Nainen! Kerro miten haluat että pillusi nuollaan?
Mielenkiinnosta kyselen, kiva kuulla muitten mieltymyksistä! ;)
Kommentit (29)
Samalla tavalla kuin Lassiekin nuolee.
Mä en ole koskaan nuollut naiselle orkkua. En varmaan osaa sitä tehdä. Ehkä vielä opin kun vanhenen.
M50
Tykkään että mieheni nuolee ja suukottelee minua aloittaen jalkateristä, myös varpaat! Sieltä reisien sisäpintoja hellästi kohti häpyhuulia, suukotuksia, pientä imemistä ja klitorista hellästi nuollen.
Kun olen kiimoissani, niin sitten kolmas pyörä tulee ja aloittaa raivoisan nussimisen. Oma mies sitten putsaa paikat kielellään.
Vierailija kirjoitti:
"Näin toimien ei tavallisesti mene tuntiakaan, kun saan mahtavan orkun."
Aika kova homma miehelle jos tunti pitää nuolla. Minulla ei kestä noin kuin muutama minuutti. Eikä tarvi laittaa kuin yksi sormi sisään.
N38
Tässä huomaa eron pillun ja vitun välillä. Se on kolme sormea!
Kaikki kelpais kun vain sais. Luulisin / muistelisin, että klittaa tarvis imee että saan. Jos sormee vielä sisään niin vau. Sitten kovaa kalua just kun oon saanu. Toi on mun fantasia ja siksi taitaa jäädäkin.
Mä en ole synnyttänyt, enkä tietääkseni mitenkään erityisen löysä tuolta alhaalta, mutta ei yksi sormi tunnu yhtään missään! :D Oletteko te tosissanne, yksi sormi sisään ja neljällä tekee kipeää...? Miten kestätte kalun sisällänne?
Kaikki sellainen lirputus tai pitkä lipominen on lähinnä ällöttävää. Parasta on, kun mies hyväilee samalla sormin häpyhuulia tai pari sormea sisälle ja pienillä pyörivillä liikkeillä nuolee hellästi klitorista. Kyllä siinä toosa kastuu. Ja alkaa toivoa että josko saisi jotain paksumpaakin sisälleen...
Ja ei, missään nimessä ei saa näykkiä tai imeä jos ei ole annettu lupaa! Minulla ainakin katoo välittömästi halut kaikenlaisesta kivusta, joten tiedustele etukäteen vähäsen että mikä voisi tuntua hyvälle. Jokaisella on kuitenkin omat mieltymyksensä.