Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin uutta harrastusta, suosittele omaasi

Vierailija
10.12.2020 |

Lopetin juuri edelliset harrastukset ja etsin nyt uusia harrastuksia, mielellään pitkäkestoisia mutta lyhemmätkin projenktin luonteiset harrastukset otetaan huomioon. Tykkään laulaa, piirtää, maalattaa, kirjoittaa kirjoja ja vaikkapa hoitaa eläimiä joten kaikenlainen tarhauskin esim mehiläis-, kiinnostaa. Mieluiten ei kovinkaan vaarallisia harrastuksia kuitenkaan vaikka karhunmetsästystä koska olen aika hentoinen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkour.

Vierailija
2/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkour.

Olen eri, mutta minua kiinnostaisi parkour. Onko olemassa jotain saleja, joilla voisi vapaasti harjoitella patjojen kanssa, vai kannattaisiko mennä jollekin aloittelijakurssille? Näin yli kolmikymppisenä pelkurina en uskalla aloittaa leikkipuistossa hyppimällä. Tai ainakaan kokeilla mitään vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeiden kirjoittaminen ympäri maailmaa, geokätkeily, lammaspaimenena toimiminen kesällä

Vierailija
4/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira tai lyhyempään harrastamiseen kissa tai hamsteri, kiva tutustua eläimien elämään ja elintapoihin. Koira kuitenkin paras mutta vaatii sen sitoutumisen kyllä

Vierailija
5/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt, yhteen projektiin saa upotettua paljon tai vähän aikaa. Itse harrastan satunnaisesti, viimeisin oli neuletakki, n. 160 tuntia.

Vierailija
6/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaus,digijärkkärillä tai kännykkäkameralla

taidemaalaus valuvilla akryylimaaleilla,on kivaa!

Vierailija
7/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylimaalaus. Itse hurahdin ehkä puoli vuotta sitten, ihan OK tuotoksiakin jo tulee välillä (useimmiten ei muttei se haittaa koska maalaaminen itsessään on jo niin rentouttavaa).

Bullet journal?

Jonkin uuden soittimen soittaminen?

Vierailija
8/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit shakkilisenssin ja alat pelaamaan shakkia.

Vierailija
9/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se metsästys kovin vaarallista ole. Hanki metsästyskoira ja ala metsästää. Saat raitista ilmaa luonnossa ja voihan tuohon yhdistää kokkailunkin, jos saalista tulee.

Jos ei kiinnosta elävään maaliin ampua, niin voi sitä puhkoa pahviakin. Toiminnalliset ammuntalajit ovat kasvattaneet suosiotaan. Vaatii keskittymistä todella paljon.

Vierailija
10/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudokut? :o Lehti maksaa tyyliin 3 euroo, nii näät halvalla, et tykkäätkö. :)

Vierailija
11/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjansidonta, kun kerran tykkäät kirjoittamisestakin. Tee itsellesi omia kirjoja erilaisilla sidoksilla. 

Vierailija
12/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala keräilemään harvinaisia calvadoksia.

Vierailija
13/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen. tosin pieni riski, että tuo kallis harrastus joskus maksaa korkoineen takaisin. Jo helsingin pösrrissä riittää yhtiöitä joihin perehtyä ja valita suosikkinsa "gotta catch 'em all"

Vierailija
14/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily. Alkuun pääsee älypuhelimen kanssa, ei tarvi hankkia heti jotain välineitä. Voi harrastaa just sillon kun huvittaa ja tulee käytyä sellasissa paikoissa mistä muuten viilettää vaan sokkona ohi. Tulee ulkoiltua kun on joku päämäärä mihin on menossa. Voi harrastaa sunnuntaikävely-tyylillä tai perehtyä kaikenlaisiin haasteisiin ja vaikka osallistua miitteihin, jos kaipaa sosiaalisuutta yksinharrastamiseen.

Vierailija
15/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkä

Vierailija
16/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssi on todella hauskaa :)

Vierailija
17/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partio. Aikuispartio on nyt nosteessa. Partiossa tehdään monipuolisesti juttuja oman ja ryhmän kiinnostuksen mukaan. Toimintaan kuuluu niin eräilyä, kansalaistaitoja kuin kädentaitojakin. Vaikka mitä!

Vierailija
18/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen

Vierailija
19/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kohottaa kuntoa vai kehittää jotain taitoa? Jos edellinen kiinnostaa, ehdotan lenkkeilyä. Se on tosin vähän tylsää, mutta ainakin sitä voi harrastaa näin korona-aikaan. Toinen ehdotukseni on valokuvaus. Se tosin vaatii kameran, mutta esim. itse menin ensimmäiselle valokuvauskurssille ihan automaattikameran kanssa. On pokkareissakin yleensä mahdollista säätää itse asetuksia. Valokuvaus on tosi monipuolinen harrastus, ja sitäkin voi harrastaa näin poikkeusaikoina.

Vierailija
20/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitokoira silloin tällöin ilman että se asuu luonasi pysyvästi, niin olet vapaa harrastamaan muutakin. Sitä varten voi ilmoittautua johonkin, ainakin Hgissä kuulemma on tällaista toimintaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi