta ottaa asia esiin. Varmaan paino on vaan erityisen herkkä aihe hänelle. Sinuna laittaisin oman ruokavalion kuntoon enkä ostaisi kotiin mitään herkkuja tms. Ja alkaisin harrastaa vaikka ihan vaan kävelylenkkejä tai jotain mihin puolison on halutessaan helppo lähteä oma-aloitteisesti mukaan. Ja olisin siis muuten ihan hiljaa koko aiheesta. Ehkä hän lähtee jossain vaiheessa mukaan terveellisiin elämäntapoihin.

Vierailija
11/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat omat asiasi ja yrität etsiä ”paremman” kumppanin. Karma sitten kertoo löytyykö sitä kaltaisellesi 😏

Vierailija
12/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksun oloisesti oot ap ottanut tilanteen esiin, vaikks ensin kuulostitkin perusprovolta.

Pallo on kumppanilla nyt, et voi paljon enempää tehdä. Jos on noin kova paikka, niin en härkkisi enempää.

Vierailija
13/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te sanomisesta vastustajat ajattele, että sillä läskillä on vain heikko itsetunto, eli suuttuu aiheetta, huonon itsetunnon takia, eikä siksi, että toinen sanoisi jotenkin pahasti? Tätä selitystä äitini aina käytti sanoessaan minulle asioita, joista suutuin tai pahastuin. Kuulemma hän saa sanoa ja minun suuttumiseni vain kertoi, että minulla oli asiasta huono omatunto!

Ehkä läskeilläkin on näin?

Vierailija
14/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidat omat asiasi ja yrität etsiä ”paremman” kumppanin. Karma sitten kertoo löytyykö sitä kaltaisellesi 😏

Läskille onkin siis täysin sama, onko HÄENLLÄ kumppania? Ohhoh. Varsinkin, kun hänen voi olla todella vaikeaa saada ketään muuta...

ohis

Vierailija
15/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri vihjailu onkin aivan perseestä ja vertailu johonkin luuviuluun kun asiasta puhuu arvostaen toista minä kuuntelen sitä mieluummin kun vihjailua syömisiäni kyllä jokainen lihava tietää et pitäs muuttaa elämän tapojaan mutta se vain ei ole niin yksinkertaista kun kuvittelee moni jolla ei ongelmaa.

Vierailija
16/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihomisesta pitäisi voida saada sanoa. Onko sulla jokin ongelma, jos läskiintymistäsi pitäisi vain katsella sivusta leikkien, että olet hoikka?

Vierailija
17/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suhteessa, mutta ainakin oma ylipaino ja lihominen vtuttaa mua sen verran etten enää kaipaa ketään sitä tosiasiaa erikseen kertomaan, että olet lihava/lihonut. Hyvinkin voisin vastata samoin, koska ei tämä elämä ole elämisen arvoista.

Ja ihan turha tulla neuvomaan että aina voi laihduttaa. Joo voi, mutta jos +20 vuotta laihdutusta ei näy missään niin enempää en jaksa.

Vierailija
18/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te sanomisesta vastustajat ajattele, että sillä läskillä on vain heikko itsetunto, eli suuttuu aiheetta, huonon itsetunnon takia, eikä siksi, että toinen sanoisi jotenkin pahasti? Tätä selitystä äitini aina käytti sanoessaan minulle asioita, joista suutuin tai pahastuin. Kuulemma hän saa sanoa ja minun suuttumiseni vain kertoi, että minulla oli asiasta huono omatunto!

Ja siis minä pidän äitiäni julmana p a s k a perseenä, ja varmistan, että sanon hänelle nyt hänen vanhetessaan kaikesta hänen vaillinaisuudestaan yhtä pahasti. Kuten syytän siitä, että hän on köyhä ja koittaa vaatia minulta mun perinnöstäni rahaa jne. Haukun ja satutan, koska jos se osuu häneen, hänellä on vain asiasta huono omatunto.

Vierailija
19/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä sanomisellako hän laihtuu? Ehkä se läski ahdistuu joka päivä niistä läskeistään ja se toisen sanominen sitten vyöryy jo yli.

Vierailija
20/586 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole tervettä myöskään uhkailla itsemurhalla. Kai tajuat että puolisolla ei ole kaikki hyvin ja kilot on tuossa sivuseikka.

Onko joku muuttunut parissa vuodessa? Voiko puoliso olla masentunut? Tietenkin terveellisillä elämäntavoilla on mieleenkin suuri vaikutus, mutta ei kuulosta siltä että puoliso on tällä hetkellä kovin vastaanottavainen vihjailuille. Kysy mitä puolisolle oikeasti kuuluu ja kuuntele.

Ja kyllä hän on sen lihomisensa itsekin huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän